כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שני מור איפור ושיער

שני מור איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0502109951
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
kamanitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני התאימה בכשרון מטורף לי ולכל בנות המשפחה שלי תסרוקת שתגרום להן להרגיש מיליון דולר. ואת הכל היא עושה באווירה הכי כיפית בעולם, ובהשקעה אינסופיתלקלוע לטעם שלכן.התסרוקת המהממת גרפה אינסוף מחמאות, והיא הייתה כלכך עמידה ששרדה צילומים בים, טיפוס על דיונות, לחות, חום מהגיהנום ומה לא - אפילו הצלמים התלהבו מכמה שזה מחזיק ואמרו שלא נתקלו במסרקת כזאת טובה (והם לא טועים)!באמת שכל כלה צריכה לצידה שני מור ביום החתונה😍
הצג עוד

אופיר ותמיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
דבר ראשון, שני כל כךךך מדהימה ונעימה. היא השרתה עליי אנרגיות מדהימות ביום כל כך חשוב , שזה לא מובן מאליו בכלל. דבר שני השיער יצא *מושלם* בדיוק כמו שרציתי, והחזיק לי מדהים כל הערב!! תודה ענקית מכל הלב🤍🤍

שגית   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
95 מתוך 100
מצאתי את שני באינסטגרם ומאוד אהבתי את העבודות שלה. פניתי אליה וקבענו שהיא תאפר ותסרק אותי לחתונה שלי. קבענו פגישת ניסיון שבה חשבנו איך ארצה להתאפר ולהסתרק ושם פגשתי את שני לראשונה, שוחחנו תוך כדי והיא גרמה לי להרגיש בידיים טובות!ביום החתונה שני הגיעה מצוידת ומחויכת והתחלנו בעבודה. אני מאוד מרוצה מהאיפור והתסרוקת שהיא עשתה לי וממליצה עליה בחום!!
הצג עוד

עמית   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל שני הגעתי אחרי שסירקה את אחותי בחתונה שלה. שני הייתה מקצועית ברמות, מהבוקר עד סוף החתונה השיער שהיה אסוף לא זז בכלל! קיבלתי אינספור מחמאות!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה! דבר ראשון התחלנו בשעה שקבענו. הכל מתנהל בלי לחץ, מור קשובה לאורך כל הדרך. אני אישית לא מתאפרת באופן יומיומי והיה חשוב לי שהאיפור יהיה עדין, שאני הרגיש בנוח עם עצמי ומור דאגה לזה. המקצועיות, הרוגע והאכפתיות הורגשו בכל שניה. שורה תחתונה - גרמה לי להרגיש הכי טוב בעולם והייתי מאוד מרוצה מהתוצאה.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני הגיעה עם אנרגיות כל כך חיוביות וכיפיות שפשוט היה לי כיף להעביר איתה את כל היום התארגנות שלי, גם לפני השיח איתה כל כך נעים ומקצועי שלי באופן אישי היה מושלם!! אצלה עשיתי גם איפור וגם שיער!!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה מרגישים את הוויב הטוב של שני! שני עשתה לי איפור ושיער ולקחתי אותה גם לליווי. האיפור שיער יצא פשוט מהמם! שני ידעה לתת את הדעהה שלה ולהתאים את הדברים בול לפי התיאור והבקשות שלי! ויצא פשוט שאין לי מילים! מעבר לידיים המקצועיות שני פשוט אדם מקסים!!!! בדיוק מה שצריך ביום מרגש ולחוץ שכזה. לאורך כל היום היה כיף ואווירה טובה וגם בליווי בערב היא עזרה לי ברמות מעבר לטאצ׳ אפ שלי שני עזרה גם לאחותי (שבכלל מישהי אחרת עשתה לה שיער) וגם הייתה בשבילי בכל הבלתמים ממש כמו חברה טובה!! (התחתנו בנובמבר 22)
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שני מהממת ומקסימה 🥰נותנת תחושה טובה ומקשיבה לכל בקשה ☺️ וכשרונית בטרוף, עושה עדין ויפה ❤️

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על שני שמעתי מחברה שלי ואני מודה לה על כך. שני גם איפרה אותי וגם עשתה לי את התסרוקת. היא הגיעה אליי בארבע בבוקר, ערנית ומלאה באנרגיות טובות. שני נעימה, כיפית והיה לי ממש כיף להעביר איתה את השעות הראשונות של היום המיוחד הזה. מעבר להיותה אדם נחמד, היא מאפרת מעולה ומעצבת שיער תותחית!! קיבלתי מלא מחמאות על האיפור והשיער, והרגשתי שהיא קלעה בול למה שרציתי והבינה אותי מאוד. אני אחת שלא נוטעה להתאפר והיא איפרה אותי בצורה עדינה וטבעית
הצג עוד

hadass   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
שני עשתה לי תסרוקת כלה, ואיפור לאמא ואחותי, הכל (לרבות התסרוקת כמובן) יצא מקסים, ואחרי שראיתי את האיפור שלה אני בטוחה שלא הייתי מתחרטת אם הייתי לוקחת אותה גם כמאפרת. האיפור שלה עדין ושיקי, ידי זהב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up