כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

shanifrach
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
rotemdavid52   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני אתחיל ואומר ששני זרמה איתי ושהייתי הכלה הכי רגועה שלה אבר !! וברגעים של לחץ הרגיעה אותי ולגמרי היתה יותר מספק של איפור שיער !
הצג עוד

blue   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
Shani is an absolute must for your wedding day! Beyond her talent, she turned the getting-ready experience into pure joy from the lively moments of preparation to the exceptional videos and pictures she captured.Yet, the game-changer was having her by my side throughout the evening. Shani did wonders with quick touch-ups on both hair and makeup, much needed during a hot August wedding. Thanks to Shani I looked flawless all night and so did my pictures! She truly is a bride's lifesaver!!!
הצג עוד

כנרת כרמונה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני מהממת. כל כך מוכשרת!האיפור לא ירד מפניי לאורך כל ערב החתונה שלי וכל שיערה בראש נשארה במקומה!מהרגע הראשון בו נפגשנו לאיפור ניסיון ועד יום החתונה- השירות של שני עבורי היה מעל ומעבר.תמיד זמינה, אנושית, והמוצרים שלה- מהאיכותיים והטובים ביותר!תודה לך שני. על איפור, תסרוקת וחוויה שאין שניה לה.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
Wow! Shani did the most beautiful hair and makeup for my wedding day! Made me feel like an absolute queen! She stayed by my side the ENTIRE day to touch up. She would literally run over to me if she saw something she needed to fix before photos. When she did my second hair style and was about to leave I literally cried to her begging her to stay. She saved me and even my husband on our wedding day just by being so incredibly helpful and coordinated!! 100% will be using Shani again for another special occasion 💗
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב אז התחתנתי ב06.06.23 בשאטו בצומת בילו, שנייה אחרי הצעה התחלתי לחפש מאפרת ודיברתי עם די הרבה אבל עם אף אחת לא הרגשתי ביטחון משום מה, ואז הגעתי לשני שהתעקשה על שיחת טלפון ולא בהודעות ובשנייה שדיברנו זו הייתה התאמה מדוייקת🙏🏼
הצג עוד

אוראל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל מהרגע ששני הגיע היא רק הרגיעה אותי אני ממש שמחה שלקחתי את הליווי איתה כי היא באמת הייתה שם בשבילי לא רק בשביל השיער והאיפור היא הייתה שם לדאוג לי לראות שאני אוכלת ושותה וידעה להרגיע אותי עם תרגילי נשימות שממש עזרו לפני החופה.
הצג עוד

banayhadas   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אהבה ממבט ראשון! סגרתי עם שני איפור ושיער לחינה ומיד אחר כך הבנתי שהיא האחת שלי גם לחתונה. הבינה אותי ברגע, הייתה נעימה ונתנה לי להרגיש הכי בנח בעולם! על הכישרון אין בכלל מה לדבר!! לא הייתי מוכנה לוותר גם על ליווי לאולם וזה בכלל הציל אותי! מעבר לשיער ואיפור היא מרגיעה בשלוות נפש שלה, עוזרת ודואגת לכל מה שצריך. אהובה יקרה ומלכת עולם!
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני מהמאפרות ומה רקות הטובות שנתקלתי, החל מהשירות הראשוני עד הדקה האחרונה איתה! מההתחלה הרגשתי שאני בידיים טובות, והתוצאה הייתה מעבר למה שחלמתי, הייתי נראית כמו נסיכה ברמה הכי גבוהה שיש.אין מקצועניות כאלה באמת שתעשו לעצמכם טובה ולא להתמהמה!!מספר אחת בכל העולםםםם
הצג עוד

Nada   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני מהממת ומקצועית ! החל מהשיחה הראשונה, איפור הניסיון ועד האיפור ביום החתונה הכל היה מושלם ובדיוק כמו שרציתי. שני עם ידיים מזהב, מוכשרת ברמות גבוהות והכל אצלה מסודר ונקי, היא עובדת עם האיפור הכי איכותי.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל האנרגיות הרגועות עם החיוך המושלםםםם שלה.ככה קטנה ככה מטורפתתתתתתתת!!!!!!לא מוציאה אותך עד שאת מרוצה ב200%.מאוהבת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up