כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי מידן אלון | DJ Maydan Alon

דיג׳יי מידן אלון | DJ Maydan Alon

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noam   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בנאדם מקסים שרק רצה לתת לנו את המקסימום, וקיבלנו חתונה עם מוסיקה פשוט מושלמת וכמו שרצינו, עם אנרגיות מדהימות מצד מידן כל הערב, מומלץ בחום!
הצג עוד

nona221096   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו למידן דרך המלצה וזאתההמלצה הכי טובה שקיבלנו לחתונה שלנו! מהמפגש הראשון הוקסמנו מהאנרגיות וההיענות והזמינות ופשוט ידענו שהוא יהיה הדיג׳י שלנו! היה לנו חשוב למצוא דיג׳י שיקשיב לדרישות שלנו (שירים עם טעם מסוים, שפות וכו׳) הכל נענה בחיוך וסובלנות! אין כיף כמו להעביר אירוע עם מישהו שאוהב את מה שהוא עושה ויודע לעשות אווירה כמו שמידן עשה לנו! מומלץ מומלץ מומלץ!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
הגענו למידן דרך המלצה וברגע שנפגשנו התאהבנו באנרגיות ובוויב שלו, ידענו מיד שהוא הדיגיי שלנו וסמכנו עליו בעיניים עצומות.מידן ידע לדייק את המוזיקה לאורחים בצורה מושלמת מקבלת הפנים ועד שיא המסיבה, גרם לכל האורחים לרקוד, צעירים ומבוגרים.האורחים עפו על המוזיקה וקיבלנו מלא מחמאות.ללא ספק מידן עשה לנו את החתונה מושלמת!!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אחד הספקים שהיו הכי חשובים לנו בחתונה היה הדיג'יי וידענו שאין מצב שאנחנו מתפשרים עליו!!! המסיבה היתה בין הדברים החשובים לנו בחתונהעברנו כמה בדרך עד שהגענו לדיג'יי מייד והחיבור היה מידי! הוא ישר הבין את הכיוון שלנו, ישב איתנו כמה שצריך ועד שהיינו בטוחים שאנחנו באותו הראש.בחתונה הוא לגמרי קרא את הקהל ותמיד הרחבה היתה מלאה ולגמרי היינו מרוצים מהאווירה ומכל הבחירות המוסיקליות וגם מהאנרגיות שלו!!.. אי אפשר היה לנוח כי תמיד היה שיר טוב שלא נותן לך להפסיק לרקוד.דיג'יי מייד מומלץ מאוד!!! עד היום כואבות לי הרגליים.
הצג עוד

amitmiahaham   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
את מידן שמענו מנגן לראשונה בחתונה של חברה שלי, כשבועיים לאחר שהתארסנו. לא היה לנו ספק מאותו רגע שאנחנו אפילו לא נבדוק על אפשרות לדיג׳יי אחר.החל משיחת הטלפון ראשונה, עד לפגישת היכרות ופגישת ההיערכות לחתונה- נהננו מתחושה האכפתיות והמקצועיות שלו. בחתונה מידן התעלה על כל הציפיות וניגן מדהים! היה תענוג לראות כמה הוא קורא את הקהל ואותנו. קשה לי לספור את כמות האנשים ששאלו אותנו אחרי החתונה ״מי היה הדיג׳יי הזה?״.מעבר לזה, מידן הכי נגיש וחבר, החיבור שלנו איתו היה מיידי. אני חושבת שזה תנאי הכרחי לבחירת דיג׳יי, והחיבור הזה רק העצים את החוויה שלנו איתו.אנחנו ממליצים מכל הלב!
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם היה לכם לרגע התלבטות לגבי דיג׳יי - אני מבקש לעצור ולקרוא!ראש סולם העדיפויות שלנו לקראת האירוע הגדול היה בפה מלא המוזיקה. לכן בחירת הדיג׳יי הייתה אחת המשמעויות עבורינו. מידן הוא אחד האנשים הכי יצירתיים שפגשנו, מעולם לא ראינו מישהו עם תשוקה כלכך גדולה למוזיקה, ובעזרת החוש השישי שלו הוא יודע לקרוא קהל בצורה מושלמת. אחרי שניגן על במות גדולות, פנינו אליו שיבוא לנגן באירוע החשוב ביותר בחיינו. מידן לאורך כל הדרך היה זמין לכל השטויות שעברו לנו בראש ! אם זה להאריך שירי חופה או סלואו, סמסים עם שמות של שירים ש״חייבים״ להיות בחתונה, הגיע לפני מנקה לאולם לסאונד צ׳ק ..ולבסוף והכי חשוב - מידן הגשים לנו חלום וניפץ כל פנטזיה אפשרית. הוא פשוט ידע לשלב בין כל העולמות של שנינו עם כל הדגשים שנתנו ולייצר רחבה בועטת שלא נחה לרגע !אז תודה לך ועל מי שאתה עבורינו 🙏🏻באירוע שגם ככה הרבה כספים נזרקים בו, ממך קיבלנו הכי הרבה ערך מכולם! היינו בוחרים ובך ונבחר בך עוד מאה פעמים! הבחירה הכי טובה שלנו באירוע הזה ללא ספק. תודה על זה שהייתה כלכך קשוב, סבלני, אוהב, ומדוייק. תודה על זה שהפכת את היום שלנו להכי מיוחד שיש !לא לחשוב פעמיים וללכת להיפגש עם הבן אדם הזה. אוהבים ולא יכולים להודות מספיק,עמית & ירדן ברשישת ❤️מוזמנים לפנות אלי באישי לכל שאלה לגבי הבן אדם הזה!!! 0507169618
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את מידן הכרנו בחתונה של חברים, שם הוא נתן בראש וידענו שאת השם שלו אנחנו חייבים לזכור לחתונה שלנו! כשהחלטנו להתחתן הוא היה הספק הראשון שהיה לנו חשוב לסגור. כבר מהרגע הראשון התקשורת איתו הייתה חיובית ונעימה. הוא הזמין אותנו אליו הביתה ועזר לנו להבין מה אנחנו רוצים בחתונה. מידן היה פתוח אלינו, הרים והכווין אותנו.בחתונה עצמה הוא היה מ ט ו ר ף !! אנשים לא מפסיקים לגשת אלינו ולהחמיא עליו ושמנו לב לאורך החתונה שגם ניגשים אליו ומחמיאים לו. הוא יודע לקרוא את הקהל ולהשאיר את הרחבה מלאה כל הזמן! אנחנו מרוצים בטירוף
הצג עוד

מירב   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
מידן הגיע אלינו אחרי שדיי גיי שסגרנו איתה הבריזה לנו כרגע האחרון, במזל הגענו למידן וזה באמת היה מזל גדול כי גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית לא יכולנו לחלום על טוב יותר. התחתנו בשיאו של עומס חום ביום שישי בצהריים, אני כבר השלמתי שאף אחד לא ירקוד וכולם רקדו פשוט עד הרגע האחרון בזכות מידן שעשה לנו פשוט פסטיבל הכי שמח שיש. כל החברים עפו עליו. אבל יותר מהכל- האנרגיות. כל פעם שהרמתי את הראש לעמדת הדיי גיי אני רואה את מידן עף באוויר, שמח, רוקד. (בשיא החום!!!). שמעו לי, אין אנשים כאלה. ללכת עם מידן זה ללכת עם לב ומקצועיות ברמה הכי גבוה.
הצג עוד

הגר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שקיבלנו מלא המלצות על מיידן, אבל כששמענו אותו בחתונה של חבר החלטנו סופית
הצג עוד

mika   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, איך אפשר לסכם ערב בלתי נשכח???? 🥳🥳🧐אני אתחיל בזה שהאורחים שלנו התחילו לרקוד כבר בקבלת פנים!!לא הפסיקו לעשות שאזם כי כלכך התלהבו מהמוזיקה.הרחבה הייתה בשיא עד 3:00 (ביום רביעי)המוזיקה הייתה פנומנלית! מרימה, כיפית, משמחת, מגוונת, מקורית שכללה גם תופים ודרבוקה שהוסיפו לאווירה 🥁 אנחנו נהננו בטירוף ולא הפסקנו לקבל מחמאות מהאורחים שהרחבה והמוזיקה היו וואו!!אנשים לא רצו ללכת הביתה עד השעות הקטנות בגלל שהייתה מסיבה כלכך טובה ואווירת חפלה מטורפת.מידן מקצוען על, כבר בפגישה הראשונית הוא קלע בול לטעם שלנו, עזר לנו לכוון אותוובאירוע היה מעל ומעבר לציפיות! ממליצה מכל הלב 🙏🏽❤️ ומקווה בשבילכם שהוא פנוי בתאריך שלכם.אם יש למישהו שאלות נוספות מוזמנים לפרטי 🥰
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up