כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טליה ירום | EVENTMAKER

טליה ירום | EVENTMAKER

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0559704465
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אירה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
את טליה מצאנו אחרי שנתקלנו בתמונות של חתונה מטורפת במדבר מלפני תקופה ארוכה שנחקקה בזכרוני ומהשיחה הראשונה היה קליק וידענו שאנחנו יוצאים לדרך איתה ביחד. הדבר שהיה לי הכי חשוב זה למצוא מישהו שאוכל להעביר לו את המושכות שידאג להכל ואוכל לסמוך עליו ב 100% וכך היה. תוך כדי התהליך נוצר קשר אישי ומיוחד, שהפך את כל התקופה הזו למהנה, והוביל לתכנון אירוע ייחודי ומתאים בול מכל הבחינות. טליה מקצוענית ברמות הגבוהות ביותר, ודייקנית עד לפרטים הקטנים ביותר. זה התבטא בערך מוסף בכל שלבי התהליך, החל מבחירת הקונספט והמיקום, בחירת הספקים, ההכנות לאירוע ותפעול האירוע עצמו. טליה הייתה זמינה אלינו תמיד, ועזרה לנו להתמודד בקלות עם כל האתגרים והקשיים שצצו תוך כדי, ותמיד השקיעה אקסטרה מאמץ איפה שרק היה ניתן. בסופו של דבר קיבלנו שקט אמיתי, וידענו שיש לנו על מי לסמוך.האירוע עצמו היה מדהים והכל היה מדוייק, מושלם והרגשנו בעננים ואין לנו ספק שזה לא היה קורה בלעדיה.
הצג עוד

דפנה   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
האישה הזאת הגשימה לי את כל החלומות ומעבר!טליה הפיקה לנו את החתונה המושלמת זה והתעלתה על כל ציפייה אפשרית.מהרגע של הויזן הראשוני זה היה ברור שהיא כולה פה כדאי שזה יצא לא פחות ממושלם!ההמלצות שלה לספקים היו מדויקות. הדיקנות בפרטים והסדר בכל התהליך היה הרבה מעל המצופה.תכנון חתונה זה לא דבר פשוט ובטח לא חתונה שמתרחשת על דף חלק ובונים מאפס. מעטים האנשים שמסוגלים להגיע למה שטליה יצרה עברינו, היא הייתה אחת למליון 😍
הצג עוד

zivmichael   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
90 מתוך 100
לטליה הגענו דרך המלצה של מפיק אחר שלא עושה חתונות באזור שבו רצינו לקיים את החתונה. אחרי השיחה הראשונה עם טליה ישר הרגשתי שהיא בראש שלי ותתאים למה שאנחנו מחפשים
הצג עוד

שי ושחר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה הייתה המרצה שלי בקורס להפקת אירועים. כשהתחלנו לחשוב על החתונה היה לי ברור שלמרות שאני חולת שליטה ואוהבת לעשות דברים לבד, ביום עצמו אני חייבת לשחרר ולא היה לי מושג איך. מבין כל המפיקים שיצא לי להכיר, היה לי ברור שטליה היא אחת. ידענו שאנחנו בידיים טובות, שיש על מי לסמוך, שביום האירוע משחררים והיא תדאג להכל. טליה הגיעה אלינו הביתה לעשות קצת סדר בראש ולהוריד את כל המחשבות לנייר. במהלך כל הדרך טליה הייתה שם כדי להקשיב בקפדנות לכל הרצונות והדגשים שלנו, עקבה ורשמה הכל (והיה הרבה)!! היא בדיוק הבנאדם שהיינו צריכים כדי שהכל ילך כפי שרצינו מבלי שנצטרך להיות מעורבים במתרחש מאחורי הקלעים של היום הגדול הזה. טליה ללא ספק הייתה העיניים שלנו ביום הזה, ניצחה על כולם ביד רמה ונתנה תחושה טובה לכל הספקים שהגיעו לעבוד בערב הזה. הרוגע שהיה לנו בכל התהליך, בהכנות וביום עצמו - בזכות טליה והוא שווה הכל! החתונה הייתה פשוט חלום. טליה היא המתכון לשחרור והנאה מיטבית בערב שלכם! מעריכים מאוד מאוד. וממליצים בחום!
הצג עוד

יסמין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה הפיקה לנו חתונה מושלמת. הכל תוך אווירה כיפית, זמינות תמידית וקשב לטעם שלנו ולרעיונות שלנו. השקיעה בצורה מדהימה והתוצאה באה לידי ביטוי בשטח בהפקה מושלמת מאפס. טליה חושבת על הכל ושמה לב לכל הפרטים, אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות ופשוט להינות מהדרך וכמובן מהלילה עצמו (: ההתאמה שטליה ביצעה לנו לספקים מעולים בהתאם לתקציב שלנו היתה נהדרת. בכל טליה איפשרה לנו להגיע לרמות גבוהות בכל ההיבטים של האירוע. כל הספקים שחיברה אותנו אליהם היו מעולים ונתנו שירות מצוין במחירים הוגנים. תכנון החתונה במשך חודשים רבים היתה חוויה מעולה וטליה הצטרפה באופן כל כך טבעי וכיפי אלינו ממש כבת משפחה. צילום: גלית סבג
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רצינו לארגן חתונה בתקופה מאתגרת של קורונה , חתונה קטנה ואינטימית עם הרבה מגבלות. רצינו לקבל מקסימום ממינימום ולא להתאכזב. לא היה לנו מושג מאיפה להתחיל… הגענו לטליה במקרה וכבר מהרגע הראשון היה חיבור. טליה פגעה בול בטעם שלנו ובסגנון האירוע. היחס שלה היה מקסים! , באנו לחוצים וטליה ידעה להרגיע ולכוון אותנו בדיוק במקומות הדרושים והיתה זמינה לכל בקשה ורצון שלנו. כל פרט ופרט היה בדיוק כמו שרצינו והאירוע היה מדהים שלא נשכח כל חיינו. לא יכולנו לבקש מישהי טובה יותר לאירוע שלנו.
הצג עוד

Yahal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נפגשנו עם טליה כשהיינו עם רעיון מאד בוסרי לחתונת סופ"ש במדבר... ועם המון רגישות היא עזרה לנו למקד את כל מה שרצינו לעשות. הרעיונות שלה עברו לנייר, והנייר הפך לתוכנית, שהפך ל׳תיק הפקה׳ איך שטליה אוהבת להגיד, ומשם לאירוע שאין שני לו! טליה השאירה אותנו נפעמים מהמקצוענות והנחישות לתת את כולה להגשים את החלום שלנו בשלמותו. ובעבודת הפקה אינטליגנטית היה מדהים לראות איך כל התוכניות מוגשמות באופן מרהיב למציאות של 17 שעות של חתונה במדבר. לנצח על עשרות הספקים והעובדים בשטח ולהוציא מהם את האקסטרה של היכולות שלהם – היו לחלוטין מעשה קסמים שלה.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה עם טליה לא היה לנו ספק שהיא האדם הנכון! ניתקנו את השיחה וידענו שזהו, מצאנו את האחת ואנחנו בידיים טובות! טליה ידעה לקלוע בדיוק בנקודות שרצינו מבלי שנגיד, ידעה עם אילו ספקים לעבוד, ידעה איך לשדרג את מה שאנחנו אוהבים ובכל שלב התפעלנו מחדש מהכישורים שלה. טליה לא רק מקצועית ברמות הכי גבוהות, היא קודם כל אנושית! היה לנו חשוב להגיע למפיקה עם יחסי אנוש מצויינים אלינו ולסובבים לנו וטליה עונה על כל הדרישות! האירוע היה מושלם מהפרט הכי קטן לדבר הכי גדול, המחמאות לא הפסיקו והכל בזכותה!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו נתחיל מהסוף: איזה מזל שאחרי איזה 10 מפיקות אחרות שדיברנו איתן - הגענו אלייך! את פיה! את מלאך מהשמיים! את קוסמת! את פשוט הדוגמא הכי טובה שיכולה להיות למפיקה שבאמת יודעת מה היא עושה, ועושה את זה מכל הלב הענק שלך. עם המון קלאס, מלא רגש, ועם כמויות של מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.   אפילו עוד שהחצר של ההורים היתה רק חול וחול, היית המפיקה היחידה שראתה את הממלכה הקסומה שתרימי לנו. זו היתה חתונת שטח, מורכבת, עם חופה רחוקה מהבית על הצוק מול הים, ותהלוכת רחוב מטריפה שתוביל עד לשם,  ואין לנו מילים להתחיל לתאר כמה שהחתונה היתה מרהיבה ומדויקת, חסרת פגמים, מתוקתקת, וכל האירוע הזה וכל מה שהיה בתוכו הוא לגמרי בזכותך.   נתת את כל כולך מהרגע הראשון והשקעת כמויות מטורפות של זמן ואנרגיה. תמיד באת לקראתנו, מלאה בסבלנות, תמיד עם חיוך על הפנים, ואם זה לא מספיק – גם הפכת עולמות כדי לחסוך לנו בתקציב, מכל הכיוונים. דאגת כל הזמן לשמור על האינטרסים שלנו, והתייחסת לחתונה כאילו היתה זו החתונה שלך עצמך! והרגישו את זה!   לא מפסיקים להגיד לנו כמה שהחתונה היתה מיוחדת ושונה מכל חתונה אחרת, וכמה רואים את ההשקעה והדייקנות בכל הפרטים כולם. ההגדרה של שלמות! והכל זאת את. התכנון שלך, הוויז'ן שלך, הספקים שלך, העצות, והליווי שלך. פיקדת על כל הספקים ברוגע ובנועם, ומה שמדהים זה שהרגישו שהספקים עצמם נותנים מעל ומעבר בגלל שזאת את! ממש זכינו מהם לאקסטרה של יחס בזכותך!!! ההחלטה הכי טובה שלנו בכל תכנוני החתונה - זה לבחור בך. כי כל שאר הבחירות הנכונות שעשינו אחרי זה, הם אך ורק בזכותך.   טליה, את הפקת כאן משהו קוסמי מעבר לגבולות הדמיון. הגשמת לנו את החלום והרמת הפקה שעלתה מעל לכל הציפיות. נכנסת לנו כל כך עמוק ללב, ובאופן רשמי הפכת לחלק מהמשפחה שלנו. לתמיד.   אנחנו אוהבים אותך כל כך כל כך, ומעריצים אותך ברמות שאין לתאר! גל ויונתן.
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה מפיקה מקצועית מאוד עם סטנדרטים גבוהים. היא ידעה לשלב בהצלחה בין המשאלות, הרצונות והאילוצים שלנו לבין המתכון שלה להפקה מוצלחת. היא שידכה אותנו עם ספקים מתאימים, וליוותה אותנו בכל הדרך כולל דחייה בעקבות קורונה. העבודה עם טליה הייתה קלה, היא ידעה להתאים את עצמה ואת האירוע לצרכים שלנו, ובמקביל להמליץ על דברים שלא ידענו או הכרנו מספיק טוב. באירוע עצמו היינו שקטים שיש מי שמנהל את האירוע עבורנו כפי שתכננו מראש, וגם יודעת להתמודד עם שינויים לא צפויים בצורה הטובה ביותר. כל האורחים אמרו שזו אחת החתונות הטובות ביותר שהם היו בה - האוכל, האנרגיה, האווירה, הנראות,התכנון והעיצוב - הכל היה מושלם. We had a lot of calls and messages tell us it was the best wedding they have been to.. food, place, design, intimacy everything..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up