כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ערן אלרגנט

ערן אלרגנט

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0508924585
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אריאל כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ערן הוא באמת הבחירה הכי טובה, מהרגע הראשון הרגשנו שהוויב שלו זה מה שאנחנו רוצים אצלנו בחתונה, הוא הכי הקליל את האוויריה היה כייפי וזרם עם כל השטויות הבקשות והדרמות שהיו לנו הוא הגיב להכל באהבה בכיף ובהומור. מעבר לאוויריה הכייפית הזמינות שלו מטורפת והתמונות אמאלה!!! הכל הגיע אלינו סופר מהר. הוא צלם שהוא אח שהוא חבר אל תתלבטו.
הצג עוד

עדן וג'ונס   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם שנמצא בראש שלנו וגם בעל ניסיון במקצוע. מצאנו את ערן ואנחנו מאוד מודים לו על הצילום וההנחייה שלנו לאורכו, הייתה חוויה בלתי נשכחת וכמובן שצולמה מאוד יפה!
הצג עוד

ליהי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
ראיתי המלצה על ערן ובשיחה איתו הבנתי שזה בדיוק האיש והאווירה לחתונה שלנו, ערן והצוות שלו היו מושלמים מההתחלה ועד הסוף, היו נעימים ועשו לנו שמח גם לאורך היום ובאירוע עצמו. מומלץ מומלץ באהבה
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
החוויה מדהימה, מהרגע שהוא נכנס לדירה היה לו חיוך שגרם לנו חייךבן אדם מקסים!קיבלנו את התמונות מאוד מאוד מהר והיה כולכך קשה לבחור תמונות!! כול אחת יותר יפה מהשניה!
הצג עוד

מרום   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
שמעו אין מילים, איזה איש! איזה תמונות! כולם מחפשים התחשבות בשירותיות + מקצועיות + ואנושיות. וערן מתעלה על כל אלה ב-10000000. תהנו ממנו אני מבטיח.אנחנו באמת ממליצים לכם על ערן בהמלצה חמה.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
ערן ליווה אותנו מהרגע הראשון ברגישות ובסבלנות! הקשיב וענה לכל השאלות והצרכים שלנו ודאג שאנחנו רגועים ומרגישים בידיים טובות!צילם במקצוענות, והכי חשוב דאג לאווירה טובה ונעימה וגרם לנו להרגיש הכי בנוח לכל אורך היום!ערן הרים בטירוף לכל אורך היום- מההתארגנות ועד הרחבה והריקודים!לגמריי הבחירה הכי מדוייקת וטובה שיכלנו לעשות!!! ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

shir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ערן הוא בהחלט ההמלצה הכי טובה שקיבלנו לחתונה. בחור מקסים, מקצוען, קשוב ותמיד נוכח בכל מקום. אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם וערן הפך את הצילומי זוגות לחוויה מדהימה.לגן אירועים הגיע ערן עם צלם שני, סלבה המקסים וביחד לא הפסיקו להסתובב בין האנשים ולצלם.ממליצה בחום ומכל הלב על ערן שעשה לנו את השישי צהרים הכי טובים שיכולים להיות עם אווירה מדהימה, מצחיקה וקלילה ❤️
הצג עוד

noyalkies1234   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מושלמת! אין מילים לתאר! הספק הכי טוב שסגרנו
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לערן הגענו דרך המלצה, וזו בעיני הדרך הנכונה ביותר לבחור את נותני השירות.בערן בחרנו בגלל הוויבים החיובים,הנעימות והאדיבות שלו עוד משיחות הטלפון ביננו,הרגשנו שעומד אדם בצד השני, לא בא למכור, ללא פוזה והתנשאות, פשוט אותנטי, איזה אלוף
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ערן צלם אלוף, קשוב, מקצועי, ויצירתי. הרגשנו שהוא יצא מגדרו למלא את כל הבקשות שלנו, לתת לנו הרגשה טובה ולנסוך בנו בטחון לאורך כל התקופה לפני החתונה, במהלכה וגם אחריה. התקשורת עם ערן לפני החתונה מאוד נעימה ומסודרת. נאלצנו לדחות את האירוע ברגע האחרון והוא היה מאוד רגיש למצב ושמחנו מאוד שהוא היה זמין לצלם אותנו גם במועד החדש. ערן חשב על לוקיישנים יפים ומיוחדים להצטלם בהם בסמוך לאולם. למרות שלא היה פשוט להיכנס לשם, הוא היה יצירתי ונחוש שיצאו תמונות מיוחדות וזה היה ממש שווה את זה. ביום החתונה הגיע בדיוק בזמן שקבענו, והיה לנו יום ממש מהנה ושמח ביחד איתו. הוא משרה אווירה רגועה ומשוחררת, תמיד עם חיוך, והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הרגשנו בזמן הצילומים מאוד טבעי ולא מבוימים. ערן יודע לתפוס את הרגעים הקטנים והספונטניים, וגם יש לו הרבה ניסיון ורעיונות לצילומים יפים. כל התמונות עלו לאתר ותהליך הבחירה של התמונות לאלבום פשוט ונוח. והכי חשוב- התמונות יצאו מהממות ואנחנו סופר מרוצים שבחרנו בו. אנחנו ממליצים על ערן בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up