כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

CUE  - קיו

CUE - קיו

תקליטנים
טלפון:05469524750504462712
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ע_א   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל רותם הגענו דרך קרוב משפחה שעובד עם החברה איתה רותם מתקלט.הראשון שפגשנו ואיתו סגרנו! למה? כי מהרגע הראשון הרגשנו שזה מאטצ׳ ולא היה צורך שנפגוש עוד תקליטנים.הוויב שלו מעולה, קליל והיה בדיוק בראש שלנו. רותם מקצועי, קשוב ומלא סבלנות (החלפנו את שיר החופה שלוש פעמים😅). האורחים שלנו עפו עליו ונהנו מכל רגע בחתונה, ותאכלס? זה הכי חשוב.
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לעופר במקרה, כבר משיחת טלפון ידענו שזה הולך להיות טוב.בפגישת בניית האירוע הייתה הבנה מלאה של הרצונות שלנו ויצאנו לדרךבמהלך ההכנות עופר דאג לעדכן ולשאול את כל מה שצריך.באירוע היה פצצה!!הרחבה לא נחה והאורחים רקדו עד שבעל האולם 'גירש' אותנותודה לעופר ולצוות המדהים שלומומלץ בחום!!!!!
הצג עוד

Oriya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו להקה שתתן לנו מענה לקבלת פנים בוייב טוב וגם להקה שתרים לנו מסיבה מטורפת… ומקצת חיפושים ביוטיוב והמלצות שקראנו בפייסבוק הגענו לעופר ולהקת רטלין ורותם בן יצחק ואיזה מזל!!! אנחנו כל כך מרוצים שבחרנו בקיו שינהלו לנו את ההפקה המוזיקלית של האירוע! השיחות שלפני, בבחירת שירים, הזמינות, העזרה והייעוץ, הכל נעשה בטוב ובאווירה טובה ונעימה והרגשנו בנוח לדבר עם עופר על כל בקשה שיש לנו. אנחנו מרוצים בטירוף וממליצים לכל זוג שחולם בגדול וחושב מחוץ לקופסא בלי התלבטות ללכת על קיו באירוע שלהם!!!
הצג עוד

Yeela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בחתונה ניגנו לנו להקת ריטלין (כתבנו חוות דעת בנפרד-היו מעולים!), ואחר כך עלה רותם הדיג'יי שהיה גם הוא מעולה! מקצועי ומוכשר, ובחר שירים לטעמנו:) מאוד מאוד אהבנו והיינו ממש מרוצים (וגם האורחים!)
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את רותם המטריף קיבלנו כחלק מעסקת הסגירה של המוסיקה עם להקת ריטלין. כשהלהקה לא ניגנה וכן בסיום הסט האחרון, רותם דאג להרגיש את הרחבה, קרא במדויק את הרוקדים והגיב בהתאם. תודה על אירוע מופלא, מלא במחשבה, סאונד מעולה וטוב טעם :)
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רותם היה הדיג'יי שלנו כחלק מסגירת המוזיקה באירוע עם להקת ריטלין, ואיזה כיף לנו שרותם הוא חלק מהם!! מהרגע שהלהקה סיימה את חלקה, רותם עלה לעמדה ומאותו רגע ועד סוף האירוע הרחבה לא נרגעה. רותם היה מעולה, קרא את הקהל, החליף סגנונות בצורה אלגנטית וחכמה ודאג לזה שאנשים יהנו מכל רגע. אפילו זרם עם אחיינית קטנה וחמודה שקיבלה ממני אתגר לגרום לו לשים את ריקוד הציפורים 😜 ממליצים עליו מכל הלב ♥️
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
זורם עם כל הבקשות הכי מוזרות ומטורפות שלכם עד בשעות הקטנות של הלילה ! פשוט מלך

Liraz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מתן מהמם! הוא עשה לנו חינה כל כך שמחה והקפיץ את האורחים! הבנאדם מלא אנרגיות, מקצועי וקשוב. אין ספק שעשינו בחירה נכונה, ממליצים בחום :)
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כששמענו את פיצי בחתונה של חבר וזהו מאז ידענו שהיא תהיה הדיג'יי שלנו בחתונה!! זמינה לכל דבר, זרמה איתנו על כל השירים שרצינו והרימה את המסיבה בטירוףףף! אבא שלי אוהב מוזיקת טראנס ופיצי ידעה לשלב את זה ככה שגם הוא יהיה מרוצה וששאר האורחים יעופו באוויר💃🏻 בקיצור הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה 😍
הצג עוד

reutrotshild   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו עדיין לא מוצאים מילים לתאר את החוויה הזו!!! היה כיף בלתי נשכח והכל בזכות האוצר הזה שנקרא פיצי! הרקידה אותנו במשך שעות ולא הפסיקה עד שנפל הרקדן האחרון.  מומלצת בחום, יודעת להתאים את עצמה לקהל ולהרים אותו לשיאים נוספים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up