כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

להקת קמפרי | להקת אירועים

להקת קמפרי | להקת אירועים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0504441300
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ספיר   כתב/ה חוות דעת אתמול
100 מתוך 100
הזמנו את חברי הלהקה לנגן ביום הולדת 60 של אימא שלי. היו מקצועיים מהרגע הראשון! מאורגנים וזמינים לכל בקשה והצעה.מומלצים ביותר!

בעז כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בחודש יוני ואין ספק שההחלטה הכי טובה שעשינו בחתונה הייתה לקחת את קמפרי לאירוע שלנו.מתחילת הדרך התקשורת מול אוראל התנהלה בצורה נעימה ומקצועית והוא דאג לנו לכל צורך שעלה כדי שנהיה הכי מרוצים שאפשר.באירוע עצמו קמפרי היו פשוט כמה רמות מעל למה שציפינו וכל האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא ולפרגן 😍בקיצור, ממליצים בחום לקחת אותם לחתונה שלכם!
הצג עוד

מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממש חיפשנו להקה חיה לאירוע ושמענו על קמפרי מחברים מאוד טובים. מההתחלה אוראל, מנהל הלהקה, היה איתנו באותו הראש, ניסה להבין בדיוק מה הוייב שאנחנו מחפשים, מה סוג האירוע והתאים לנו את הסטים בדיוק לפי מה שביקשנו. לפני האירוע אוראל היה בקשר עם המלון בו ערכנו את החתונה, וידא את כל נושא ההגברה מולם ועבד שעות נוספות בלהשיג לנו את פריסת הסאונד המושלמת שתתאים גם לקבלת פנים וגם למסיבה שאחרי החופה. באירוע עצמו היה פשוט מושלם! מרמת השירים שביקשנו במיוחד שיכללו ועד להרמה של מסיבה שלא ציפינו שתהיה כזאת כיפית (ואני לא מהרקדניות). כל מי שדיבדרנו איתו אחרי החתונה לא הפסיק לשבח את הלקה ואת האוירה שהם הביאו לאירוע.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
להקת קמפרי המדהימים!עברנו לפחות 20 להקות שדיברנו איתם, בדקנו וניסינו, ראינו ושמענו אבל איתכם זה הרגיש נכון מהרגע הראשון.מוזיקה מדהימה, וויב מגניב, נכונות לעשות ולשמח ולהתגמש;)הרמתם לנו את האירוע לגבהים אחרים ואנחנו כל כך שמחים על הבחירה בכם!המוזיקה קלעה בדיוק למה שרצינו וקראתם את האורחים שלנו לגמרי!! הרקדתם אותנו ורקדתם איתנו והיה פשוט כיף בטירוף!!! עבר שבוע מהחתונה ולא עבר יום מבלי שקיבלנו לפחות 5 טלפונים או הודעות שאמרו שהיתם מדהימים (אפילו הסבתות שלא רוקדות ככה בדרך כלל, כל כך נהנו, שבאו לקפוץ איתנו ברחבה😜 ) והטאצ׳ האישי של שילוב מוזיקה חיה ודיג׳י לגמרי עשה את האירוע❤️תודה לכם ולגמרי ממליצים עליכם לכל מי שמכירים גל ואיתי❤️👰‍♀️🤵‍♂️
הצג עוד

חגית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ערב מהמם, זמרת מדהימה מוזיקה מעולה. אווירה איכותית ושמחה.
הצג עוד

אליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי להקה שתעשה מוזיקה חיה ליום הולדת 50 של אבא שלי, משיטוט באינטרנט מצאתי את קמפרי הזמנתי אותם והם היו פשוט מדהימים!! החל מהתקשורת מול אוראל המנהל שדאג להתאים לנו את המוסיקה לטעם שלנו ועד להתנהלות בערב עצמו. הכל פשוט תיקתק. הציוד היה ברמה מאוד גבוהה, הנגנים והזמרת. פשוט הכל. הם ניגנו לנו גם בקבלת פנים וגם קצת לאחר מכן. הקפיצו לנו את כל האורחים ועשו שמח! ממליצה בחום!!
הצג עוד

רונית אייל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנתי את ההרכב המושלם הזה לאירוע משפחתי אצלי בחצר. בנינו יחד את הפלייליסט. הם קלטו לגמרי את הווייב ועשו את האירוע. כולם נהנו בטירוף
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
להקת קבלת פנים מצויינת! מכניס אווירה מיוחדת לקבלת פנים, מומלץ מאוד! אגב, המחירים ממש אטרקטיביים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up