כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סשה קוזלוב

סשה קוזלוב

צלמי סטילס
טלפון:0506802053
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Rozi   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
סשה צילמה לנו את הסטילס ובעלה תומר את הוידאו. דבר ראשון הם מקצועיים ברמות! הם מרימים והם נתנו לנו להרגיש הכי יפים בעולם ליום אחד. כיף איתם והם תמיד מבינים את הסיטואציה ומרגיעים כשצריך, הם יודעים לקרוא את החדר ותופסים אותנו ברגעים הכי יפים ומרגשים שלכם. העבודה שלהם פשוט מדהימה והאופי אפילו יותר 🤍🤍
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי על סשה המלצה מחברה טובה שעובדת שנים בתחום האירועים. במרוצת הזמן, הבנתי כמה ההמלצה הזו הייתה טובה ומדויקת עבורי!סשה הייתה מאוד נעימה, מקצועית ואמינה החל מהפגישה הראשונה עימה.הייתה מאוד זמינה לשאלות שלי ונתנה מענה בצורה נעימה ומקצועית.התוצאות בעיניי מדברות בעד עצמן!! סופר מרוצה מתמונות החתונה שיצאו לנו. הרגשתי שסשה הצליחה להוציא את המקסימום מהיום שלנו:)
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אם אתם מחפשים צלמת ליום המיוחד שלכם, הפסיקו את החיפושים!! בתור צלמת בעצמי לא היה לי ספק שסשה תצלם אותי בחתונה שלי, התצלומים של סשה הם עילוי !! ומעבר לכך בעלת אישיות קסומה מחייכת וכובשת .. היא תעשה לכם את כל היום .
הצג עוד

גל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בחרנו בסשה ותומר האלופים לצילומי סטילס + וידאו. מעבר לתמונות המושלמות, היה כל כך כיף ונעים להעביר איתם את היום הגדול הזה! הם היו קשובים אלינו לכל הדגשים שביקשנו ועשו הכל כדי שנהיה מרוצים ושנצטלם בכל הלוקיישנים! אני אחת שלא אוהבת להצטלם ובכל זאת הצליחו לשחרר ולהוציא תמונות טבעיות קלאסיות ומהממות! ממליצה באהבה
הצג עוד

Katrina   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
סשה ותומר הם קודם כל אנשים מדהימים שיוצרים אווירה קלילה וכיף להעביר איתם את היום הזה.מעבר לזה הם מוכשרים בצורה יוצאת דופן, ובאמת שאין לי מילים לתאר כמה אנחנו מרוצים מהכל - התמונות, הווידאו וכמובן האלבומים.

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סשה ותומר הם פשוט הצוות המושלם יחד! סשה הייתה אצלנו כצלמת ותומר כצלם וידאו והם פשוט הבחירה המושלמת האנרגיות שלהם, ההשקעה שלהם בחתן והכלה, התוצרים המעולים - פשוט כל מה שזוג צריך בחתונה שלו.
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים לתאר את סשה ובעלה תומר צלם הוידאו. פשוט גרמנו לנו לחוות את היום הצורה הטובה ביותר, בתור זוג שלא מצטלם בכלל ביום יום יצאו תמונות מעבר למהממות ובלי להתאמץ בכלל! סשה היא הדבר הכי טוב שקרה לנו ביום החתונה!!! ממליצים מכל הלבבבב
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
סשה מדהימה מקצועית נעימה, מה לא! תמונות הורסות, לגמרי כיוונה אותנו כמי שלא כזה יודעים להצטלם והכל נראה טבעי ויפה! בקיצור מרחיבה במילים כשכל נה שבא לי לרשום זה רק אמאלה ואבאלה.
הצג עוד

Shakedi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לפני כמעט שנתיים קפצו לי בפייסבוק תמונות מחתונה של חברים של חברים ובלי להתבלבל שלחתי לכלה הודעה ושאלתי מי הצלם המוכשר, הכלה (שלא מכירה אותי) הפנתה אותי לסשה ומיד התחלתי לעקוב אחרייה באינסטגרם בתקווה שיום אחד דרכיינו יפגשו. עוד לפני שהיה לנו תאריך לחתונה שאלתי את סשה אם תיהיה פנויה בתאריך המיועד ולאחר שאישרה סגרנו את התאריך! אנחנו לא בדיוק דוגמנים שנינו אבל היא פשוט אמנית! גרמה לנו להרגיש בביטחון גם כשזה לא הצד החזק שלנו. לקחה אותנו ללוקיישנים מהממים שאפילו לא ידענו שנמצאים כל כך קרוב. לסשה הצטרף תומר בעלה המוכשר שצילם אותנו בווידאו. סשה ותומר ליוו אותנו, רקדו איתנו ברחבה ולא הפסיקו להרים לנו!! כולם שאלו מי אלו הצלמים האדירים האלו! תודה ענקית ❤❤❤
הצג עוד

Nicole   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עוד לפניי הצאת הנישואין ידעתי שסשה תהיה הצלמת שלנו בחתונה ! וכך גם היה 💛 כבר בשיחה הראשונה שלנו עם סשה הבנו כמה היא מקצועית וסמכנו עליה מהרגע הראשון היא נתנה תחושה טובה ונעימה. ובמציאות גילינו שסשה הרבה יותר מדהימה ומקצועית ממה שחשבנו !!! סשה מביאה איתה המון שמחה וצבעוניות, והאופי שלה פשוט משתקף בתמונות שהיא מצלמת. היא כל כך מסורה ונמצאת לגמרי בתוך האירוע, עובדת בסבלנות, בשקט והיא מצלמת תמונות פשוט מושלמות!! היא בנאדם מדהים עם מלא אנרגיות ושמחה! בקיצור אין על סשה ! אז תודה על הליווי, תודה שהיית איתנו ביום המאושר בחיינו, תודה על התמיכה, והרוגע עשית הכל בנועם ועם חיוך ענק וזה לא מובן מאילו בכלל !! מעריכים ואוהבים המון 💛 וכמובן שממליצים מכל הלב !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up