כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חופית שרון איפור ושיער לכלות ואירועים

חופית שרון איפור ושיער לכלות ואירועים

איפור כלות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
כבעלת עסק אני נעזרת בשירותיה של חופית מעל לשנתיים, איפור שיער, כל מה שצריך.חופית היא אישיות מדהימה, נעימה, אדיבה, חכמה, חיובית, כיף להיות בקרבתה, מעבר לזה היא מקצועית ומסורה, יוצאת מגדר הרגיל כדי שתהיי במקסימום, מי שרוצה חוויה מעצימה, טובה, מושקעת עם כיף וטוב במחיר משתלם, מצאתם את חופית! זו הבחירה האוטומטית שלי, היא מאפרת מדהים, מסרקת מדהים. תודה לך חופית, על מי שאת. כיף ענק להכיר אותך. את מדויקת ותרופה מדהימה בשבילי.
הצג עוד

אייר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ראיתי עבודה של חופית דרך חברה באינסטגרם והתלהבתי מהתוצאה. ומאז, כל אירוע שיש אני קובעת איתה.
הצג עוד

נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל חופית המהממת הגעתי מאוד מבולבלת ולא סגורה על עצמי, היא ידעה לכוון אותי ולתת לי את העצות הכי טובות ומועילות, ידעה איך לכוון אותי והבינה בדיוק מה אני רוצה. לקחתי ליווי לאולם אבל הכל החזיק בצורה טובה מאוד ולכן לא היה צריך כמעט טאצ' אפים בכלל.מעבר למקצועיות המטורפת היא פשוט בנאדם כלכך נעים ורגוע, הכל היה לי מושלם בחוויה איתה!
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשתי בקבוצה בפייסבוק למתחתנות המלצה למאפרות ועברתי אחת אחת על תיק העבודות שלה עד שמצאתי את חופית! רק לה היה את הקסם הנוסף הזה שחיפשתי, את הרוך והעדינות שמבליטים את היופי של הכלה ולא מעמיסים עליה מאסות של איפור. עשינו פגישת ניסיון וכבר התאהבתי. יש לציין שהתחתנתי באוגוסט והיה סחוניה של החיים והאיפור נשאר פיקססססס. בקיצור לחתונה הבאה אני לוקחת אותך שוב 😉
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחופית בהתראה מאוד קצרה, מספר ימים לפני אירוע וחופית המקסימה הייתה כל כך אמפתית, בדקה אם היא פנויה וישר אמרה כן לעיצוב שיער בחתונת שישי בוקר. קיבלתי הרבה מחמאות על השיער, ביקשתי סידור שיער פזור, גלי, סטייל קלאסי וזה בדיוק מה שקיבלתי. חופית פשוט מקצועית על, מגיעה בזמן, נעימה, מרגיעה, מסודרת. ביקשתי ממנה שתסדר גם לבן זוגי את השיער והיא עשתה את זה באהבה והשיער שלו היה מושלם ביום האירוע, לא זז לרגע או התפרע.
הצג עוד

Tammy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ללא ספק הבחירה הכי טובה הייתה לבחור בחופית! שירות הכי נעים וסבלני שיש והכי חשוב מקצועיות שיא!!♡ חשוב לציין שסגרתי גם ציפורניים וגם איפור ושיער אצל חופית וקיבלתי אין ספור מחמאות וכבר שיריינתי אותה לאיפור ושיער לאירוע שמתקרב ממליצה בחום למי שרוצה להיראות וואוו!!♡
הצג עוד

איילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קודם כל בן אדם, מעבר למקצוענית, נעימה , מרגיעה, נותנת הרגשה של ״אני איתך עד שתהיי מרוצה״, היינו שלש, איפרה אותנו וסידרה את השיער, מקבלת מחמאות עד עכשיו..
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חופית הגיעה לאפר אותי (הכלה) ועוד שלוש מלוות. נפגשנו לראשונה בפגישת ניסיון שכבר בה היה חיבור מיוחד! ידעה בדיוק באילו גוונים להשתמש לפי התיאור שנתתי לה! הרוגע של חופית ביום ההתארגנות עזר להרגיע את הלחץ, הבחירות איפור שלה בהתאם מדויק לבגדים שכל אחת לבשה, יכולות המשחק בצילומי הטאצ' אפים והסבלנות שלה הם פרייסלס! וכמובן שהעמידה את כולן מאופרות, מרוצות ויפות בקטע מוגזם! אין עליה!
הצג עוד

Tzipi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
חופית שרון המדהימה. פניתי אליה בדקה ה90 ,היא פשוט מדהימה. איפרה אותי כל כך מושלםםם. בידיוק כמו שאני אוהבת כמובן שמצליחה עליה בחום! יחס מדהים מעל המצופה.
הצג עוד

Helena   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לחופית לאיפור לארוע וקיבלתי גם רענון לתסרוקת ויצאתי פשוט מיליון דולר!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up