כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שרון הדר | Sharon Hadar Weddings

שרון הדר | Sharon Hadar Weddings

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0522205050
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
shani   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם שרון עוד כשהתלבטנו לגבי סוג האירוע, היא ייעצה בפירוט, סבלנות וברוחב לב וכמובן שלאחר מכן גם סגרנו איתה! היא הייתה זמינה אלינו תמיד לכל שאלה או בקשה, דאגה לנו לספקים ומחירים מעולים והיינו הכי רגועים בעולם כי ידענו שיש על מי לסמוך!!
הצג עוד

דולב   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
שרון הדר… מה אפשר להגיד עלייך? מזל שהיית איתנו ❤️ שתקתקת, שדאגת, שהיית על הדברים. תודה על האוזן הקשבת התמיכה והמקצועיות. ממליצים עלייך מכל הלב ❤️

הפרחים של נטע   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אז אתחיל בכך שאני מעצבת אירועים שעובדת המון עם שרוני המהממת! ולא, אני לא משוחדת, בתור אחת שעובדת בתחום פשוט בחרתי בטובה ביותר לחתונה שלנו כי ידעתי שאהיה שקטה ששרון נמצאת שם! היא פשוט מקצועית ברמה הגבוהה ביותר! אפשר לסמוךעליה בעיניים עצומות שהכל יהיה יותר ממושלם! וכמו שאני ראיתי איך היא מתנהלתבאירועים משותפים שלנו יחד ידעתי שככה יהיה גם אצלנו! וכך היה. היא דיברה עם כל הספקים לפני האירוע וענתה לכל הבקשות שלהם, דאגה שכולם יגיעו בזמן ובכלל שהכל ילך לפי הזמנים! היתה שם בשבילנו לכל דבר שהיינו צריכים, דאגה שנשלם לאולם על המנות בדיוק לפי מספר האנשים שהגיעו וישבו בשולחנות! ולא נתנה למשפחות שלנו להתעסק בשום דבר שיכל היה להטריד אותם, הכל עובר דרכה! ובקיצור אין ולא תהיה כמו שרון הדר חברים!!! תעשו לעצמכם טובה ותבדקו אם היא פנויה בתאריך שלכם!!!
הצג עוד

Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
התחלתי לעקוב אחרי שרון ברגע שקיבלתי את הצעת הנישואים (כמעט שנתיים לפני החתונה עצמה), כי מאוד התחברתי לסגנון ושאבתי המון השראה מהדברים שהעלתה.אחרי אישזהי תקרית קטנה עם האולם פניתי אליה והיא תקתקה את הפתרון תוך דקה, וזהו... ידעתי שאני חייבת אותה איתי! שרון דאגה להכל! לא יודעת איך גיבורת העל הזאת עשתה את זה אבל הכל קרה בדיוק כמו שהיה צריך להיות, כולם נצמדו לזמנים, ידעו מה הם עושים, מתי ואיפה, דאגה שהכל יתפקד ושכולם יאכלו, ישתו ויעשו שמח.בקיצור, אין על שרון בעולם. לא יכולה לדמיין איך החתונה הייתה נראת בלעדיה.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל, וואו.אני הכרתי את שרון דרך האינסטגרם כבר כמה שנים וידעתי שאותה אני רוצה איתי בחתונה וכך קרה.שרון דאגה לנו להכל מהפרט הכי קטן לפני החתונה במהלך החתונה וגם לאחר מכן!תכננה, ארגנה, תקתקה, דאגה (גם להאכיל אותי תוך כדי החתונה🤣)עזרה לנו להוריד עלויות וצימדה לנו את הספקים המושלמים.שרון ידעה לעשות לנו סדר בדברים ולהסביר לנו כל דבר קטן ולהפיג כל חשש שלנו.שמחים ומאושרים שבחרנו בשרון להיות איתנו ביום המרגש ביותר בחיינו!!אז בקיצור תעשו לעצמם טובה ענקית וקחו את שרון הדר.
הצג עוד

Tzvetalina   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ושרון זה סיפור אהבה, שרון ארגנה לנו לא רק חתונה אחת אלה 3 חתונות! כל פעם הגענו אליה עם רעיון אחר שעלה לנו לראש והיא הפכה את החלום למציאות. כל מחשבה/גחמה/שגעון שרק רצינו שרון ידעה להפוך אותו למציאות ולחתונת החלומות הקסומה שלנו. היא דאגה להכל בין הקייטרינג הכי טוב ועד לפותחני יין ששחכנו שצריך לארגן. היא תמיד הייתה צעד אחד לפננו ודאגה לגשר בינינו לבין הספקים הכי נחמדים ונעימים שיש לשוק להציע, מעבר לזה ברגע שהייתה איזה בעיה מול האולם היא הייתה הראשונה כמו לביאה להגן עלינו ולעשות הכל כדאי שנצא מורווחים ושאף אחד לא יפגע בנו. פשוט תסמכו עליה בעיניים עצומות היא יודעת מה אתם צריכים יותר טוב ממכם🥰😊
הצג עוד

עדי ודורון   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
החתונה שלנו נדחתה בעקבות המלחמה, רצינו לעשות אירוע קטן ואינטימי והמליצו לנו על שרון המדהימה, היה לנו אירוע מרגש ויפה שלא נשכח אף פעם
הצג עוד

anati.ak46   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פנינו לשרון מהשיחה הראשונה ידענו ששרון היא האחת שתלווה אותנו במסע הזה.מהרגע הראשון לא הפסיקה להתעניין ולעזור לנו לבחור את המקום הטוב ביותר והספקים הטובים ביותר שיהפכו את האירוע שלנו לחלום אמיתי כמו שרצינו.לכל אורך התהליך היתה בקשר מרמת השמלה לסידור השולחנות ועד הדבר הקטן ביותר שבדרך כלל שוכחים כמו כיפות לאורחים.העיקר והכי חשוב לאורך כל הדרך דאגה להרגיע אותנו ולשמח אותנו.
הצג עוד

ויקי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
פניתי אל שרון דרך נטע עזוז שמעצבת ושוזרת פרחים, הסברתי לה שאני רוצה חתונה קטנה בבית עם 100 מוזמנים ושהדבר האחרון שאני רוצה זה להתעסק בארגון של הדברים. ישר שרון הסבירה מה היא מביאה לשולחן ואני והבן זוג החלטנו שאנחנו סוגרים מולה הכל
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
שני סטודנטים עסוקים שמנסים להקים חתונה לבד בבית?! מסובך ומפחיד… כאן שרון נכנסה לתמונה, ומשיחת פייסטיים אחת קצרה ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. שרון הבינה בדיוק מי אנחנו ואיך לעזור, עשתה לנו סדר, הרגיעה ותמכה לכל אורך הדרך! אנחנו עדיין מתאוששים ומעכלים את כל החוויה הקסומה, אבל אין ספק שזה הערב הכי טוב שהיה לנו, והתאפשר בזכות שרון ובזכות כל הצוות המדהים שעטף אותנו (אגב, תמונה אחת שווה אלף מילים נכון? במקרה שלנו, חוסר התמונה שווה אלף מילים…. ומרוב שנהננו שכחנו לעשות תמונה למזכרת!!) בקיצור תודה לך שרון אהובה, תודה שהגשמת עבורינו חלום ואפשרת לנו להתחתן בבית שלנו ובאופן שהוא הכי אנחנו!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up