כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

החברה המסדרת שלך🌸

החברה המסדרת שלך🌸

סטיילינג לחתונה
טלפון:0537005407
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום. שירות טוב מעל המצופה, רמת מקצועיות גבוה והמלצות בהתאם, כשהרגשתי ביטחון רב וזה לא אופייני לכלה😂 ממליצה מאוד כי על ספקים טובים אסור להתפשר
הצג עוד

לוטם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
ידעתי שאני הולכת לעצב את החתונה בעצמי, אבל לא ידעתי מי יהיה אחראי על הלוגיסטיקה של באמת לסדר הכל ביום החתונה (שגם ככה ממש לחוץ בשישי). ואז נתקלתי בשירות של החברה המסדרת - ואיזה כיף לי! שיר היתה מקסימה ממש מהרגע הראשון, נתנה לי רעיונות, היתה סופר זמינה וסופר מסודרת. ידעתי שיש לי על מי לסמוך וכשהגעתי לאולם הבנתי עד כמה - היא סידרה את העיצובים שלי כל כך יפה, השולחנות והכניסה היו מהממים, היא עשתה באמת מעל ומעבר שהכל יראה ואוו. שירות מעולה שיושב בול למי שמעצבת לבד את החתונה! ממליצה מאד ❤️
הצג עוד

Gayane   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ישר כשהבנתי שאני רוצה לעשות עיצוב DIY לחתונה והבנתי במה זה כרוך בבוקר חתונת שישי וברמת הפרפקציוניזם שלי, הבנתי שאני צריכה מישהי שתיקח את הויזן שלי ותדע לתקתק את העיניינים. שיר מהחברה שמסדרת היא בדיוק זה. פדנטית, יורדת לפרטים, שואלת את כל השאלות (גם על דברים שאני בעצמי לא חשבתי עליהם) ונותנת עצות מועילות מניסיון אישי.כל התקשורת התבצעה בטלפונים, הודעות וצ'ק ליסט של העמדות והנחיות לסידור.אפילו שלא נפגשנו בכלל אלא ביום החתונה עצמה, לא היה בי צל של ספק שהיא תדע לעשות הכל כמו שהנחתי וביקשתי ולא טעיתי.הכל היה בדיוק כמו שביקשתי ברמת הפרטים הכי הכי קטנים!
הצג עוד

נועה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את שיר המסדרת מצאתי בחיפושים לאחר דרך לעצב את החתונה עם עיצוב שלי. שיר הייתה זמינה מהרגע הראשון לכל שאלה או בעיה שהייתה לי ונתנה טיפים מעולים שעזרו לי ליצור עיצוב מתאים לשטח בו התחתנו. ביום החתונה שיר הגיעה וסידרה את הכלללללל בצורה מדהימה, ממש הורגש שהיה שם טאצ אישי ומחשבה מעבר. לא הפסקנו לקבל מחמאות על הנראות של המקום וזו בהחלט אחת ההחלטות הכי נכונות שעשיתי לחתונה שלי.
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממש היה לי ויז׳ן של חתונת חלומותיי, חתונת חמניות… ולא ידעתי איך אוכל להגשים את זה ולעשות את הכל בזמן. כי כל המשימות של הסידור קורות בדיוק ביום החתונה! פתאום שמעתי המלצה עליהם - התקשרתי והן פשוט הצליחו להגשים את כל דמיונותיי ואף התעלו על הציפיות שלי. יצא פשוט וואו!!!! מדהים! קיבלתי אינספור מחמאות, עמדו בזמנים ועשו הכל בטוב טעם, ובמקצועיות מטורפת. ממליצה בחום!!! 🌻🙏🏾❤️
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אמלה!!!! הבחורה הזאת מושלמת, תקתקנית ועם חוש עיצובי מדהים!! עלתה על כל שבריר ציפיה שהיה לנו. אין ספק שזו אחת הבחירות הטובות שעשינו בחתונה. ניצן הגיע לפני האורחים ודאגה לסדר את עיצובי השולחן, גזמה וסידרה את הפרחים בצנצנות ודאגה שממש כל פינה באולם לא תישכח – קבלת הפנים, ערכות ההתרעננות, שביל החופה שפוזר ספוטנטית בפרחים שהבאנו ונשארו כ"ספייר". פשוט פונקציה שכל אחד חייב! במקום "לסנג'ר" חבר או בן משפחה לטיפול בפיצ'פקס שלכל אחד יש ביום החתונה ניצן פשוט סגרה כל פינה! היא קיבלה מאיתנו פירוט ותמונות להמחשה בדף יייעודי שהיא פתחה לטובת הנושא והכל היה ממש לפי התכניות שלנו. היא שוט הוציאה לפועל את כל מה שתכננו לפני. ניצן תודה רבה על הכל יצא מושלם! התמונה מהשולחן שלנו- האורחים עפו!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על ניצן!! רצינו לחסוך והכנו בעצמנו את העיצוב לאירוע (נורות, מרכזי שולחנות, שביל חופה, פרחים ועוד ועוד) ורק היינו צריכים מישהי שתסדר את זה כמו שדמיינו. לא רצינו להפיל את המשימה על מישהו מהמשפחה או מהחברים וניצן מציעה פתרון מושלם במחיר הוגן. כל העבודה איתה הייתה ממש נעימה והיא עשתה עבודה מצוינת!
הצג עוד

לינוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לניצן דרך חברים, אחרי שיחה כפית ותיאום צפיות היא שלחה לי מסמך מסודר שאמלא את כל מה שאני רוצה לסדר- היו שם דברים שאפילו לא חשבתי עליהם!😱 לפני האירוע העברתי לה את כל הציוד וביום של החתונה הגעתי לאולם מסודר כמו שרציתי מבלי להטריח אף אחד מהמשפחה או החברים 😉
הצג עוד

Liad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ניצן מהממת! מביאה ראיונות, אפשר לתאם בקלות וזה מאוד עזר לנו עם הסידורי שולחנות. היא סדרה לנו את העולם מהמם, ואפילו עם האקסטרות שנשאר היא פיזרה בקבלת פנים ובשולחן כניסה. ממליצה לכל מי שעושה סידורי שולחן לבד לעבור דרכה כהיא מאוד עוזרת!
הצג עוד

שי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לפני שהתחתנו הגענו למסקנה שמחירי העיצוב מופקעים לגמרי ושאנחנו לא מוכנים לשלם אותם. ככה הבנו שאת העיצוב לחתונה שלנו נעשה לבד- מגרילנדות לחופה, נרות למרכז שולחן, עציצי תבלין וכו׳… העניין היחיד שלא פתרנו הוא: מי לעזעאל יסדר את כל הדברים האלו באולם ביום החתונה שלנו כשנינו (והמשפחה והחברים) לגמרי בעולם אחר?? ככה ניצן נכנסה לתמונה. מהשיחה הראשונה שלי עם ניצן היא הייתה פשוט מהממת, סופר זורמת, גמישה, תוך שנייה קלטה את הוראות העיצוב שלנו ואפילו זרקה כמה טיפים קטנים מתוך הניסיון שלה. לגמרי העזרה שזוג צריך לפני חתונה- מישהו שמסייע להוריד נטל ודאגה נוספת מהכתפיים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up