כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אורן וזה צלם

אורן וזה צלם

צלמי סטילס
טלפון:0546304453
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daphi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
verify
100 מתוך 100
אורן התלהב מהרעיון של השמלה האדומה ובא עם חולצה צבעונית בהתאם. חוץ מהתמונות המעלפות שהוא צילם, יצא לנו גם סתם לשבת ולדבר איתו כשחיכינו שהשמש תרד קצת (במרץ 🤦🏼‍♀) והוא גם בנאדם מקסים. גם איתנו וגם עם האורחים אורן תפס רגעים אותנטיים מדהימים ומרגשים.
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
גל ואני היינו אמורים להתחתן ב14.12.23.לאחר אירועי הטבח ב7.10 הוקפצתי למילואים והבנו שנצטרך לדחות את החתונה.שבועיים לפני התאריך המיועד, הגענו להחלטה שלעשות חופה בבסיס זה הפיתרון הכי טוב וגם זיכרון שיהיה לנו לתמיד.הגענו לאורן, והוא כמובן לקח את המשימה על עצמו ועשה אותה על הצד הטוב ביותר.
הצג עוד

tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על אורן שהיה צלם בחתונה של חברה של חברה. נפגשנו איתו וזאת הייתה אהבה ממבט ראשוןאורן מקצועי, אדיב, הבין אותנו והיה סופר נעים וקשוב אפילו המשפחה שלנו התלהבה ממנו ומהצוות שלו ואמרו שהם היו אלופים
הצג עוד

נועם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצה מחברה שאורן היה הצלם מגנטים בחתונה שלה. מהשיחה הראשונה היה קליק מדהים! התלבטנו מאוד אם לעשות מגנטים בחתונה וזו הייתה ההחלטה הכי טובה בעולם!!! בעיקר בזכות אורן
הצג עוד

ד   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
וואו אין לתאר איזה איש מדהים אורן, הכרנו אותו מחתונה של חברים והוא פשוט אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו!אורן מקצועי, אנושי ופשוט עשה לנו כיף כל היום!הוא תופס רגעים נדירים ולאורך כל הדרך את פשוט יודעת שאת בידיים טובות. ממליצים בטירוף :)
הצג עוד

נוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון אורן היה סופר מקצועי, ועם אנרגיות חיוביות מאוד. התמונות שאורן צילם פשוט מדהימות.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורן אורן איש יקר! צלם סבלני ומקצועי. זורם עם כל בקשה וגחמה. לקח אותנו ללוקיישנים מאוד יפים ובחתונה עצמה היה חייכן וסבלני לכל אורח.
הצג עוד

shirmassad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אורן, וואו!!!! חיפשנו צלם מגנטים אבל הבנו שאתה הרבה הרבה מעבר לכך... היית כמו עוד צלם באירוע, צילום ברמה הכי גבוהה שיש, תמונות של כל האורחים, מיליון סוגים שונים של תמונות שלנו, של המשפחות ושל האורחים, ובסוף אפילו קיבלנו ממך את כל המגנטים שלנו, הגדלות, בלוקים ואלבום קטן במתנה :)אין צלמים כמוך, היה פשוט כיף איתך והתוצאה מדהימה!!!! ממליצים בחום!
הצג עוד

Lilian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין אנשים מרימים ושעושים אווירה טובה כמו אורן! אני שונאת להצטלם והרגשתי שאני הופכת את העבודה שלו לסבל מתמשך, אבל הוא הציל את המצב, צחק איתי ונתן לי בדיוק מה שהייתי צריכה! לקחנו צלמת וידיאו וצלם מגנטים שעובדים איתו, כל הצוות עבד באווירה מרגיעה ונעימה שגרמו לי לרצות להסתובב איתם ביום יום 😍 בסוף החתונה אורן הכין לנו מתנה קטנה בהפתעה כבר עם תמונות מהצילומים שיצאו וואו!!! המחיר שלו היה הוגן ביחס לשוק ומבחינתי הוא עשה מעל ומעבר לכל ההתחייבויות והציפיות. איזה מזל יש לנו שהוא היה הצלם בחתונה שלנו.
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגעתי אל אורן דרך המלצות רבות בקבוצת הכלות בפייסבוק ולגמרי לא טעינו בבחירה שלנו! חיפשנו מישהו קליל, שיזרום איתנו כדי שהשעות צילום יעברו לנו כמה שיותר בנעימים ובכיף ובאמת כך היה! הכי מקצוען, אדיב, ונחמד שיש! עברו חודשיים מאז החתונה ואנחנו עדיין לא מפסיקים לקבל מחמאות כמה אורן והצוות שלו היו אדירים ולא הפסיקו לצלם לרגע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up