כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעמה ריבלין עיצוב שיער ואיפור

נעמה ריבלין עיצוב שיער ואיפור

איפור כלות
טלפון:0504633233
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
את נעמה מצאתי דרך mit4mit. כשראיתי את העבודה שלה באינסטגרם, הכבוד לתלתלים ולמראה טבעי ידעתי שהיא בשבילי. הגעתי לפגישת ייעוץ פיזית כחודש וחצי לפני החתונה - היה מעולה. נעמה התייחסה לכל תמונות ההשראה שלי, ובצורה קשובה ומקצועית נתנה לי להתלבט ולהתנסות עם אפשרויות שונות. בין פגישת הייעוץ לחתונה נעמה הייתה זמינה לכל שאלה והתלבטות שהיו לי בנוגע למראה.לקראת יום החתונה העבירה לי רשימה מסודרת של הכנות, ואז הגיע היום עצמו.הנוכחות השלווה והכיפית של נעמה זה היה בול מה שהייתי צריכה ביום הזה. האיפור החזיק כל הערב, וקיבלתי ערכת טאץ' אפ נוחה ממש. השיער היה בול מה שרציתי! קיבלתי המון המון מחמאות.לא לקחתי ליווי אך עשיתי קוקו בעצמי וזה עבד מושלם עם התסרוקת שנעמה עשתה לי. לא יכולה להמליץ יותר! מחיר מעולה ואין על נעמה!
הצג עוד

irena   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
לנעמה הגעתי במקרה דרך פוסט בקבוצה בפייסבוק. חיפשתי מישהי שמאפרת מאוד מאוד עדין ונעמה הייתה לגמרי האחת. בדיעבד הבנתי שהיא גם איפרה בנות שאני מכירה אז הבחירה הייתה ממש קלה :) הייתה לנו פגישת ניסיון מושלמת לפני החתונה וגיליתי שהיא רגועה מאוד וגורמת לי להרגיש נינוחה שזה סופר חשוב ביום החתונה! ביום עצמו היא השרתה אווירה כיפית ורגועה, הסכימה לשזור לי פרחים קטנים בשיער ואפילו עזרה קצת בטאץ אפים לחברות. נעמה עשתה לי איפור ושיער והרגשתי פשוט נסיכה! מי שלא תיקח את נעמה ליום המיוחד שלה פשוט מפספסת :)
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כשהגעתי לאיפור ניסיון, לא היה לי מושג בכלל מה אני רוצה. נעמה עזרה לי לבחור את האיפור שיחמיא לי לפנים ויתאים לשמלה.נעמה סופר מקצועית ומקסימה, והפכה את בוקר ההתארגנות לנעים ורגוע. האיפור והשיער יצאו טבעי ומושלם, ושום דבר לא זז עד סוף הערב! ממליצה עליה בחום!!
הצג עוד

רחלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
עשתה לי את החתונה הכי מושלמת בעולם מקצועית ברמות העבודה שלה נדירה !! הרגשתי הכי יפה בעולם ‏האיפור והשיער כל כך מושלם! עדין ומדויק שרופה עליך ❤️ השרות שלך הכי מקצועי יודעת להקשיב ללקוחה ולעשות בדיוק מה שנכון לה ‏האווירה שלך כיפית וזורמת גם ב3:00 בלילה כל כך שמחתי שזכיתי להכיר אותך ❤️❣️❤️
הצג עוד

אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהתחלתי לחפש מאפרת לחתונה בדקתי כמה מאפרות וכולן היו תפוסות בתאריך שרציתי אבל כמה מהן הפנו אותי לנעמה שכבר שמתי עליה עין בהתחלה כי נפלתי על העמוד שלה דרך התיקתוק
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון הרבה אנשים בהרבה קבוצות המליצו על נעמה מבחינת האיכות והשירות, ואכן זה הוכח כנכון! אני ואחותי הגענו אליה לניסיון אצלה בבית, והיא הייתה אדיבה, נחמדה, סבלנית לכל ההתלבטויות שלי לגבי התסרוקת.וגם ביום החתונה עצמו, הגיעה אליי, בילתה אצלינו כמה שעות ועשתה תסרוקות ואיפור לי ולאחותי והכל יצא מדהים! קיבלתי מלאאא מחמאות וכמובן שאני בעצמי ממש אהבתי את זה. מההתחלה רציתי סגנון טבעי לאיפור ותסרוקת שתראה קסומה✨ וזה מה שיצא!
הצג עוד

Einat   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
נעמה היא אחת הספקיות היותר מקצועיות שעבדתי מולן. הלב שלה ניכר הכל התהליך והיא עשתה מעל ומעבר כדי לגרום לי להרגיש מהממת ואפילו תמכה בי ברגע שכל האיפור שלי נמרח בתחילת היום בגלל בכי התרגשות (היתה מאפרת אחרת שהלכה) ונשארה איתי ונתנה לה גיבוי עד הרגע שיצאנו לצילומים. באמת שירות מקצה לקצה מלא בנשמה! פשוט כיף.
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ברגע שראיתי את האינסטגרם של נעמה ידעתי שהיא תהייה המסרקת שלי. חיפשתי בפינצטה מסרקות שיודעות לעשות שיער מתולתל טבעי ולא לעבור על כל תלתל עם ביביליס. באמת שנעמה עלתה על כל הציפיות ועשתה לי שיער מושלם שלא הפסיקו להחמיא לי עליו. הכי קרוב ואמיתי לשיער הטביעי שלי. כזה שכל מתולתלת רוצה, שיעמוד כמו שצריך ובעיקר בלי פריז🫣. בקיצור אני הכי מצליחה בעולם על נעמה, בלי שהזכרתי בכלל כמה היא מתוקה, שרירותית והיה כל כך נעים לכיף להיות איתה ביום החתונה שלי.
הצג עוד

Tzila   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
כשחיפשתי איפור ושיער הכי חשוב היו התלתלים. נעמה המוכשרת סדירה לי את התלתלים באופן מושלם עם איפור עדין וטבעי שיתאים לסגנון שדמיינתי. היתה לנו אווירה רגועה וכיפית, לא הפסקתי לקבל מחמאות ואני סופר ממליצה על נעמה!
הצג עוד

Nir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנעמה דרך חברות שהיו מאוד מרוצות ממנה בחתונה שלהן. עשינו פגישת ייעוץ בזום, נעמה עזרה לי לקבל כיוון והרגשתי שהיא ממש זורמת עם הרצונות שלי. ביום החתונה היא גרמה לי להרגיש הכי נוח עם הסיטואציה ונהנתי מאוד אפילו שבד'' כ אני מובכת מסיטואציות כאלה. הרגשתי שחשוב לה בטירוף שכל שערה תהיה במקום ושארגיש בטוב אחרי כל צעד בעיצוב השיער והאיפור. התחלנו בארבע בבוקר( חתונת שישי) ולנעמה היו מלא אנרגיות והיא הכי השקיעה בי ודאגה לאווירה טובה ונעימה. היא הגיעה בדיוק בזמן שקבענו ולא הייתי לחוצה בכלל בזכותה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up