כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הדר צדוק | מאפרת ומסרקת כלות

הדר צדוק | מאפרת ומסרקת כלות

איפור כלות
טלפון:0587400074
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noy   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
לשמחתי הרבה קיבלתי המלצה על הדר, וכשראיתי את העבודות שלה הבנתי שהיא תתאים לי. במפגש הראשון ישר הרגשתי כמה הדר נעימה וקשובה, וזה היה לי חשוב שמעבר למקצועיות תהיה גם תחושה נעימה, וככה היה. כשהדר הגיעה אליי לבית מלון בשעה 4:00 בבוקר (חתונת צהריים) לא היה לי מקום ללחץ, היא ממש הרגיעה אותי ונתנה לי תחושת ביטחון ושלווה.התוצאה שיצאה בשיער ובאיפור הייתה מושלמת, בדיוק כמו שדמיינתי.
הצג עוד

tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
95 מתוך 100
הדר הייתה נעימה ורגועה, עשתה לי שיער בדיוק כמו שרציתי והאיפור היה מהמם, טבעי ומחמיא! לא הפסיקו להחמיא לי והוא החזיק כל הערב :) היא גם עשתה תסרוקת לאמא שלי וגם היא הייתה מרוצה מהתוצאה ומהיחס לאורך היום 🤍
הצג עוד

naama   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגעתי להדר דרך חברה שלי שהדר ארגנה אותה לחתונה שלה☺️אני מרוצה מהבחירה ולא הייתי עושה שום דבר אחרת!
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
עם חיפוש של מלא מאפרות. מלא. מעל 40 שיחות טלפון, ופשוט לא הצלחתי למצוא את האחת. ואז כשדיברתי עם הדר, הכל הרגיש כל כך נכון! היא הייתי אדיבה, שירותית, נעימה ומסבירה, והכי חשוב- אמרה את האמת.
הצג עוד

נינה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
הדר המהממת איפרה אותי בצורה סופר מקצועית , האיפור והשיער לא זזו עד סוף האירוע! בנוסף לזה שהיא חברותית נעימה והשרתה רוגע ביום המלחיץ בחיי
הצג עוד

ציון ושרון בנימינוב   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הדר היית בחירה הכי מדויקת ליום שהוא גם ככה לחוץ לכלה לחוצה 😄איפרה אותי בצורה מקצועית בדיוק כפי שדיימתי את עצמי עם איפור קלאסי ועדין .הדר גם ממש הקפידה לעבוד לפי הערות שרשמה ביום ניסיון. מאפרת ומעצבת שיער עם סבלנות ונעימה מאוד ומפזרת אנרגיה חיובית עם המון שלווה. תושה רבה על ההשקעה ועל הליווי :) ממליצה לכלות שרוצות איפור עדין וקלאסי .
הצג עוד

אופק   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגיע הרגע ואני מוכרת את שמלות הכלה שלצערי לא אלבש יותר 😩 (שקלתי להיות כלה פעם בשנה בשביל ללבוש אותן שוב)אם אתן מתחתנות בטבע, הן בדיוק בוויב, גרפו ים של מחמאות ואני הרגשתי איתן הכי טוב שיש 😍❤️שמלה ראשונה- ווואו, הדר הייתה מדהימה ! בתור אחת שלא מתאפרת ופחדה מאוד להיראות לא טבעית, הרגשתי הכי יפה בעולם ! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות ומלא אנשים ביקשו לדעת מי המאפרת שזה אומר הכל 😉 הדר הייתה איתי ועם אחותי המלווה כל כך סבלנית ומקצועית וכנה (שזה הכי חשוב!).תודה הדר את מושלמת, היה לך חלק עצום בלעשות את האירוע הזה למה שהוא היה- מושלם !!! ❤️
הצג עוד

noarein03   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
הדר הייתה בדיוק מה שחיפשתי. עשתה לי לתסרוקת טבעית ועדינה שהחזיקה כל הערב וגם תסרוקת לאמא שלי שגרפה מלא מחמאות. היא הייתה תקשורתית, רגישה ומדויקת.
הצג עוד

Valerie   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
הדר מקצועית מאוד, מדויקת גם בהסברים לפני התהליך, גם תוך כדי, הייתה קשובה לבקשות שלי ויכולתי לסמוך עליה וללכת בעקבות ההמלצות שלה. היא נחמדה מאוד ומרגיעה ככה שזה מעולה לפני האירוע (:
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
פשוט תקראו את מה שכתבתי להדר המושלמת:"אמאלה הדררררתודה, תודה, תודה ושוב תודהההה! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻איזה כיף לי שהייתי איתי ביום הזה! ❤️תודה שזרמת עם השטויות שלי ושעשית לי כיף והרגעת אותי לאורך כל היום עד החופההאיפור והשיער היו מושלמיםםםםם לאורך כל הערב ולא זזו מילימטרגרמת לי, לאמא ולבר להרגיש הכי יפות וטבעיות וכמו שכבר אמרתי - האיפור הכי יפה שעשו לי בחיים!!! 🤩אז פשוט תודה ❤️שיהיה חג שמח וסופש מושלם כמוך 🌻🫶🏻"
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up