כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מעין פורת צלמת | Maayan Porat Photography

מעין פורת צלמת | Maayan Porat Photography

צלמי סטילס
טלפון:0544270959
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
adielgl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעין הייתה הצלמת בחתונה שלנו, התמונות שצילמה מהממות ומקצועיות, היה לנו כיף ונעים איתה במהלך האירוע ואנחנו מרוצים מכל החוויה וממליצים בחום.

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מעין המופלאה צילמה את החתונה שלנו ביוני האחרון והיא פשוט מדהימה! יש לה כישרון נדיר, עין טובה, והרבה רגישות. התמונות יצאו יפהיפיות וממש טבעיות ולא מבוימות. מעין הצליחה ללכוד גם את הרגעים הקטנים והגדולים באופן מדויק ולהעביר את האופי של האירוע דרך הצילום שלה. בנוסף לאיכות התמונות, מעיו עצמה נעימה, אכפתית ומאוד אחראית. היא הייתה קשובה לבקשות שלנו, תיאמה איתנו את הלו"ז של היום מראש וממש שמה לב לכל הפרטים הקטנים. היא הגיעה על הבוקר של החתונה מוכנה ומחייכת, ונתנה הרבה תחושה של ביטחון ורוגע לאורך האירוע. בקיצור, אנחנו מאוד ממליצים :)
הצג עוד

nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הצלמת שאתם רוצים בחתונה שלכם! מהרגע הראשון ראינו את המקצועיות, האדיבות והשמחה של מעיין. נהנינו לשבת ולדבר איתה, היא פשוט בן אדם שכיף להיות בסביבתו, דבר שהתבטא ביום החתונה עצמו בצילומי החוץ שעשינו איתה, ובכלל. התהליך כולו היה מקצועי, היא הסבירה לנו בצורה מסודרת את כל מה שאנחנו צריכים לדעת, ונתנה המלצות נהדרות. ביום עצמו היא הגיעה לביתנו, בו התארגנו ביחד, ויצאנו איתה להצטלם בימין משה בירושלים. שנינו אנשים שלא מרגישים בנוח מול מצלמות, אבל עם מעיין הכל הרגיש טבעי וזורם. סגנון הצילום שלה, שמאמין בחוויות אמיתיות ולתפוס את הרגע, מאוד דיבר אלינו. במהלך האירוע היא הייתה מאוד עדינה, לא נדחפה בפרצופים של האורחים ושלנו (כמו זבוב על קיר). היא הצליחה לתפוס הרבה מאוד רגעים אינטימיים ויפים שישארו איתנו לעד, ואין לזה תחליף. את התמונות קיבלנו באלבום דיגיטלי מסודר, עם היילייטס, וכמובן באיכות גבוהה. תודה לך מעיין על חוויה מדהימה! עשית לנו את היום!
הצג עוד

lironosb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מעיין מדהימה ברמות! הגענו אליה קצת במקרה, והבנו ממנה שהיא בתחילת דרכה כצלמת אירועים, לנו זה התאים כי לא רצינו משהו מקצועי בטירוף לחתונה- אבל קיבלנו כל כך הרבה יותר מהמצופה!!! היא פשוט אלופה. מלבד פגישת היכרות לפני האירוע, שכבר שם הבנו שאנחנו באותו ראש, ביום האירוע היא היתה פשוט מושלמת איתנו. זרמה עם כל הבקשות שלנו שהצילומים יהיו הכי טבעיים ולא מבוימים, עשתה איתנו בזמן קצר יחסית צילומי זוגיות (כי זה מה שביקשנו) וגם בזמן הקצר הזה הוציאה תמונות פשוט מעלפות. לאורך כל האירוע ידעה לתפוס את הרגעים החשובים בחדות עין וברגישות כך שכמעט לא הרגשנו שהיא שם., בקטע הכי טוב! שלא הרגשנו שצלמים משתלטים על האירוע ורואים את החופה יותר טוב מהקהל נגיד (; . האירוע היה אירוע ערב בחצר פנימית, ולמרות זאת האיכות של התמונות גם בריקודים וגם כשכבר היה חשוך - פשוט איכות מטורפת. בכללי היה פשוט כיף לעבוד איתה, והיא הפתיעה אותנו בכמה מקצועיות היא הפגינה אח"כ בערכיה של התמונות והשליחה אלינו באתר מסודר ויפה. פשוט אישה מדהימה שהיה כיף שהיתה חלק מהאירוע שלנו! ממליצים מאוד מאוד!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up