כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Danielle zini wedding planner

Danielle zini wedding planner

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0546578587
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
giljpeled   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
קבענו את החתונה זמן ארוך אחרי האירוסין, ופנינו לדניאל כדי שתזרז אותנו כשצריך במשך תקופת הארגון. קיבלנו הרבה יותר מזה - דניאל הייתה מדהימה בארגון, בדאגה לנו שנקבל את הספקים הטובים ביותר במחיר מצוין, בקשר עם האולם, בניהול של כל הדאגות שלנו ובתמיכה נהדרת, איכפתית וכיפית.ארגון מתוקתק, דאגה לכל הפרטים, קשר מדהים איתנו למשך תקופה של יותר משנה - ממש ממש שמחים שפנינו לדניאל שתעזור לנו ליצור את האירוע שבאמת יהיה שלנו.
הצג עוד

נופר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
אלופה אמיתית!! אחרי שסגרנו את דניאל היה לנו שקט עם הידיעה שהכול הולך להיות מתוקתק כמו שצריך ושיש על מי לסמוך. ביום החתונה ליוותה אותנו ודאגה שהכול יקרה בזמן וכפי שתוכנן❤️ אין מחיר לשקט ולבטחון שנתנה לנו ביום הזה!

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר כשהתארסנו ידענו שאנחנו רוצים מפיקה שתעזור לנו לעשות סדר בדברים ולארגן הכל בלי לחץ והגענו לדניאל דרך המלצה.דניאל היא הדבר הכי טוב שעשינו לעצמנו באירוע הזה, היא ליוותה אותנו מהרגע הראשון בבחירת האולם, השיגה לנו מחירים מכל האולמות בלי שנצטרך ללכת פיזית לכל אחד רק בשביל הצעת מחיר (מה שממש ממש עזר לסינון הראשוני), עזרה לנו למצוא את כל הספקים והשיגה הנחות, ובעיקר הכווינה אותנו מה צריך לעשות בדחיפות ועם מה אפשר לחכות (תכננו את החתונה שנה קדימה אז היה לנו המון זמן) ועזרה לנו לנהל את כל התהליך הזה ברוגע. בנוסף במהלך היום עצמו היא כמובן הייתה איתנו ועזרה לנו במשימות הקטנות, ספרה כמה אנשים הגיעו, ספרה בקבוקי אלכוהול בבר, דאגה שהחופה תתחיל בזמן שרצינו (זה היה קריטי כי עשינו חופה בשקיעה) וכל הדברים הקטנים כדי שאנחנו נהיה בראש שקט. לי אישית ממש ממש עזר שיש לי למי לפנות עם כל שאלה או התלבטות בכל התהליך של תכנון החתונה ודניאל לגמרי הייתה המענה המקצועי, האוזן הקשבת, התמיכה הנפשית ובקיצור אחת ההשקעות הטובות שלנו באירוע הזה! ממליצים בחום בלי לחשוב פעמיים לסגור את דניאל לחתונה שלכם דבר ראשון אחרי שהתארסתם 🤍
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
הכרתי את דניאל בערך שנה לפני החתונה שלי, שנה שהיא ליוותה אותי בכל רגע ורגע, תמיד עוזרת תומכת מייעצת, מתקתקת הכל, זמינה בשבילי תמיד. הייתה לי חוויה מדהימה בכל אירגון החתונה, וזה כלום לעומת החתונה עצמה! דניאל בנתה לנו לו״ז מושלם, תפעלה את האירוע בצורה הכי טובה שיכולתי לבקש! והכי הכי חשוב הייתה שם בשבילי! דניאלי תודה על אירוע מושלם ממליצה מכל הלב🫶🏼❤️
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
דניאל הייתה הספקית הכי טובה שסגרנו, ללא ספק! ממליצים עליה בחום ❤️ החרטה היחידה היא שלא לקחנו אותה מהרגע הראשון
הצג עוד

barush93   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה, הניסיון והמסירות של דניאל זרחו ונתנו לנו נחת. הנוכחות שלה לאורך כל המסע של שישה חודשים הייתה חשובה מאין כמותה - מהפרטים הקטנים ביותר ועד לסידורים הגדולים ביותר. המומחיות שלה הבטיחה שהיום המיוחד שלנו היה לא פחות משלמות. תודה שלך דניאל שהיית הכוח המנחה מאחורי חתונת החלומות שלנו. המחויבות שלך זה משהו שכבר לא רואים. תודה שהיית איתנו במהלך כל המסע שלנו.
הצג עוד

Arbel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ההחלטה הכי חשובה שלקחנו כשהתחלנו לארגן את החתונה, היא לקחת מפיקה לחתונה. אבל הבחירה הכי נכונה שעשינו הייתה - לבחור בדניאל זיני!!! אני באמת מודה על השידוך שלנו איתה, כי גם עם מפיקה צריך להיות שידוך מתאים :) דניאל מקצועית, מאורגנת, הבינה את הראש שלנו וידעה להפנות אותנו לספקים ואנשי מקצוע איכותיים. היא ליוותה אותנו לאורך כל הדרך, במקצועיות, איכפתיות ודאגה לפרטים הגדולים והקטנים, והכל בשמחה ועם חיוך גדול. ממליצה לכם בחום לבחור בה. אתם תקבלו שקט נפשי, וחתונה מהממת.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דניאל היתה מקסימה, עזרה בכל מה שצריך והיתה זמינה לכל אורך הדרך. ביום האירוע תפעלה הכל בצורה מעולה כך שאנחנו היינו רגועים ולא היינו צריכים להתעסק בשום דבר. ממליצה!

omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אחרי המלצות חמות על דניאל, מצאנו מנהלת אירוע שאשכרה מנהלת את האירוע. בתור זוג פדנטי שחייב שהכל יהיה מדוקדק, אני חייב לומר שזאת פעם ראשונה שיכולנו לשחרר ולתת אמון מלא ביכולות ניהול ותיקתוק שלא מהעולם הזה. כל דבר, כל בקשה, הכל פשוט טופל כאילו זאת החתונה של דניאל. שקט נפשי. תעשו לעצמכם טובה ותדברו עם דניאל.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
על דניאל קיבלנו שמענו מחבר שעובד בעולם החתונות, כשביקשנו ממנו המלצה למנהלת אירוע אלופה ותקתקנית. מהרגע הראשון דניאל הייתה פשוט מהממת, ליוותה אותנו לאורך הדרך וכמובן ביום החתונה עצמו פשוט דאגה לנו לראש שקט לגמרי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up