כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לירן ביטון - מנהל אירוע פרטי

לירן ביטון - מנהל אירוע פרטי

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0528446637
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
מצאנו אותו ימים בודדים לפני החתונה ולמזלנו הוא היה פנוי!! אין על לירן, פשוט אין!!
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היה לנו מינימום דאגות ומקסימום הנאה בכל פרט ופרט באירוע.. מתחילתו ועד סופו..והכי חשוב שהוא מוריד את הלחץ והפאניקה מכל החוויה!!
הצג עוד

בר יוניסיאן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
זה התחיל מזה שאני ולירן מכירים המון שנים , מהיום שהוא התחיל לנהל אירועים .ותמיד ידעתי שאני אתחתן לירן יהיה מנהל האירוע..התחתנו ב12.3.24 באולמי אמארה בפה מלא אני יכול לומר שלירן הוא הבחירה הכי טובה והכי נכונה שלנו באירוע !!! הכל התחיל ונגמר בו … לא היה מקום שהוא לא נכח, לא היה צעד שעשינו בלעדיו.באופן כללי אני חושב שלא ניתן היום לארגן חתונה ללא מנהל אירוע, זה כמו לצאת לקרב בלי מפקד,או כמו לצאת למשחק בלי מאמן ..לאולם יש את המנהל אירועים שלו שלויאלי אליו, ואתם פשוט חייבים את לירן שיהיה איתכם תעשו טובה לעצמכם ותסגרו איתו.שווה כל שקל, שווה כל מאמץ עצם הנוכחות שלו באירוע חוסכת כמה אלפי שקלים.מלבד למקצועיות , לירן בן אדם מיוחד, ענו , צנוע, מקצוען ברמות הכי גבוהות שיש , אוהב את מה שהוא עושה , וזה ניכר בכל סיטואציההוא יתן לזוג חיים שקטים ואת הכל .לא היה רגע שהיה צריך אותו והוא לא היה שם, לכוון, לסדר, בכל פינה באולם.עשה לנו חיים כאלה שקטים לפני האירוע ולאחריו.לירן אנחנו רוצים להודות לך מקרב לב ,על כל ההשקעה והאכפתיות ,ללא ספק אתה הבחירה הכי נכונה שעשינו ובזכותך צלחנו את האירוע שנקרא חתונה.אוהבים המון קרן ובר ❤️** חלק מההפתעות באירוע היו טרופיות לאורחים ב00:00 בלילה , בתמונה - לירן הגאון באפטר פארטי שם זיקוקים כדי שאנשים יראו שיש טרופיות חלילה שאף אחד לא יפספס.תמונה נוספת : לירן עומד ליד הכלה לפני הכניסה לחופה .. כבר אמרנו נמצא בכל שניה בכל מקום !!
הצג עוד

Gil   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אין מספיק מילים כדי לתאר את לירן, בן אדם נדיר ואיש מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש, שילוב מנצח 💪🏻זו ההודעה ששלחנו לו למחרת החתונה שלו, תקראו ותדעו שאם תבחרו בו, הרווחתם! בוקר מדהים אח שלי! מתאושש ואשמח להתקשר לדבר! תדע שאין מספיק מילים לתאר את התודות שיש לנו אליך! אתה בן אדם מדהים ומיוחד וחד משמעית בזכותך האירוע היה כזה מדהים כמו שהוא היה. תודה על הכל ! לא מפסיקים להגיע מחמאות עליך מכל החברים והמשפחה
הצג עוד

לירון משאש   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירן התותח!!!! משיחת הטלפון הראשונה היה לנו חיבור מושלם! ועוד אמרו לנו באירוע שהוא מתאים לנו בול! שירות מטורף מהיום הראשון, מהשיחה והמפגש הראשונים ועד השנייה האחרונה של סיום החתונה. לאורך כל החתונה דאג להכל, תמך, הרגיע והיה רגוע בעצמו שזה מטורף! הבחירה הכי טובה שעשינו לחתונה! אתם חייבים😍
הצג עוד

razt6006   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לירן היה שם בכל זמן שצריך, מהרגע שסגרנו איתו עוד לפני החתונה, תמיד היה זמין וסידר לנו כל בעיה שהייתה (והיו לא מעט..), תמיד ידע בדיוק מה אנחנו רוצים עוד לפני שביקשנו. בן אדם מקסים עם לב רחב, הרגשנו שיש מישהו שדואג לנו ולמשפחה, ושם בשבילנו בכל אחד מהרגעים החשובים. ממליצים בחום רב.
הצג עוד

אילה כהן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
בעלי חשב שזה מיותר לקחת מנהל אירוע ואני לא התעקשתי על זה.. שבוע לפני החתונה הוא החליט שניקח, ובמזל לירן היה פנוי בתאריך שלנו, ההחלטה הכי טובה שעשינו!!לירן דאג להכללל, החל מהדברים הקטנים כמו טבעות וברכת כלה ועד לדברים הגדולים כמו ספירת מקומות ישיבה, אלכוהול וספקים. הוא היה שם כל האירוע ודאג שכולם יהיו מרוצים. כל הזמן בדק שלא חסר לנו ולכל הסובבים שלנו כלום. לפני האירוע המשפחה, החברים והאולם אמרו לנו למה לכם לקחת מנהל אירוע? לא חבל על הכסף שלכם? אבל אחרי שהם ראו את לירן והעבודה שלו, אחרי שהם ראו כמה לירן דאג במהלך כל האירוע כולם הגיעו אלינו ואמרו לנו שזה ההשקעה הטובה ביותר שעשינו בחתונה ואנחנו לגמרי מסכימים איתם. ממליצים!!!
הצג עוד

נויה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז ככה, מלירן ביקשנו להיות מנהל אירוע החתונה שלנו ב17.11. כל אחד יודע כמה לחץ וחרדות יש כאשר עומדים לפני אירוע מסוג זה וכבר מהשיחה הראשונה עם לירן הוא השרה עלינו הרגשה של נחת וביטחון שיש מי שנמצא שם בשבילנו לכל עניין ולכל שאלה ונתן לנו טיפים מנסיונו העשיר. יום החתונה הגיע ואכן לירן לא איכזב: ביום האירוע הוא ליווה אותנו יחד עם צליל המהממת, את המשפחות והאורחים, דאג לכל מבוקשנו ולא הפסיק לדאוג לכך שהכל יתנהל כמתוכנן ושלא יחסר לאף אחד כלום. היינו מרוצים בטירוף מההתנהלות שלו ומהסדר והרוגע שהוא השרה עלינו, ידענו שיש מי שמטפל ודואג לכולם וזה כמובן הוריד מאיתנו לחץ עצום. המחמאות והפרגונים לא איחרו להגיע על הסדר וההתנהלות שהיו באירוע. כמובן שאנחנו ממליצים עליו בחום ובאהבה!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האירוע התקיים בדיוק כמו שחלמנו בזכות המנהל אירוע החלומי שלנו!!
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תקשיבו טוב שלירן הכי גבר שיש באלוהים , עשה לנו את האירוע מושלם , הגיע לכל אורח , הבן אדם כמו קוסם כאילו התפצל ל-8 ופשוט היה בכל מקום בכל דקה בכל רגע . החוויה איתו הייתה מושלמת ונשבע שאם יהיה לי עוד אירוע בסדר גודל כזה אני אפילו לא אחשוב פעמיים ואקח את לירן הגבר !!!! ❤️❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up