כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זוהר לוי איפור ושיער

זוהר לוי איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0558958985
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת אף פעם ולבחור מאפרת ממש הלחיץ אותי, אבל ברגע שדיברתי עם זוהר בטלפון נרגעתי כי כזו היא – משרה רוגע ונחת, וידעתי שזה מה שאני צריכה ביום שלי. ובאמת בזמן אמת היא תקתקה, הצחיקה, הרגיעה ופשוט הייתה אלופה! קיבלתי המון מחמאות על האיפור והשיער, ואפילו בנינו את התסרוקת כך שאוכל לפרק אותה במהלך האירוע גם בלי ליווי. ממליצה בחום!
הצג עוד

Tair   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
...................................

tallevy4   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
זוהר הייתה נעימה ומקצועית מהרגע הראשון שדיברנו. במפגש הייעוץ הבנתי שאני בידיים טובות ושאני יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות. ביום עצמו הנוכחות שלה הייתה כל כך כיפית, עדינה, מרימה ומדהימה. האיפור והשיער יצאו וווואו וקיבלתי המון מחמאות. תודה על הכל!
הצג עוד

מלכי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
זוהר עשתה לי גם איפור וגם שיער לחתונה ואני ממליצה עליה מאוד! מאוד חששתי מהנושא של האיפור כי אני לא מתאפרת בכלל ביום יום והיה לי חשוב שזה לא יראה מוגזם ויהיה עדין אבל כן מרשים ולא סתם כאילו שמתי לעצמי מסקרה.. עפתי על האיפור!! ועל זוהר בעיקר! היא מקצועית ומהממת והיה איתה הכי כיף בעולם, היינו ביחד כמה שעות טובות והיא היתה בדיוק הרוגע, הצחוקים והשיחות הכיפיות שהייתי צריכה ביום הזה🤗
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
אחרי זוהר אני עוקבת מלא זמן באינסטגרם וידעתי שהיא תאפר אותי בחתונה לא משנה מה. אם סגירת התאריך סגרתי עם זוהר. איפור מיוחד לבנות מיוחדות, משהו אחר לגמרי מכולן. מביאה איתה סגנון של קלאס עדין אבל עם נוכחות ודיוק ומלא סטייל. חוץ מזה שהיה איתה הכי נעים וכיף ביום עצמו שזה בכלל בונוס וכיף גדול. מומלץ מומלץ💓
הצג עוד

שיראל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
לקחתי את זוהר לאיפור שיער וגם ליווי לאולםוהיא הדבר הכי טוב שעשיתי לעצמי ביום הזה. במשפט אחד - כשרון וסבלנות לא נורמליים !!! פשוט מדהימה! השירות הכי טוב שקיבלתי, ההכלה, ההקשבה, הדאגה… שלא נדבר על האיפור שיער השלמות שעשתה לי.. באמת מכל הלב ובשיא כנות זוהר מספר 1!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מאפרת שתאפר אותי איפור עדין וטבעי אבל שונה מכל מה שהכרתי.חיפוש בקבוצת הפייסבוק השכונתית הובילה אותי להמלצות רבות ובינהן זוהר.מרגע שנכנסתי לפרופיל שלה ידעתי שאותה בדיוק אני רוצה שתאפר ותסרק אותי ביום החתונה.מבחינת שיער חיפשתי משיהי שיודעת לעבוד עם שיער מתולתל.זוהר הייתה בדיוק מה שחיפשתי משתי הבחינות.בשיחת הטלפון זוהר ענתה לי בשמחה ובנעימות, ענתה לי לכל השאלות בסבלנות ובנחת.באותו באותו רגע כבר ידיעתי שאיתה אני בוגרת.(ביררתי במקביל עם עוד מישהי שהייתה אופציה שניה, אבל כבר לא היה לי צורך להמשיך את הברור).
הצג עוד

Raz Tsachor Weiss   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
זוהר היא אחת הבחירות הכי טובות שעשיתי. היא כל כך נעימה ומרגיעה, והפכה את החוויה להכי מדהימה שיש. היא הייתה התוספת המושלמת ליום וממש הרגישה כמו עוד חברה. הסגנון שלה מדויק, והיא ידעה להכווין ולתת לי להיות חלק בכל ההליך. הרגשתי הכי מדהים שיש, והאיפור והשיער החזיקו עד הרגע האחרון! היא איפרה גם את המלוות שלי, אמא ואחות, כמעט כולן לא מתאפרות ביום יום, והצליחה לגרום לכולן להרגיש הכי בנוח בעולם! כולן היו מרוצות וקיבלו כל כך הרבה מחמאות!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על זוהר האלופה והמיוחדת עם האנרגיות הטובות, המקצועיות והרגישות, הידיים המקשיבות והמדוייקות והלב הענק!

חיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זוהר לוי האלופה! לא יכולתי לבקש מאפרת ומסרקת יותר טובה ממנה. ככ חששתי מעניין האיפור והשיער לחתונה, רציתי איפור עדין, ורציתי להרגיש שאחרי האיפור והשיער אני ניראת כמו עצמי. למזלי הרב מצאתי את זוהר לוי, שהיא איפרה אותי בצורה מ ו ש ל מ ת!!! עשתה לי תסרוקת קלאסית מאוד! הרגשתי הכי יפה שיש ביום הגדול של חיי. וכל הערב קיבלתי מחמאות. אין כמו זוהר בעולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up