כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב בנימין מיניץ'

הרב בנימין מיניץ'

רבנים ועורכי טקסים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yotam   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מהרגע הראשון התאהבנו ברב בני :) התחלנו בפגישת היכרות קצרה ואחריה עוד פגישה כשבוע לפני טקס החופה. החופה עצמה הייתה מדהימה! תחת הנחייתו של הרב בני היה טקס מרגש ומכבד, בדיוק מה שציפינו!מומלץ בחום!

YD   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בני חיתן אחותי וזכרנו אותו לטובה, הוא היה הספק הראשון שסגרנו אחרי האולם.
הצג עוד

איתמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
נפגשנו עם בני פעמיים לפני החתונה, היו מפגשים מעניינים וקלילים. בחתונה בני ניהל את החופה במקצועיות והיה אווירה טובה. החופה הייתה קצרה בערך 15 דקות כפי שביקשנו. אנחנו מאוד מרוצים וממליצים :)
הצג עוד

לנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בני מיניץ' הנהדר! https://instagram.com/bennyminich?igshid=YmMyMTA2M2Y= התחתנו אזרחית בגיאורגיה ורצינו חתונה יהודית אבל שוויונית, מכבדת ולא דרך הרבנות. היה לי חשוב מאוד גם שהרב ידע רוסית - גם כדי שלא יטעה בשם שלי אבל גם ובעיקר כדי שההורים שלי והמשפחה שלי יבינו מה קורה וירגישו חלק מהאירוע לכל אורך הערב, גם בטקס הדתי. הרב בני ענה על כל הציפיות שלנו ומעבר. אתחיל מזה שהוא באופן חד משמעי האדם הכי מקצועי שיצא לי לעבוד מולו. הכל הגיוני, עם הסברים, ברור ומדויק, מתועד ורשום. בכל רגע נתון ידעתי מה קורה עכשיו ומה יקרה אחר כך. בפגישות איתו הוא הסביר לנו יותר לעומק את המסורת ואת הברכות מפרספקטיבה ברורה, הגיונית ובגובה העיניים, בתהליך מכבד ושוויוני. כתבנו נוסח כתובה רפורמית והרב אפילו המליץ לנו על תיקונים בניסוח שיעשו אותה אפילו יותר הוגנת ומכבדת. בחופה עצמה הוא היה קולע, מעניין ומצחיק. היה פשוט תענוג להתנהל מולו ואיתו. ממליצה בחום!
הצג עוד

Etel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה עם הרב הייתה מעבר לכל הציפיות שלנו, מעבר למקצועיות, הזמינות והדרך הכל כך סבלנית שלו להסביר הכל ולענות לכל שאלה - בני הוא אדם נפלא. ההרגשה בפגישות הייתה כל כך משפחתית ומזמינה. חלק מבני המשפחה שלנו לא דוברי עברית, בשלב החתימה על הכתובה בני הנגיש גם להם את התרחשות האירועים ונתן לכולם להרגיש חלק חשוב מהאירוע. שלב החופה- אין אדם שלא פונה אליי מאז החתונה להחמיא ולומר שזו החופה הכי יפה, מיוחדת ושוויונית שהוא ראה מימיו. הרב יצר טקס מרגש, מצחיק ושיתף את הקהל שלגמרי היה בעניין, ועם זאת הדגש היה עלינו. לסיכום - לא יכלנו לבחור חוויה וטקס שיהיו כל כך מדויקים עבורנו כמו שבני יצר. ממליצים בחום!
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הרב בני היה זמין, קשוב, מצחיק ופשוט נפלא

yaron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זה התחיל בזה שאני התעקשתי לרב דרך הרבנות ואשתי לא , פשוט הייתי קצת מקובע וזה מה שהכרתי כל החיים. לאחר לא מעט וויכוחים הסכמתי להתפשר ומודה שזאת אחת ההחלטות הטובות שקיבלנו . הגענו לבני במקרה וזאת היתה אחת החופות המרגשות לדעת רבים שנכחו שם. אבא שלי שהוא מאוד דתי הביע גם הוא חשש אבל אחרי החופה הוא הודה שזאת אחת החופות המרגשות שנתקל בהם שעולה בכמה רמות על הטקס הרבני המיושן. הטקס הוא דתי לכל דבר כמיטב המסורת רק הרבה יותר שוויוני ומרגש בלי מריחות שהקהל עוד שנייה נרדם . ממליץ בחום בלי לחשוב בכלל.
הצג עוד

סילביה ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מאוד טובה עם הרב בני, הוא היה קליל בכל התהליך, גם בפגישות ההיכרות וגם בחופה, כמו שחיפשנו. הוא ענה לנו על כל השאלות שהיו לנו לפני הטקס, הדריך אותנו באופן מלא וידענו שאפשר לסמוך עליו. החופה והדברים שנשא היו מאוד יפים.
הצג עוד

בינת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
לבני הגענו דרך האתר של הרבנות הרפורמית וכבר מקריאת התקציר שלו ידענו שזו הבחירה הנכונה לנו! נפגשנו פעמיים לפני האירוע, בני היה מקסים, קשוב, מסביר ומפרט לגבי כל התהליך בצורה הכי ברורה שיש וביום החתונה קיבלנו מחמאות על כמה שהכל תקתק וזרם בקליל בדיוק כמו שרצינו!
הצג עוד

Александр   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
‏הרב בנימין מינץ בן אדם חביב וטוב לב
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up