כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית מלצ׳ט

בית מלצ׳ט

גני אירועים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Gili   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
60 מתוך 100
אין ספק שבית מלצט הוא מבין הגני אירועים הכי יפים בארץ וכל כך שמחנו למצוא מקום שגם נראה טוב ואז עוד איכשהו עובד לנו מבחינת מחיר.כשסגרנו הייתה לנו הרגשה מעולה וכבר ציפינו בהתרגשות. לפני החתונה ובזמן האירוע היום מקרים שבחינתנו היו מוגזמים ומקווים מאוד שהמקום יקח לתשומת ליבו את ההערות האלו.אוכל - כשדיבנרנו אם השף לגבי האוכל קלטנו שהוא ממש מבין את הוויב שלנו וכן היה הרגשה של נחונות אבל לאחר שפנינו אליו לשנות קצת והלכניס מנות אחרות לא היה מענה בכלל והיינו צריכים לפנות למפיקת אירועים. בנוסף לזה השף בכלל לא היה באירוע שלנו ושמנו לב שהיו מנות שביקשנו ולא היו.בנוסף שמו לנו צורוס בקינוחים (שבכלל לא ביקשנו וגם לא טעמנו לפני) אבל הוא ממש לא היה מוצלח ולא אכיל.סהכ - האורחים היו מרוצים ולא היה תלונות ואמרו שהאוכל היה מצויין.הבר- לצערי אין לי שום דבר טוב להגיד.. כשהיינו בטעימות שאלנו את מנהל הבר כמה יעלה להוסיף בר קוקטליים והוא פשוט ענה לנו ״לא אתם לא רוצים את זה, זה יקר מידי״.. לכו תבינו חחוהנורא מכל! האבא של החתן כנראה שם אלכוהול בבר (לא הבאנו אלכוהול בעצמנו). מנהל הבר בר פנה לבעלי באמצע האירוע ובזמן שאנחנו יוצאים לצילומי משפחות וביקש ממנו 400 שקל דמי חליצה בזמן שבעלי לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מודע ששמו אלכוהול בבר. אחרי זה הוא ביקש ממנו לעזוב אותו כרגע ולפנות לאחד החברים/משפחה שיטפלו בזה כי כרגע הוא לא במצב של לדאוג לזה. המנהל בר פשוט התעלם ממנו ואמר לו ״תראי איך הבר יפה איך עשיתי לך , רק תביא לי 400 שקל ונסגור את זה״. פשוט בעלי קרה לאחד החברים שיביא לו 400 שקל ושיעזוב אותו בשקט. פשוט מזעזע ולא מקצועי בשום צורה וגם עיקב אותנו בזמנים שגם ככה היו לחוצים באותו יום.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
מושלמים!! התחתנו אתמול 11.03.24 היה אוכל טעים! שירות מדהים! מה זוג צריך יותר מזה?!בלי להתבלבל לסגור איתם!
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שלנו בכל הנוגע לחתונה!! מהרגע הראשון בפגישה עם גלעד ועד הרגע האחרון בחתונה, הייתה לנו חוויה מדהימה איתם, התחשבו ובאו לקראת בכל כך הרבה מובנים, במיוחד בכל הקשור לתקופה הזו של המלחמה והעובדה שאחד מאיתנו במילואיםהמקום פשוט יפייפיה, שילוב בין מקום סגור לתחושת 'בחוץ', בדיוק כמו שחלמנווהאוכל - וואו!!! לא הפסקנו לקבל מחמאות, על הטעם ועל השפעמרוצים בטירוף וממליצים בחום :)
הצג עוד

נוי וחזי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
95 מתוך 100
התחתנו בבית מלצ'ט, אחרי שהיינו ב-10 אולמות. כבר סגרנו במקום אחר ויום אחרי ביטלנו וחזרנו לבית מלצ'ט. החתונה יצאה על יום גשום וקר (יום לפני היה שמשי! ככה זה בחודשי מעבר, קחו את זה בחשבון), ולמרות זאת ואולי דווקא בגלל זה – בית מלצ'ט הוא המקום האולטימטיבי להרגיש את הטבע גם מבפנים. החלל עצמו מלא בצמחייה ואורות חמים שיוצרים אווירה נעימה וקוזית. וכל המתחם סגור למעשה בחלונות זכוכית, כך שכל הירוק והנוף שמבחוץ משתקף גם מבפנים. קיבלנו מלא מחמאות על המקום – כמה שהוא יפה, ועוד יותר מחמאות על האוכל - גם על קבלת הפנים, גם על העיקריות ועל הכמות המוגזמת של המתוקים. אציין ואומר שהחלטנו חצי שעה לפני להכניס את החופה לבפנים כי התחיל לרדת גשם, והצוות של המקום תקתק את זה בלי שהאורחים בכלל הרגישו שזה קורה לידם.
הצג עוד

Amir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
20 מתוך 100
היה מעולה,אבל בסוף הערב הקייטרינג זרק את כל האוכל לפח,לא שמר לזוג אפילו קופסה קטנה עם נשנוש, החתן הלך לישון רעב. השאיר טעם רע בפה לכל החברים הקרובים ובמיוחד לזוג הצעיר. לכן הציון.ביזיון....

Mika   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו את החתונה כמעט שנה מראש, במשך כל התהליך מול המקום היחס היה אישי, נעים ומכבד. הרגשנו שבאים לקראתנו והולכים איתנו יד ביד כדי שהאירוע שלנו יהיה בדיוק כמו שאנחנו מדמיינים
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
אמלק - מצאתם את האולם שלכם, רוצו להתחתן שםוואו מהרגע הראשון ועד אחרי החתונה קיבלנו יחס אישי מהמם!שיחה ראשונה עם רוזי וגלעד שהיו מושלמים והסבירו לנו הכל, ודאגו שנצא מרוצותהאוכל של השף שלומי אלפסי, שהיה וואו והאורחים לא הפסיקו לדבר על זה!מאי מנהלת האירוע שליוותה אותנו, הרגיעה אותנו, הרימה לנו והייתה בכל מקום ודאגה להכלללל!וכמובן איך לא, המקום פשוט גן אירועים מושלם שמעוצב בקפידה ע״י טליה המהממת!יצאנו ככ מרוצות שאנחנו מקנאות במי שעתיד/ה לסגור אירוע שםבית מלצט אתם מושלמים תודה על הכל!
הצג עוד

Eshcol   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
20 מתוך 100
אמת אני פה לא להעביר ביקורת על המקום אלא על הבעלים חן את הגן אני והצוות המהמם שלי הקמנו חודש וחצי של עבודה קיבלתי 50 אחוז מהסכום כאשר דרשתי את שאר השכר שמגיע לי במקום זה קיבלתי איומים נתקלתי בבעלים חן אדם מגעיל מתנהג כמו מאפיונר אז חברים רק שתדעו חן הבעלים אדם שפל הבנתי שרוב הקבלנים שעבדו במקום לא קיבלו את מלוא שכרם לא מגיע לאדם כזה שיתארחו אצלו מי שלוקח גזל סופו שיפול
הצג עוד

Ido   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
95 מתוך 100
הגענו למקום ופשוט התאהבנו !! קל האולם הכי יפה באזור, ירוק נעים, עיצוב פשוט וטבעי וחופה על רקע שדות ופרדסים.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל המקום יפה בצורה לא סבירה, לא הפסקנו לקבל מחמאות על המקום, על האוכל, על המלצרים ועל הברמנים (!!) איך הכל תקתק, איך הכל תמיד היה מסודר ונעים.רוזי המושלמת נתנה לי לחפור ולהציק לה מהרגע שסגרנו ועד יום החתונה, אין מושלמות כאלה באמת.מאי המנהלת אירוע בפועל ביום האירוע הייתה כמו חברה הכי טובה ששם כדי באמת לדאוג לזוג! שנהנה, שנאכל, שנחווה את האירוע שלנו במלואו. לא הצלחנו למצוא אורח אחד שהתלונן על משהו, וחיפשנו.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up