כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Pop and Pope events
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yoel   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה לנו אירוע מושלם.מדויק למה שרצינו ודמיינו. היה לנו חלום על הלוקיישן, התחושה, והאנרגיות שרצינו להעביר. והכל התממש בדיוק. עברנו עשרות אולמות. בתל אביב, מחוץ לה, איפה לא. האתגר היה למצוא מקום שמדויק לנו. ווייב תל אביבי, קלאסי, יוקרתי, ואינטימי. גילינו שזה היה המקום המושלם בשבילנו. תחושה של ניו יורק בהכי גבוה שיש. הצוות היה מקצועי, סבלני, ומכיל. לאורך כל הדרך נתן לנו תחושת ביטחון ומקצועיות.שאול מקצוען אמיתי ומיכאל נתן את כל כול - לפני ובזמן האירוע. שניהם עם נחת ואורח רוח שעזרו לנו לנשום ולהבין שאנחנו בידיים טובות. המחמאות לא הפסיקו להגיע - מכולם. חברים, משפחה, אורחים רחוקים. על הכל. האוכל, האוירה, העיצוב, התחושה, הצוות. היתה באירוע חוויה הוליסטית של מושלם!
הצג עוד

Shon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ואוווווווווו המקום מושלם , והצוות מדהים!! מהרגע הראשון שנכנסנו הרגשנו בבית, ההתנהלות כל כך מקצועית וידענו שאנחנו בידיים טובות. כזוג אנחנו יכולנו להינות מהחתונה כי הצוות פשוט דאג להכל!!! כל האורחים החמיאו על העיצוב ועל השירות. המקום מאוד יפה ומשדר קסם. תודה ענקית לשאול על זמינות 24/7 ועל היחס האישי ! הפופ אנד פופ זה מקום של תכלס, שווה את המחיר, זה מקום שלא מחפש לגבות אקסטרה על כל שטות אלא בא מכל הלב להעניק את החוויה הכי טובה שיכולה להיות לזוג.
הצג עוד

roey   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו ל פופ אנד פופ אחרי שמקום אחר ביטל לנו ברגע האחרון. מיד שנפגשנו עם הצוות הבנו איזה מזל שביטלנו לנו כי אחרת לא היינו מגיעים. כל החוויה מהשנייה הראושנה, הלחץ עצום שהיינו בו נעלמו כלא היו והכל בזכות הצוות המדהים של המקום. השירות היו ברמה גבוהה מאוד, לפני ובמהלך האירוע (כך גם האורחים סיפרו) כל שאלה, בקשה מיד נענתה וברמה הגבוהה ביותר. כזוג שחווית האירוח והאוכל חשובה להם מאוד לא היה מקום לספק בכלל שמדובר באוכל של הפופ אנד פופ, שהתאים לרוב המוחלט של האנשים. התגובות של האורחים לאוכל, למקום, לאויירה היו מדהימות ולנו רק נשאר להינות ולשמוח. כל מה שרצינו התגשם שהגענו לפופ אנד פופ.
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
רצינו חתונה לא שגרתית, וקיבלנו בדיוק כזאת🥰 אוכל מדהים ואווירה שונה מכל חתונה שתהיו בה! אווירה יוקרתית בלב תל אביב, בר ברמה הכי גבוהה שיש ומלצרים עם תועדת שירות מדהימה! קיבלנו תגובות מפרגנות מכל האורחים, שהתלהבו מהאוכל ומאופי האירוע!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המקום, הצוות, האוכל והחוויה הכללית הייתה פשוט ככ מיוחדת ומדוייקת למה שחיפשנו. האוכל היה באמת ברמה הכי גבוהה שיצא לנו, וגם לאורחים לחוות באופן כללי. שאול ומיכאל (המקצועני על!!!) שדאגו לכל דבר גם לפני הארוע (בעזרה למציאת ספקים), וגם תוך כדי הארוע בצורה ככ מקצועית שלא רואים במקומות אחרים. המקום עצמו מדהים, אבל ללא ספק הניהול המדוייק והמקצועי שלהם במהלך הארוע הוא שבסוף עשה את כל החוויה הטובה לאורחים, ואיפשר לנו ולהורים פשוט להנות. ללא ספק חוויה מיוחדת במינה, גם לנו כחוגגים וגם לאורחים.
הצג עוד

Tahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו אני לא יודעת מאיפה להתחיל!!! אם הייתי צריכה לתכנן את החתונה שלי שוב היא הייתה נראית בדיוק ככה!! רצינו לערוך חתונה מצומצמת רק עם הקרובים וחיפשנו אולם בקונספט אחר שיהיה מיוחד עם דגש על האוכל, היה חשוב לנו שאנשים יצאו מהחתונה וירגישו שחוו חוויה אחרת ולא ״עוד חתונה״, אם לומר את האמת די נמאס לנו מכל האירועים הרגילים והאוכל הסטנדרטי שיש בכל האולמות. כשהגענו לpop&pope הלכנו קודם למסעדה וכל כך התלהבנו מהאוכל והאווירה הייחודית שלא היה לנו ספק שזה המקום ! אחר כך המשכנו ללכת למסעדה סתם בשביל הכיף עוד 6-7 פעמים 😅 כשהתחלנו בחיפושים אחר המקום המתאים הלכנו לראות את האולם של הפופ ואחרי זה הבנו מיד שמיותר להמשיך לחפש. ידענו מההתחלה שהמקום היחיד שאנחנו רוצים להתחתן בו זה בpop&pope. העיצוב של המקום מדהים לא היינו צריכים להוסיף הרבה. שאול מנהל האולם ליווה אותנו ממש מהשלבים הראשונים של סגירת האולם והיינו בקשר איתו בכל דבר הוא דאג לעזור לנו והיה בקשר עם כל הספקים, היינו רגועים ובטוחים ידענו שיש לנו על מי לסמוך כי שאול הבין אותנו וידע בדיוק מה אנחנו רוצים שיהיה. לאורך כל הדרך עד האירוע שאול היה מקצוען ידע לאלתר גם במהלך האירוע והכל כמובן בהתייעצות איתנו. אין לי ספק שללא הליווי של שאול כל התהליך והאירוע היה נראה אחרת!!!! תודה רבה אין עליך!!! מיכאל מנהל האירוע שהצטרף לתהליך לקראת היום המיוחל ובמהלך האירוע ודאג לכל מה שרצינו וכל מה שביקשנו תוך שניות נעשה לא היינו צריכים לבקש פעמיים! השירות של המלצרים, הברמנים והטבחים היה הרבה מעל הציפיות!! הם תמיד דאגו שלא יחסר שום דבר, מלצרים עמדו ליד כל שולחן כל הזמן ולא הפסיקו לשאול את האנשים אם הם רוצים לאכול ולשתות עוד משהו והגדילו ראש בכל דבר!! הברמנים גם פינקו את האורחים בשאטים לרחבת הריקודים ודאגו שיהיה שמח! והטבחים עשו עבודה מצויינת עם האוכל כי האורחים פשוט היו המומים מכמויות האוכל ומאיכות האוכל וכמה שהיה מיוחד וטעים!! האורחים לא האמינו שמגישים להם כזה אוכל בחתונה הם פשוט לא מפסיקים לדבר על האוכל גם אחרי האירוע!! ולסיכום המקום המושלם להתחתן בו!! תודה רבה לכולם לשאול מיכאל והצוות המדהים שלכם הגשמתם לנו חלום!! 🥰❤️😘
הצג עוד

ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
וואו. המקום הראשון שהלכנו לראות וברגע שהגענו, ידענו ששם נתחתן. הצוות מקסים, כל ההתנהלות לאורך הדרך הייתה נעימה, תמיד קשובים ונכונים לעזור ותמיד בחיוך. שאול היה זמין עבורנו מהרגע הראשון ותמיד בסבלנות ונכונות. אבירן וברק מנהלי האירוע והמקום שלנו מטעם המקום היו מקצועיים בטירוף ושמחו איתנו כל כך שהרגשנו שהם חלק מהחברים הקרובים שלנו. האולם יפייפה ומטופח, אווירה קסומה ולא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום שבחרנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לPOP AND POPE אחרי סיבוב במספר גני אירועים ואולמות באזור וישר התרשמנו מאוד מהמקום. הנוף,המראה המהמם, הכל הרגיש לנו בול. סגרנו מהר מאוד חתונה בהתראה קצרה של חודש ולא הצטערנו לרגע! המקום היה פשוט יפהפה ביום האירוע ובמינימום תוספות קישוט, האוכל היה מעולה וקיבלנו המון תגובות טובות מהאורחים שלנו. האירוע שלנו היה בסוף דצמבר בערב, אז הוספנו עמדת סנגריה וזה ממש שדרג את הבר בקבלת פנים- מומלץ.
הצג עוד

Daniella   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לעשות בו חתונה אינטימית, פשוטה אבל בסטייל בתל אביב והפופ אנד פופ אירועים המקום המושלם לשילוב הזה. מהרגע הראשון קיבלנו משאול את ההרגשה שאנחנו בידיים טובות, שאנחנו נקבל את השירות הטוב ביותר, הוא דיבר איתנו בגובה העיניים והרגשנו שזה לא סתם עוד ספק ש"מנסה למכור לנו" (והיו אולמות כאלה..), אלא באמת שותף מלא לרצון שפשוט יהיה לנו אירוע מוצלח, איכותי וברמה הכי גבוהה שיש. כשחיפשנו צלמים לחתונה, ושאול והכיר לי את הצלמים שהוא עובד איתם ובאמת קיבלתי ממנו עזרה ותמיכה שהיא מעבר לרק אולם, אלא באמת בכל אספקט של החתונה כולה, אם זה צלמים, הסעות, מה שצריך - הם עזרו לי. גם בתקופת הקורונה, הפופ דאגו לתת את ההרגשה שמה שלא יהיה, הכל בסדר, הייתה הבנה הדדית של הסיטואציה וגם נתנו לנו לשריין תאריך נוסף למקרה שנאלץ לדחות. מבחינת העיצוב של המקום נוף הכי יפה שקיים בארץ מהמם, קליל, עכשווי, אורבני ולגמרי תואם וייב צעיר, רענן ושיק. מעבר לנראות של המקום, הפופ חרטו על דגלם מנות שף טריות בהובלת השף שחף שבתאי שמוכנות במקום, ואין אורח אחד שלא דיבר על כמה שהאוכל היה טעים, מיוחד, עם טוויסטים עכשווים ורלוונטים של קולינריה ברמה של מסעדת שף ולא מה שאתם רגילים לאכול באולמות רגילים עם קייטרינג. בזמן האירוע עצמו, אבירן מנהל האירוע לווה אותנו גם לפני האירוע ובמהלכו ודאג שהכל יהיה תחת שליטה, דאג לנו שנאכל, שניקח הפסקות בזמנים הנכונים, שהלו"ז יתקתק וידע גם לתת מענה לכל הבקשות המיוחדות שלנו מראש ובזמן אמת. בקיצור, באמת שלא יכולנו לבחור מקום יותר טוב להתחתן בו, זו ההמלצה הכי גדולה שלנו מהחתונה, באמת שהצוות המדהים של המקום, האוכל והאווירה הפכו לנו את היום הזה ללא פחות ממושלם.
הצג עוד

לירז וחן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת מושלם! כבר מהפגישה הראשונה שלנו עם שאול הוא כבש אותנו וידענו שכאן אנחנו מתחתנים. אולם מעוצב בצורה מושלמת לאירועים קטנים ממש הרגשת מסיבה. האורחים עפו על האוכל,ברמה כזאת שיום אחרי התקשרו וסיפרו שזה האוכל הכי טעים שאכלו בחתונות כמובן שלכל זה מצטרף שירות יוצא מן הכלל מאבירן המקסים לאורך כל השלבים ועד לסוף האירוע. מלצרים מקסימים שלבושים בסגנון אחר ברמנים שלא מפסיקים להרים מבר קוקטיילים מושלם בהתחלה ולרקוד עם הקהל עד השעות הקטנות של הלילה. המקום בנוי גם לחתונה של 200 בצורה מושלמת פשוט הופך את החתונה למסיבה שהיא צריכה להיות! אז תודה לשאול אבירן וכל צוות הפופ שהפכתם את היום שלנו להכי מושלם שיש
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up