כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נטע הפקות | NETA Productions

נטע הפקות | NETA Productions

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723909968
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noy   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כמה זה חשוב להביא מפיקה חיצונית ליום של החתונה!אי אפשר באמת לסכם במילים מה היא עשתה עבורנו, פשוט דאגה לכל פרט קטן וזכרה אפילו דברים שאני בעצמי כבר שכחתי.. 🙈הכל עמד בזמנים והיה כל כל בוייב טוב!
הצג עוד

שירן ויונתן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז נטע זאת הבחירה הכי טובה שהייתה לנו בחתונה !!! התאהבנו בה ! היא הפיקה לנו את החתונה הכי מושלמת והכי חלומית שלא היינו יכולים לבקש טוב יותר. היא סופר מקצועית ואחראית ואכפתית וכמות התגובות והמחמאות מהאורחים שהיא קיבלה אני כבר הפסקתי לספור.. אז מי שמתלבט מפיקת אירוע זה הכי חשוב שיש ורק עם נטע! ❤️❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

רויטל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
מי שצריך ארגון חתונה רק נטע❤️ עזרה לנו עם הרבה דברים מראש וגם במהלך הערב הייתה איתנו🙌🏻🙌🏻

Yehonatan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנטע דרך המלצה של מנהל אירוע שלא היה פנוי לתאריך שלנו אבל המליץ עליה בחום.אם נקפוץ רגע לסוף, הבחירה בנטע הייתה הדבר הכי טוב שיכלנו לבקש ליום הכי חשוב שלנו! מהשיחה הראשונה עם נטע הבנו שיש לנו עסק עם תותחית שתעשה הכל על הצד הכי טוב כדי שנהיה רגועים לגמרי בחתונה ונשאיר לה את הדאגות מול האולם והספקים.אחרי שיצאנו מהפגישה עם נטע כבר יכלנו לנשום לגמרי לרווחה בידיעה שיש לנו מישהי משלנו שתדאג לכל האירוע מההתחלה עד הסוף ברמה הכי טובה שיש, ממש כמו שאנחנו היינו דואגים לו בעצמנו.היא סידרה לנו את הראש והרגיעה אותנו לגבי המון שאלות ומחשבות שהטרידו.באירוע עצמו (שיצא מושלם והמון לזוכתה!) היא לא נחה לרגע! רצה בין כל האורחים לבדוק שהכל בסדר, שכולם קיבלו את המנות והשירות שהובטח, ליוותה אותנו בצילומים והייתה סופר חדה על כל הספקים.
הצג עוד

yaelkornitzer97   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצרתי קשר עם נטע כחמישה חודשים לפני החתונה וישר הבנתי שמדובר בבחורה שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות! לאורך כל הזמן לפני החתונה נטע עזרה בכל התייעצות וכל התלבטות שהייתה לנו בשיא הסבלנות והמקצועיות (ועיצבה לנו הזמנה חלומית!!). באירוע עצמו נטע לקחה פיקוד, ניהלה את האירוע ביד רמה, תקתקה הכל בנחת, בלי לעשות עניין ועם הרבה חן. בקיצור ממליצים מאוד מאוד מאוד🤍🤍🤍
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את נטע דרך חברים משותפים ובשיחה אחת איתה הבנתי שאיתה אני סוגרת כמנהלת אירוע !כל כך קשובה,סבלנית,אסרטיבית,נותנת עצות נכונות והכי חשוב מרגיעה כלה ביום חתונתה !תודה נטע שגרמת ליום החתונה שלנו פשוט להיות מושלם !🤍
הצג עוד

סול   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היינו בחתונה שנטע המעלפת עבדה והיא חברה מאוד טוב של בת דודה של בעלי אז היא קישרה בנינו לבין האלופה הזאת
הצג עוד

עינבל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נטע היא הבחירה הכי חשובה שלנו בחתונה❤️היא הגיעה אלינו כמו מתנה משמיים, ניהלה את היום המיוחד שלנו בצורה הטובה ביותרהביאה איתה אווירה טובה, כיפית ונעימה לצד אסרטיביות ונחישות שלא ראינו כמותההיה לנו ככ כיף לצידה שהרגשנו שהיא אורחת בחתונה וחברה לפני שהיא מנהלת האירוע שלנו, היא דאגה לכל פרט ופרטולסיכום- היה פשוט מושלם! זכינו להכיר אותה וכבוד בשבילנו שהיא לקחה חלק ביום הכי טוב בחיינותעשו לעצמכם טובה ותתקשרו אליה!
הצג עוד

yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אם יש ספק שלדעתי אסור להפיק אירוע בלעדיו זו נטע. תודה רבה על עזרה ונתינה אין סופית! מי שלא חווה אירוע איתה לא יודע מי היא. תמיד דואגת שהכל בזמן ובמקום. מנהלת בצורה הכי גבוהה שאפשר!דואגת לזוג עצמו למשפחה וגם לספקים. הרגשנו רגוע ונכון לעשות הכל בעיניים עצומות כשהיא נמצאת.. העלתי תמונה שרואים את הפרצוף שלה מקרוב כדיי שתוכלו לקלוט כמה הפרצוף הזה מרגיע. נטע, תודה שבחרת במקצוע הזה! הלוואי וכולם יהיו מספיק חכמים כדיי לבחור בך. אוהבים אותך!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את נטע סגרתי לפני 3 חודשים כמנהלת אירוע חיצונית. מהשיחה הראשונית נטע הייתה קשובה, מקצועית ברמות, אדיבה, שירותית ופשוט מקסימה! החתונה אמנם רק עוד 5 חודשים, אבל כל דבר שאנחנו מבקשים ממנה - היא עושה באהבה מלאה (ועל אף שלא לקחנו שירותי הפקה מלאה), היא עוזרת, תומכת, קשובה לכל שאלה שלנו ובכל שעה. ממש ממליצ עליה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up