כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

די.ג'יי רועי דריקס

די.ג'יי רועי דריקס

תקליטנים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dalia   כתב/ה חוות דעת לפני שעה
verify
100 מתוך 100
We got to Roy through a recommendation and we couldn’t be happier of our choice! He immediately understood the type of music we wanted for our wedding and he followed us all the way recommending songs and so on! The music during the wedding was great and everyone had a lot of fun!!
הצג עוד

רזיאל וענונו   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רועי אלוף האלופים תמיד זמין לכל שאלה עשה לנו אירוע מטורף החזיק את הרחבה עד 3 בלילה רק אני החתן התעייפתי ויכלנו להמשיך עוד. ממליץ לכולם על די גי מקצועי ומדבר בגובה העיניים. בעזרת השם רק בשמחות!! תודה רבה רועי דריקס היקר !!!
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
רועי הדיג׳י התותח והמדהים! נתן לנו את היחס הכי טוב וליווה אותנו בכל התהליךהרים לנו את הרחבה, אף איש לא נשאר יושב הקהל שמח בטירוף ורועי ידע לקרוא את הקהל ואיך להרים אותואין ספק שהוא הגשים לנו חלום ובלעדיו החתונה לא הייתה מושלמת מומלץ מומלץ מומלץץץץ 🩷
הצג עוד

k02011998   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לרועי דרך אירועים ששמענו אותו , קבענו איתו פגישה וישר סגרנו איתו לא בדקנו אף אחד אחר אחריו פשוט התאהבנו בשירות שלו ובבן אדם שהוא !הוא הרים לנו את הרחבה בצורה הכי טובה שיש , כולם היו באוויר .היה קשוב אלינו ולדרישות שלנו ובא לקראתנו בכל דבר שביקשנו ורצינו, דחינו את החתונה בזמן המלחמה והוא פשוט היה שם איתנו לאורך כל הדרך וידענו שאין לו תחליף !
הצג עוד

Yael   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ישבנו לפגישה והתאהבנו בו בשניה!!! מרגישים כמה הוא אוהב את העבודה שלו ומרגיש את הקהל ועושה את הערב יותר מוצלח ממה שחלמנו. כיוון אותנו לשירים הנכונים לנו וכל מה שרצינו להוסיף ולהוריד היה בזמינות מלאה ודרוך לכל בקשה!! המלצה חמה.
הצג עוד

קורל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
רועי דאג להרים את כולם לרחבה! לא יכולנו לבקש דייג׳יי יותר טוב ממנו! הבחירה הכי טובה שעשינו ❤️תודה על ערב מושלם 🥳
הצג עוד

שירי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
רועי ניגן אצלנו והיה פשוט אלוף!המוזיקה הייתה מגוונת, הרחבה כל הזמן מלאה, הקפיד לשמור איתנו על קשר. ממליצים בחום!!!
הצג עוד

שריי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
יש לנו היכרות של שנים עם רועי היקר,הוא תיקלט בכמה חתונות של המשפחה ובכל פעם מחדש התגובות החיוביות מהאורחים לא פסקו.חווית השירות מדהימה מרגע הפגישה הראשונה עד הרגע שנגמר האירוע.לאחר פגישה רועי הבין אותנו וקלע לטעם שלנותמיד היה זמין לכל שאלה, והכל בחיוך ואנרגיה טובה!!הקהל לא הפסיק לרקוד והיה שמח תודה רועי היקר על אירוע בלתי נשכח שאין ספק שאנשים לא מפסיקים להחמיא ולפרגן.שתמשיך לשמח כמו שרק אתה יודע תודה ❣️
הצג עוד

פריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
לרועי הגעתי לגמרי במקרה ומהשיחה הראשונה הבנתי שזה בנאדם שאני רוצה שיהיה באירוע שלי. רועי הוא סופר שירותי, נעים, נחמד, בא לשמח ובאמת באמת נמצא שם בשביל הזוג- הוא זרם עם כל מה שביקשנו, נערך מראש ותוך כדי אירוע תיתקתק הכל.
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
את רועי הכרנו דרך המפיקה שלנו, שרון הדר. רועי הגיע אלינו יחד עם דיג׳יי אייל כהן (Level sound & light ) ומהשניה הראשונה התאהבנו! רועי ואייל המקסימים בעלי נסיון רב, מקצועיים בטירוף וקשובים! הבינו במהרה את הוויב שלנו, וידעו לחבר בין סגנונות שונים ולקרוא אותנו ואת הקהל בצורה מושלמת! בחרנו לעשות ״חתונת מסיבה״ בביתינו,כך שהמוזיקה והריקודים היו החלק הכי חשוב עבורינו! במבחן התוצאה, אנשים לא ירדו מהרחבה ולא הפסיקו לרקוד מ19:00-2:00 בלילה!!! ובנוסף לא הפסיקו להחמיא על כל שיר ושיר! אין לנו כל ספק כי כל זה בזכות רועי ואייל, תודה ענקית על הכל!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up