כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שי ונטלי | Shai & Natali

שי ונטלי | Shai & Natali

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0506371479
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dorinruinsky4   כתב/ה חוות דעת לפני 5 ימים
verify
100 מתוך 100
כשאנחנו מסתכלים על קליפ החתונה (בדמעות) לא ברור לנו למה בכלל התלבטנו אם צריך ווידיאו לחתונה. שי ונטלי היו מקסימים מהרגע הראשון, גרמו לנו להרגיש בנוח וקלטו רגעים קטנים בצורה כל כך עדינה ואותנטית. הייתה פגישה לפני החתונה להכרות ולהבין מה אנחנו רוצים, היה חשוב להם שיהיה תעוד של האנשים שהכי קרובים אליינו - ובסופו של יום זה הדבר החשוב ביותר.
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
את שי ונטלי המהממים סגרנו מיד כשידענו את תאריך החתונה. הם היו כל כך רגישים, מקצוענים ופשוט הרגיש שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. קיבלנו את הוידאו והתרגשנו מאד! אין ספק שזה הוידאו ה כ י יפה, מרגש ומשמח שיש! אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בהם ליום שלנו. אין ספק שישאר לנו זיכרון מתוק הרבה בזכות הוידאו. שי ונטלי מוכשרים ואנשים מדהימים וכמובן שנמליץ עליהם לכל זוג שיתחתן בקרבתנו!🌺🙏🎊
הצג עוד

מיטל כהן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קודם כל באמת שלא ידעתי לבחור ווידאו. הייתי בחתונה של גיסתי, הזוג המליץ בטירוף על שי ונטלי עוד בתהליך! פגשתי אותם בחתונה שלהם, והם פשוט כבשו אותנו וככה זה התחיל. מעבר לקליפים שלהם שראיתי, הם פשוט היו תוספת שהייתי חייבת ביום המשוגע הזה. יכולת ההרגעה שלהם, התמיכה, הצ'יל, הסבלנות היא מטורפת !!! הם פשוט אותנטיים, מלאי אור ואנרגיות חיוביות!! השתלבו עם צלמת הסטילס המטורפת בצורה פנומנלית, היו צוות של טרפת!! היה מצחיק איתם, רגוע, הכל בזרימה, הכל איך שנכון לי. ממליצה עליהם בחום לההההה !!! יש שפע בתחום וקשה מאוד לבחור!! אגב ההתנהלות אחרי החתונה של גיסתי, הייתה זריזה למרות שזו תקופת חגים, תוך כמה ימים התקבל הטיזר, שי ונטלי היו זמינים להם בכל שעה ומיותר לציין שלא היה צורך באף תיקון בווידיאו שלהם. אין לי ספק שהקליפ שלנו יהיה לא פחות ממרכז והכי חשוב מתאים לנו!!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל שי הגענו בזכות המלצות של הצלם סטילס שלנו ( יהל שרביט) ומעוד המלצות של חברים, ובהחלט כולם צדקו! ביום החתונה שי הגיע עם בת זוגתו נטלי המהממת (וכך הרווחנו עוד צלמת מדהימה) הם תיעדו את האירוע באופן מקצועי אותנתי ויצירתי -שזה מה שהיה ממש חשוב לנו. הם ללא ספק האנשים שהיתם רוצים איתכם ביום שלכם, מלאי אנרגיות טובות, ועשו לנו אווירה מהממת. הם תמיד היו בכל מקום תיעדו כל רגע והכי כיף שלא הרגשנו בנוכחות שלהם והכל יצא טבעי ולא מאולץ:)
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז לשי הגענו לאחר חיפושים רבים של צלם וידאו. ראיתי המלצות עליו בקבוצות בפייסבוק, בדקתי עם הצלם סטילס שלי שהוא מכיר אותו והם עובדים יחד והרמתי אליו טלפון. כבר בשיחה הוא היה מקסים והרגשתי שיש על מי לסמוך וסגרנו איתו. קודם כל בהקשר לקורונה- שי לא לקח מאיתנו שקל מקדמה וסעיפי הקורונה שיש לו בחוזה ממש באים לקראת הזוג, היה זמין לשאלות וענה תמיד בחיוך. ביום החתונה גילינו להפתעתנו ששי מגיע עם אשתו נטלי המדהימה שגם היא עצמה מצלמת!! כלומר כל היום היו איתנו 2 צלמי וידאו. נטלי מקסימה ברמותת והייתה ממש כמו עוד מלווה שדאגה לי. שניהם לא ירדו מהרחבה כל הערב, תפסו את כל הרגעים הטובים, נתנו אנרגיות טובות והיה פשוט כיף איתם ואווירה מעולה!! קיבלנו עליהם מלא פידבקים לאחר החתונה כי גם האורחים שמו לב אליהם. אנחנו התאהבנו וממליצים ממש!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up