כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שקד אזר
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eden   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
השיער היה בדיוק בדיוק איך שרציתי, החזיק מצוין (לקחתי ליווי עד החופה רק). שקד הבינה בשניה מה אני רוצה וזרמה איתי תוך כדי גם כשהתחרטתי והתלבטתי.הכי חשוב היא הייתה לגמרי האדם הכי מרגיע, כיפי ונעים כל היום, החברות שלי ואני התאהבנו בה לגמרי. ולדעתי זה חשוב ברמות במיוחד כשהיא הספקית שבאה ראשונה ונשארת לככ הרבה איתך (במקרה של ליווי). בסוף גם עשתה לי טאצ אפ לאיפור לפני החופה
הצג עוד

דניאל ולידור   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד אלופה ברמות!! אין כמוה בעולם!!! מלכה❤️❤️ איזה ידי זהב!! הייתה איתי בליווי לאולם והשרתה הכי רוגע, כיף, אווירה טובה, אנרגיות מהממות עזרה והייתה שם בשבילי, ואין לי מילים עוד לתאר כמה היא הייתה פשוט מדהימה! הרגשתי הכי יפה שיש, השיער היה מושלם בדיוק כמו שדמיינתי! הכל החזיק והיה מהמם עד השנייה האחרונה! שקד עשתה גם את השיער של אמא שלי והיא עפה עלייה! קיבלתי עליה מלא המלצות לפני וידעתי שיהיה לי הכי רגוע ובטוח כשהיא איתי וצדקתי! ❤️ תודה ענקיתתתתת
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד פשוט תותחית אמיתית, היא כל כך מקצועית ורגועה והיחס שהיא נותנת ממש נעים ושלו ואני כל כך שמחה שסגרתי איתה.היא ליוותה אותי בחתונה ולאורך כל היום הייתה כל כך מתוקה וסבלנית.השיער יצא בדיוק כמו שרציתי והיה פשוט מושלם בעיני.מאוד ממליצה לסגור איתה!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד המושלמת!!! היחס והמקצועיות שלה פשוט נותנים לך ראש שקט באמת היא הכי טובה שישכל כך היה לה אכפת שאהיה מרוצה והשיער החזיק מושלם כל כך הרבה מחמאות על השיער!!!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שקד אזר אהבת חיי! היא כל כך נעימה, כל כך מרגיעה, הייתה שם לצידי לאורך כל הדרך. סמכתי עליה בעיניים עצומות! באותו יום היא באה אליי כשהיא חולה ! הכל כדי לא לאכזב אותי! באמת יותר מזה שהיא מוכשרת בטירוף, היא פשוט בן אדם עם לב כל כך גדול וכל אחת שתיקח אותה פשוט תזכה!
הצג עוד

Lihia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין הרבה מילים שיוכלו לתאר אותה ❤️ מעבר לחלום שהיא, היא משרה מלא אנרגיה טובה, מקצועית ומדהימה. ואיתך לאורך כל הזמן, כמו חברה אמיתית. גם כשהיו בלת״מים לא חששתי לרגע והכל בא על מקומו בשלום. השיער וואו ושקד עוד יותר !
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שקד מדהימה! נעימה ומקצועית! השיער היה מדהים וקיבלתי מלא מחמאות אין עליה!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין ולא תהיה בחורה כזו בעולם. נעימה, פתוחה, מקצוענית, עבדה ביסודיות ובמסירות נפש. הכרתי את שקד בעזרת ידין אבל התודות על מה החוויה איתה מגיעות לה רק בזכות המקצוענות שלה!!! שקד קלטה אותי מהרגע הראשון. חיפשתי שיער טבעי, קליל, לא מתאמץ מידיי ונעים ובמקביל שיהיה מסודר ועומד כראוי. לקחתי אותה כולל ליווי לחופה ולתסרוקת שנייה. הלב העצום שלה היה אינסופי והיא גם עזרה מבחירה לאמא שלי שהייתה צריכה חיזוק קטן בשיער וזה לא ברור מאליו בכלל!!!! מישהי שבאה ללוות כלה בדרך כלל מספקת שירות רק עבורה אבל שקד עם הלב האינסופי שלה הייתה נוכחת גם עבור אמא שלי ומבחינתי זה לא ברור מאליו בכלל. השיער היה מושלם וקיבלתי מלא פרגונים הוא החזיק לכל הערב ואפילו התוספות ירדו בצורה כזו מושלמת! המחיר שלה כל כך הוגן ופיירי וזה רק מעודד אותי לפרגן לנשים כמוהה שיודעות להיות כל כך מקצועיות ולשמור על מחיר הוגן בתוך עולם הלא שפוי הזה של חתונה. בקיצור- מלכה.
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל שקד דרך מלא המלצות שראיתי בקבוצה בפייסבוק ומזל שראיתי אותן! לשקד יש ידי זהב והיא אחת הבחורות הכי מוכשרות שראיתי! לאורך כל הדרך הייתה קשובה ועזרה לי לבחור איזה תסרוקת הכי תתאים לי כך שאהיה הכי שלמה עם הבחירה. שקד הייתה מקסימה ממש וקיבלתי מלא מחמאות על התסרוקת. השיער החזיק בצורה מעולה כל הערב באוגוסט!! שמחה כל כך שסגרתי איתה, ממליצה בחום!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up