כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדן יוסף

עדן יוסף

איפור כלות
טלפון:0545826199
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
גילוי נאות: עדן ואני מכירות מהצבא, כשרציתי לבחור מאפרת-מסרקת ראיתי שהיא הסגנון שלי, התלבטתי אם זה באמת מתאים ואז הבנתי שמההכרות שלי איתה אני יודעת שהיא תמיד תמיד תמיד מפיצה שמחה וטוב לב לעולם וככה החלטתי לפנות אליה ולשמחתי היא היתה פנויה בתאריך שלי. עדן הגיעה כשבוע וחצי לאחר פטירת אביה, ועדיין, היתה ממוקדת כל הזמן בלעשות טוב. היא יחידה במינה, עשתה לי איפור עדין שלא שינה לי את הפנים, היה מחמיא ומנצנץ, בדיוק כמו שרציתי. היא שזרה לי פרחים בשיער. כולם אמרו שנראיתי כמו פיה :)מעבר לזה שהמחיר שלה שפוי, היא עושה גם מפגש ניסיון מדריכה לטאץ' אפ את המלוות, יש לה אופציה גם לתוספות שיער והיא נותנת רשימה מסודרת של הנחיות לקראת החתונה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדן מדהימה! אני לא מאוד מתאפרת ומאוד חששתי מהחוויה והיא מהרגע הראשון גרמה לי להרגיש בנוח, הייתה מקצועית ונעימה מאוד והאיפור והתסרוקת יצאו מדהימים וקיבלתי עליהם מלא מחמאות.
הצג עוד

shaibecker   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת כל כך ביום יום וחששתי מהאיפור והשיער ביום החתונה. חיפשתי מישהי שמאפרת באופן עדין ויחסית טבעי. אחרי הרבה חיפושים, מצאתי את עדן. מהרגע הראשון הרגשתי שמצאתי חברה. הניסיון איפור-שיער היה מאוד מרגיע, כי הבנתי שאני בידיים טובות ומקצועיות. עדן הייתה קשובה לחששות שלי, ומצאנו ביחד את האיפור-שיער הנכון עבורי. ביום החתונה עצמו, עדן הייתה מרגיעה ונעימה וגם אז כשהיה משהו שלא מצא חן בעיני, היא הייתה קשובה ותוך כדי עשינו שינויים. התוצאה הייתה באמת יפיפיה והכי חשוב - הרגשתי כמו עצמי ונהנתי מכל התהליך.
הצג עוד

hagar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שלוש באישה אחת: מאפרת, מסרקת וצורפת. אני זכיתי בשלושתן. יצאתי נסיכה עם תחושה מדהימה ורגועה. האיפור לא זז והעגילים שהיו פרי דימיוני כיכבו במציאות מעל לציפיות.
הצג עוד

ליליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת ביומיום שלי ולכן היה לי חשוב שתהיה מישהי שתבין אותי ושתאפר אותי בצורה עדינה ומדוייקת. עדן הייתה סופר קשובה לצרכים שלי ועשתה לי תסרוקת ואיפור בדיוק כמו שרציתי
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדן המקסימה עשתה לי איפור שיער וליוותה אותי ביום החתונה שלי כדי לרענן את האיפור והשיער גם אחרי החופה. בנוסף היא עשתה גם איפור שיער לאחת המלוות שלי. עדן איפרה אותי איפור טבעי ויפה בדיוק כמו שרציתי וסידרה לי את השיער מקסים. אחרי החופה חידשה לי את האיפור והחלפנו לתסרוקת שנייה, אסופה, שהייתה מאוד יפה ונוחה לריקודים. מעבר להכל עדן הייתה פשוט נעימה ומקצועית והיה כיף להעביר איתה את היום :)
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי לעדן דרך המלצה באחת הקבוצות. היא מאוד מאוד קשובה וגמישה וכל האוירה איתה ממש רגועה ונינוחה
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את עדן כשהיא איפרה וסירקה אחיות של חברה שליוותי והיה לי ברור שגם ברמה המקצועית וגם ברמת האנרגיות שהיא משדרת היא לגמרי אשת המקצוע שארצה שתהיה איתי ביום הגדול שלי! אהבתי מאוד את קו האיפור הקליל והעדין שהיא עושה והתסרוקות היפות והמוקפדות שלה. עוד בהכנות המקדימות (איפור ושיער ניסיון ושיחות הכנה) עדן הייתה מקצועית, נעימה, זורמת וידעה לתת מענה לכל בקשה שלי בסבלנות ובהוגנות (על אף ששיגעתי אותה לא מעט כי הייתי מאוד לא החלטתית). ביום האירוע עדן הגיעה וברגישות מדהימה ליוותה אותי במהלך כל היום, זרמה עם שינויים שרציתי להכניס ברגע האחרון, הייתה סבלנית כשהייתי קצת לחוצה ונתנה לי את התחושה הכי נעימה בעולם להגיד מה אני חושבת עד שהגענו לתוצאה המושלמת. שסיימנו הרגשתי באמת שהיא הצליחה לקלוע בול למה שדמיינתי עם איפור היסטרי ותסרוקת מהממת. כמה ימים לפני האירוע החלטתי גם לסגור את עדן כמאפרת לאמא שלי וגם לליווי לחתונה בגלל האקלים של יולי וחד משמעית שזאת הייתה החלטה מעולה כי היא תחזקה לי את האיפור לאורך האירוע עצמו וגם שכבר ממתי מחום היא עשתה לי תסרוקת שנייה בממש כמה דקות שהייתה מהממת וגם קלעה בול. בקיצור - היה לי מדהים שהיא אשת המקצוע שהייתה איתי ביום המיוחד והרגיש הזה, היא הייתה הוגנת לאורך כל הדרך, התוצאות היו מדהימות וגרפו מחמאות והכי הכי חשוב אני הרגשתי עצמי ובנוח שזה משהו שמאוד חששתי ממנו כי אני בדרך כלל לא מתאפרת. עדן הייתה מושלמת ובאמת שממליצה בטירוף!!!
הצג עוד

Nitsan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעדן דרך המלצה והרגשתי את החיבור והאכפתיות האמיתית שלה כבר מהתקשורת הראשונה איתה, על אמת. באיפור ניסיון היא הייתה מרגיעה, קשובה, סופר מקצועית, היה כיף ברמה האישית והייתי כל כך רגועה לגבי העבודה שלה. גם ביום עצמו היא עשתה מעל ומעבר, הייתה קשובה לי ולסביבה שלי, שמרה עליי, עזרה לי לקבל רגעים של שקט שהייתי צריכה ופשוט קלטה אותי. היה תענוג להיות במחיצתה בשעות החשובות האלו של ההתארגנות, ואני כל כך ממליצה. העבודה שלה הייתה מקצועית ומדוייקת, והצלחתי להרגיש אני למרות שזו פעם ראשונה שלי עם איפור בכללי.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לעדן דרך המלצה בכלות אורבניות, היה לנו קליק מיידי ומהר מאוד סגרתי אותה לאיפור שיער בחתונה שלי :) אני לא בחורה שמתאפרת אז היו לי הרבה חששות אבל עדן הייתה פשוט מושלמת. מתחילת ההתקשרות בינינו היא הייתה כל כך נעימה וזורמת. האנרגיות שסובבות את הכלה ביום החתונה עצמו הן סופר משמעותיות ועדן הייתה הכי מדויקת מהבחינה הזו, גם כשהיינו בלחץ של זמן, תמיד נשארה סופר רגועה ונעימה והרגשתי איתה הכי נוח בעולם. האיפור והשיער יצאו פשוט מהמם, הרגשתי כל כך בנוח ולחלוטין אני :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up