כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רון דרעי

רון דרעי

איפור כלות
טלפון:0538316726
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה על רון המקסימה מחברה שהתחתנה לפני פחות משנה. רון היתה הספק שהיא הכי המליצה עליו מכל מי שהיא לקחה לחתונה שלה ואני ממש מבינה למה!החל מהשיחת טלפון הראשונה שבה היא מסבירה לגבי התהליך איתה, שאלה שאלות האם צריך איפור למלוות, שתישאר ללוות במהלך האירוע ועוד שאלטת שממש הכווינו אותי והוסיפה שיש לה תכשיטים לאירוע במידה וצריך.קבענו פגישה מקדימה לפני האירוע שבה עברנו על איזה סוג איפור ושיער אני ארצה וכן לבחור את התכשיטים ולהתאים את התוספות לשיער.אציין שהתחתנתי בשישי בבוקר ועל כן ביום האירוע קבענו בשעה מוקדמת ובילינו את שעות הבוקר ביחד והיא היתה הכי נעימה ומרגיעה שיש.כשהסכלתי במקרה אחרי האיפור והשיער הייתי כל כך מרוצה היא דייקה בכל מה שביקשתי.באירוע עצמו לא הפסקתי לקבל מחמאות את האיפור והשיער שנשמר באופי מדויק לאורך על האירוע!
הצג עוד

אלכסנדרה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נכנסתי לעמוד שלה מהאינסטגרם והדבר שהכי תפס אותי בעין שהעבודות שלה שונות משאר העבודות איפור שלא רואים על כול כלה משהו שונה עדין יפה הבחירה הכי טובה שעשיתי
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה איתה מההתחלה ועד הסוף הייתה הכי טובה שיכלתי לבקש ללא ספק עשיתי את הבחירה הנכונה!לרון יש ידי זהב היא פשוט עשתה אותי מלאך ליום אחד ועל הסבלנות שלה בכלל שלא נדבר.. ואיתי? צריך המון סבלנות והיא לגמרי עמדה בזה ועוד בהריון מתקדם! וכמובן שהמחירים הוגניםאין עליה.פשוט וואו.מי שמתלבטת ממליצה רק על רון!
הצג עוד

עינב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם רון הייתה לי תחושה טובה לגביה, בעוד שאשר ענו לי תשובות לקוניות בווטסאפ רון התקשרה לי הסבירה לי לפריטי פרטים הכול וגם שלחה לי פירוט בווטסאפ! היחס האישי שלה מדהים רואים שהיא מקצועית ויודעת את העבודה! היה לי כיף להעביר איתה את היום ויצאתי מרוצה האיפור היה מהמם וטבעי כמו שרציתי!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרון דרך הפייסבוק יצאתי איתה קשר וכבר בשיחה הראשונה הרגשתי את החיבור. ענתה לי על כל השאלות יחס חם, אישי ומקצועי הייתה זמינה לי לאורך כל הדרך ושיקפה את כל האפשרויות שלי המליצה לי מה כדי לדעתה לעשות והייתה הוגנות גם ברמת המחיר.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את רון המהממת מצאתי באינסטגרם וישר התאהבתי בעבודות שלה! האיפור כל כך טבעי ועדין והיא יודעת להוציא את הצדדים הכי יפים אצל כל אחת! מהשיחה הראשונה הרגשתי שיש לי על מי לסמוך ושבצד השני יש מישהי שבאמת אכפת לה הגעתי אליה עם תמונות של האיפור השיער שאני רוצה שיהיה בסגנון והיא ידעה להגיד לי בדיוק מה יתאים יותר ומה פחות, איזה צבעים יחמיאו לי ואיזה פחות והיא פשוט קלעה בול! ואין מה להגיד על העיצוב של השיער! הלוואי והשיער שלי היה נראה ככה כל החיים! לא זז מילימטר כל הלילה, לא משנה כמה רקדתי, קפצתי או כמה חיבקו אותי
הצג עוד

Hen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
פניתי לרון אחרי צפייה בעמוד האינסטגרם שלה ומייד התחברתי לקו הנקי והעדין ולרמת האיפור מהגבוהות שיש. בשיחה הראשונה איתה התאהבתי בה היא נשמעת כזו מקסימה ואמינה שכל אלה שדיברתי איתן לפני לא הרגשתי את זה מהן. אז סגרתי איתה מיד כי ידעתי שביום הכי חשוב שלי אני צריכה חוץ ממאפרת ושיער (כספקית) צריך מישהי שהיא כולה לב!
הצג עוד

Morag   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
חיפשתי משהו כמו 3 חודשים מאפרים ומעצבי שיער, עשיתי מלא טלפונים והשוואות מחירים ותמורה ברמה שהייתה לי טבלת אקסל, הגעתי לרון דרך האינסטגרם, רון היא הראשונה מכולם שהציעה שנדבר בטלפון וזה כבר נתן רמז לאיך יראה ההמשך. בשלב מסוים היו כמה שהתלבטתי בניהם והראתי לבן זוגי את האפשרויות, הוא עף על היכולות של רון (ובן הזוג שלי בנאדם שקשה להטמיע ממנו פירגון) ואז סגרתי עם רון. בן הפגישת יעוץ שלנו לחתונה, התחלתי להיכנס ממש ללחץ כי בפגישת ייעוץ רון הסבירה לי שיהיה בעייתי לי לשים תוספות ושעדיף לא לשים, עכשיו חצי שנה לפני החתונה תרמתי את השיער בפעם הראשונה ואני כל החיים שלי הייתי עם שיער ארוך ממש והייתי רגילה ואהבתי את עצמי עם שיער ארוך והייתי בטוחה לפני הפגישת ייעוץ שיהיה בסדר בחתונה כי אוכל לשים תוספות, הייתי ממש בלחץ עם עצמי עד שדיברתי עם רון ואפילו שהיא הייתה תוך כדי הארגונים של החתונה של עצמה היא נתנה לי את מלוא תשומת הלב, היא הרגיעה אותי ודיברה איתי ואמרה לי שהיא מבטיחה שאני אהיה יפה ומהממת ובשלב מסוים שחררתי ואמרתי לה ״את יודעת מה? תעשי מה שאת חושבת ומבינה, אני סומכת עלייך רון!״ וזה היה הדבר הכי טוב שעשיתי! אין אחד שלא החמיא לי על הנראות שלי וכולם אמרו לי שאני נראית נסיכתית ושזה לא כבד זה נראה טבעי וקליל וכלתי וגם וזה מאוד חשוב לא היו לי תוספות שהכבידו עליי במהלך ובסוף הערב וזה היה פשוט מדהים! רון תודה עוד אלףףףף פעמים!
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רון פשוט מושלמת! רון עשתה לי בחתונה איפור ושיער ובנוסף עשתה לאמא שלי,חמותי ו2 הגיסות שלי! מעבר לזה שרון מהממת כבן אדם, היא השרתה אווירה מדהימה, עשתה לכל אחת מה שהיא רצתה וידעה גם לכוון למה שלדעתה הוא הכי נכון ויפה לכל אחת, ואין ספק שהיא פשוט עשתה עבודה מושלמת! כולנו יצאנו מרוצות וכולנו קיבלנו אין ספור מחמאות וכמובן היו כבר כמה שביקשו את המספר שלה ❤️
הצג עוד

שובל ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לרון המהממת דרך הפייסבוק והאינסטגרם ומאוד התחברתי לסגנון שלה, לאחר השיחה הראשונה איתה ידעתי שאותה אני בוחרת ליום המרגש שלי!! אני חייבת להגיד שזו הבחירה הכי טובה שלי!! ליוותה אותי עם יחס חם והמון סבלנות בגובה העיניים איפרה אותי בצורה מושלמת והתסרוקות בשיער היו מדהימות!! קיבלתי המון פרגונים על הלוק העדין והטבעי אלופה ותותחית ממליצה מאוד מאוד!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up