כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קרולינה עיצובים

קרולינה עיצובים

עיצוב אירועים
טלפון:0542042229
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
קרן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לעדי דרך מנהל הארוע שלנו. החיבור היה מיידי. עדי מיד הבינה את הראש, את הסגנון, והייתה סופר מדויקת, מקצועית , נעימה, ויצירתית
הצג עוד

okatzuni   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי מהממת, זמינה להכל עובדת מהלב, חושבת על הפרטים הקטנים ועשתה לנו חתונה מהממת שלא הפסיקו להחמיא!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בקיבוץ אלומות בחתונות שטח בדשא של הקיבוץ.את עדידוש הכרנו כבר לפני, היה לי ברור עוד לפני שהתארסתי בכלל שעדי הולכת לעצב לי את החתונה. ברגע שהגיעה הטבעת, הגיעה גם הודעה נרגשת במיוחד לעדי!מאז יצאנו לתהליך של שנה שלמה, של התרגשות וציפייה גדולה.
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הראשון גילינו שגם עדי מהצפון ואפילו ממש מאזור הכנרת, שם התחתנו. החיבור איתה היה מיידי ואמיתי. אנחנו באופן אישי לא היינו מקובעים על עיצוב מסויים ובאנו בראש פתוח מה שאיפשר לעדי לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב- בחירת הצבעים, הפרחים, הבדים, הקישוטים שחלקם נעשו בעבודת יד שלה, בחירת הריהוט שנעשתה יחד איתנו- הכל היה כל כך מדוייק ומתאים למיקום האירוע ולאופי שלנו. לא הפסקנו לקבל מחמאות על העיצוב. והבונוס הגדול היה שהאורחים יצאו מהחתונה עם זרי הפרחים המדהימים שקישטו את השולחנות :)
הצג עוד

Katrina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לעדי לגמרי במקרה - וואו כמה התמזל מזלנו.מהשיחה הראשונה עם עדי ידעתי שהיא תעצב לנו את החתונה. עדי ידעה לשמוע ולהתאים את העיצוב למקום ולתקציב שלנו. מהרגע הראשון קיבלנו יחס אישי, הצעה מפורטת במצגת עם דוגמאות ותמונות, ובהמשך התאמנו הכל כך שהעיצוב נתפר לאירוע שלנו (ברמת איזה בקבוקון יעמוד על השולחן).קיבלנו שירות מקצועי, עיצוב מהמם במחיר הוגן (מאד) - אבל חשוב מכך, עדי בן אדם מקסים ואדיב שנותן יחס אישי.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החיבור עם עדי היה משיחת הטלפון הראשונה! במהירות היא קלטה את הראש שלי, הבינה בדיוק איך לקלוע לטעם שלי והרגשתי שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. חיפשנו עיצוב קליל, יפה שיהפוך את האירוע לנעים ומיוחד ואין ספק שעדי עשתה את זה בצורה מושלמת מעל ומעבר כל הציפיות.
הצג עוד

גיל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
על העיצוב של עדי שמעתי מחברים משותפים ולאחר שראיתי תמונות של הדברים שעשתה מיד התקבלה ההחלטה! לאורך כל הדרך עדי הייתה קשובה וסבלנית לבקשות שלי והאמת שסמכתי עליה מההתחלה ונתתי לה יד חופשית וטוב שכך! קיבלתי המון מחמאות על העיצוב בחתונה ויצאנו הכי מרוצים שיש! בנוסף, הרבה אורחים סיפרו לי שעדי הסתובבה בסוף החתונה וחילקה להם זרי פרחים מהסידורים שנשארו ושהייתה ממש מקסימה (= ככה על הדרך האורחים גם קיבלו מאיתנו וממנה מתנה קטנה ומשמחת שיצרה הרבה התלהבות. ללא ספק ממליצה בחום והיא לגמרי מהספקים שהייתי בוחרת בהם שוב🥰🥰🥰
הצג עוד

ינון ערב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ראינו עיצובים והתלהבנו ממש. עשתה עבודה מדהימה
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כשהבנו שעדי מתחילה לעצב חתונות ממש התלהבנו, וכשנוצר בינינו שיח ישר הבנו שהיא בדיוק מה שאנחנו מכוונים אליו. מרשים, לא מתאמץ, מלא באופי וקסם. רצינו משהו פשוט אבל שיעשה טוויסט באווירה. כשהגענו לחתונה של עצמנו היינו בשוק מהיופי! הרבה יותר ממה שציפינו, היא קלעה בול לטעם שלנו והייתה שירותית ונעימה, ועטפה את כל החוויה במלא אהבה וביטחון. תודה לך יקרה! 😍
הצג עוד

Lital G   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו להיות שותפים כמה שיותר בעיצוב החתונה שלנו, עדי המהממת, הייתה זמינה לכל שאלה וענתה בעין מאוד מקצועית תוך ראייה רחבה של כל האירוע, הציעה רעיונות לשדרוג אפילו ברמה של באיזה טוש כדי לכתוב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up