כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יניב נבון עורך טקסים אלטרנטיביים

יניב נבון עורך טקסים אלטרנטיביים

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0542009958
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בעלי הגיע ליניב דרך המלצה שפגש. לא ציפינו שמדובר בבן אדם כזה מדהים! יניב באמת השקיע ונתן מהלב שלו לטקס הזה.. תהליך הבניה המשותף היה פשוט כיף אדיר. יניב כשרוני, סבלני ומהמם.
הצג עוד

Ohad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשאוהד ואני חשבנו להתחתן בחצר שלנו ידענו שאנחנו רוצים חופה מיוחדת. כזו שאנשים ייסחפו אליה ואיתנו רצינו שהטקסט יספר גם את הסיפור המיוחד שלנו בעוצמות, בגוון ובמלודיקה הנכונים לנו. טקסט חיובי ומדוייק עם נגיעות של ציניות וכדי להצחיק את עצמנו ואת הקהל... ומשם לעבור לטקס הנישואין המסורתי. להובלת הטקס בחרנו את יניב אחרי שראינו אותו בפעולה ומאוד התחברנו לסגנון ולהגשה החיובית שלו. כהכנה לטקס ישבנו שלושתינו על דרינק בגינה וסיפרנו לו ביחד וכל אחד לחוד את הסיפור שלנו מנקודות מבטינו. על החזון והציפיות מה ואיך זה ייראה. לאחר שדיברנו ''מילים מילים ואת משמעותן'' שמנו לב לעיניו של יניב וראינו, איך הפאזל שלנו מתחבר לסיפור בלב שלו. עד כה היה החזון שלנו ומכאן נתנו את השרביט ליניב.. יניב הפך את השיחות והסיפורים שלנו לסיפור מרגש, מקסים ועם הומור במקומות הנכונים:) ברגישות מדהימה כתב את הסיפור שלנו, הוא הצליח לתפוס את הקשב של כל הקהל (ביום הכי חם במאי.. לא פשוט) וגרם לנו להסכים עם כל מילה שאמר, עם ריגוש וחיוך גדול על פנינו:) וגם לכמה אנשים בקהל להזיל דמעה מהתרגשות. אנחנו מאושרים ושמחים על הבחירה הנכונה שעשינו ועל הדרך הנפלאה שבה נוצרה החופה המיוחדת שלנו! ממליצים מכל הלב על יניב!
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי שעברנו חוויה לא נעימה עם חיפוש המחתן לחופה המיוחדת שלנו, חיפשנו מישהו שיבין את הוויזיון שלנו ויספר את הסיפור שלנו. נתקלנו במזל ביניב המדהים! לא רק שהוא ישב והקשיב לסיפור שלנו במשך שעות, הוא גם היה זמין תמיד לכל תוספת שנרצה, לכל שאלה, והוא בנה לנו טקס שהוא כלכך מדויק לנו! אין אחד שלא אמר שזו החופה הכי מרגשת שהוא ראה! הטקס היה כתוב שצורה מרגשת, עם קצת הומור וקצת נגיעות מהמסורת בדיוק כמו שרצינו. אם אתם מחפשים מישהו מיוחד שידע לתפור לכם טקס מושלם מ-א' עד ת', אבל באמת, זה יניב!
הצג עוד

Irit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רצינו טקס חילוני שמשלב אלמנטים מהמסורית היהודית ואיזה כיף שבחרנו ביניב! יניב ערך לנו טקס אישי, מרגש, מיוחד ומלא בהומור.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up