כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'סט אימג'ין

ג'סט אימג'ין

צלמי סטילס
טלפון:0542516349
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רונית   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מוריה מדהימה!!! גם אחרי שחילקנו מגנטים לחברים ומשפחות, נשארו עם כמות שדורשת עוד מקרר. תמונות מהממות ובאיכות מעולה כמובן, היה ממש כיף איתה! ממליצים האהבה גדולה !
הצג עוד

עפרי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
משהו בשיחה הראשונית שלנו עם מוריה גרם לנו להבין שהיא לגמרי בראש שלנו, עם אנרגיות טובות ואפשר לראות שהיא ממש אוהבת את מה שהיא עושה. מוריה הייתה נעימה וזמינה לאורך כל הדרך, כשהיא הגיעה ביום של החתונה היא הייתה כל כך חייכנית ועם מלא אנרגיות. כמה ימים לפני האירוע שלנו היא שברה את האצבע ואשכרה צילמה הכללל עם אצבע שבורה וזה לא הורגש לרגע.קיבלנו עליה מלא מחמאות מהאורחים והיא ללא ספק אחת הבחירות הטובות שעשינו
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
95 מתוך 100
מהשנייה הראשונה שראינו את מוריה הבנו שבחרנו נכון היא הגיעה עם חיוך והתרגשות כאילו היא אחת האורחות וברגע נתנה לנו להרגיש בטוחות!הייתה סבלנית ולבבית כלפי כל האורחים המגנטים יצאו בקצב ללוח וברמה גבוהה מאוד!!!!!היא צלמה מגוון רחב של אנשים וידעה לתפוס רגעים אמיתיים ולא רק תמונות מהונדסות.אגב האיכות של המגנטים מדהימה, ותהליך בחירת המסגרת היה נגיש ופשוט. התמנות הגיעו אלינו ממש מהר יומיים אחרי החתונה!והיינו בשוק כמה הן יפות, יש לה את זה!
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על מוריה מצלם מגנטים אחר שרצינו ולא יכל ופשוט הלכנו עליה בלי לבדוק יותר מדי יצא שזה היה הימור מעולה!!!!!! מוריה הייתה מהממת כל כך רגישה וחיובית אדיבה ונחמדה לכולם גם למי ששיגע אותה והציק בלי הפסקה עד הרגע האחרון היא נשארה כל כך מקסימה ונעימה והיה פשוט תענוגפינקה אותנו במגנטים גדולים מהממים ועשתה בחירות מושלמותהתמונות יצאו מדהים והאורחים מרוצים מאוד ולא הפסיקו להחמיא
הצג עוד

meital.r26   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
מוריה פשוט אלופה!!!!! עם אנרגיות כל-כך חיוביות וגרמה לנו להרגיש נינוחים, הכל נעשה ברובע ובלי לחץ ובמקצועיות שאין כמותה! שלא לדבר על התמונות המעולות ותפיסת הרגעים המרגשים והאיכות של המגנטים!! פשוט תודה ענקית🤍🤍🤍🤍🤍
הצג עוד

דניאל :)   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אל מוריה הגענו אחרי הרבה חיפושים, ישר שראיתי את הצילומים שלה ידעתי שאותה אני לוקחת בלי לחשוב פעמים. מוריה מדהימה , יש לה אנרגיה ככ טובה, תמיד מחייכת והכי חשוב יודעת לתפוס את הרגע הנכון בכל תמונה ותמונה , פשוט צלמת מעולה!זכינו להיות עם מוריה בשני האירועים שלנו, בחינה ושבוע לאחר מכן בחתונה, והיא הבחירה הכי טובה שעשינו. הדיוק שלה, החשיבות לפרטים הקטנים ,החיבור שלה לאנשים פשוט מדהים והכי חשוב רואים שהיא נהנת לצלם ומביאה את ה 100% שלה.המגנטים באיכות מדהימה, כל כך הרבה מחמאות קיבלנו! מוריה תודה על מזכרת מדהימה לנו ולאורחים שלנו ❤️❤️❤️ממליצה בחום בלי לחשוב פעמים!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התחתנו בשישי בערב וחיפשנו צלמי מגנטים לחתונה והגענו דרך האינסטגרם. מהרגע הראשון היו זמינים והתקשורת הייתה מאוד קלה. באירוע עצמו מוריה הייתה מהממת, צילמה את כולם ועשתה אווירה טובה.
הצג עוד

אורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שפניתי למוריה ניכר כמה היא מקצועית, הסבירה לי מה החבילה כוללת באופן מפורט, ברור, עם חוזה בנינו ועידכונים תוך כדי עד רגע האירוע. כל השיחות איתה תמיד היו סבלניות ונעימות. ביום האירוע היא הגיעה בדיוק בשעה שבה אמרה, הייתה מלאת אנרגיות, חייכנית ופשוט כיפית!
הצג עוד

danyal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מקצועית, נעימה, נמצאת בכל מקום, יצרתית ותופסת את כך הרגעים
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מוריה צלמת מוכשרת, מקצועית ברמות ומקסימה ממש! התמונות מהממות ומאוד מאוד יפות!! מוריה לכדה רגעים מדהימים ומרגשים שאנחנו מאושרים שיש להם תיעוד הודות לה. נהננו מאוד להצטלם איתה לפני החתונה באווירה חופשית, קלילה ונינוחה. המגנטים שאנחנו והאורחים שלנו קיבלנו באיכות מצוינת ומדהימה, גם מבחינת הצילום וגם מבחינת ההדפסה. מוריה גם צילמה המון מהאורחים שלנו וכך כולם יכלו לצאת עם מזכרת מהאירוע. בנוסף, מוריה עזרה לנו בסבלנות רבה לעצב את המסגרת למגנטים בדיוק כפי שדימיינו ורצינו אותה. שמחים מאוד על הבחירה במוריה לתיעוד יום החתונה שלנו ולתת מזכרת נפלאה ואיכותית לאורחים שלנו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up