כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נוי אברהם עיצוב שיער

נוי אברהם עיצוב שיער

תסרוקות כלה ועיצוב שיער
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
היה מושלם עם נוי ברמות! עדינה ומקסימה, מקשיבה ונשארה עד הרגע האחרון בשביל טאצאפים אחרונים לוודא שהכל מושלם❤️ אחת הבחירות הטובות

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
נוי לגמרי הבחירה הכי הכי טובה שלי. היה איתה הכי כיף שיש והרוגע והשלווה שהיא נתנה לי בתוך כל היום המטורף הזה שווה את הכל. לא הייתי מוותרת לרגע על הליווי של נוי. היא סופר סופר מוכשרת והשיער היה מושלם ולא זז לאורך כל היום. ממליצה בחום!!!! היא מושלמת
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
נוי הייתה מדהימה! קיבלתי המלצה עליה מהמאפרת שלי ומיד התאהבתי בעמוד אינסטגרם שלה.נוי מקצועית, מדויקת, עדינה ומתייחסת לנתונים האישיים של כל אחת.בחתונה השתוללתי ברמות והשיער לא זז מהמקום, הרגיש נוח ולא לוחץ.לקחתי חצי ליווי וזה הרגיש מדויק. מיד לאחר הצילומים נוי ריעננה אותי ובאתי לחופה עם הרגשה של כמו חדשה.מומלצת בחום!!!!!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
נוי הקשיבה לכל טענה שלי ופעלה עד שהתוצאה הסופית תהיה בדיוק כמו שרציתי. בנוסף אלי היא נענתה לבקשות של אמא שלי ואחותי שגם הן יצאו מרוצות! מעבר לכישרון שלה היא פשוט מקסימה ובאמת כל אחת שתסגור איתה פשוט תזכה.
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
נוי הייתה מדהימה במהלך כל החתונה, היא גרמה לי להרגיש בנוח, צחקה איתי והעבירה את ההתארגנות בכיף. מעבר לזה, השיער היה מדהים - גם התסרוקת הראשונה וגם השנייה, אפילו יותר טוב ממה שדמיינתי.הרגשתי הכי יפה שיש כל הערב בזכותה, ממליצה לכל מי שרוצה תסרוקת מהממת ומעצבת שיער מקסימה לקחת את נוי !
הצג עוד

נורית   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי לנוי עקב שינוי תאריך החתונה שלי וכמו שאומרים- הכל לטובה. :)כבר בשיחת הטלפון שעשינו להיכרות היה מאוד נעים וקל לדבר וכך גם היה בפגישת הניסיון.נוי הייתה קשובה לרצונות שלנו, להתלבטויות שלי ובסוף הלכנו על תסרוקת שהיא הציעה (אלופה!!).השיער באירוע היה מהמם והיא לא עזבה אותי עד שכל שערה הייתה במקום :)
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישת ניסיון היה חיבור ואהבתי את השיער, ובחתונה זה היה יותר ממושלם!נוי קשובה וזמינה, מקצועית ומרימה!לקחתי גם ליווי וזה לגמרי היה שווה את זה.תציצו באינסטגרם שלה ;)תודה אהובה שגרמת לי להרגיש יפהפיה!
הצג עוד

Iael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
נויוש המדהימה! הגעתי אליה דרך המלצות בקבוצות וגם דרך המאפרת שסגרתי (הן שתיהן חברות שעובדות יחד מה שממש הוסיף לאווירה ולתחושת הנוחות). כבר בשיחת הטלפון הראשונה נוי נתנה לי תחושת נוחות, מקצועיות ופשוט אווירה נעימה. פגישת הניסיון שהייתה ממש עזרה והרגיעה, ככה ששתינו הגענו ליום של החתונה כבר אחרי היכרות ראשונית וידיעה של מה הולך לקרות ואיך זה הולך להיראות. והתוצאה הייתה פשוט מושלמת! השיער החזיק בצורה מדהימה כל הערב, כולל כ ל הפרחים הקטנטנים!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו, נוי הייתה החברה הכי טובה שלי ביום הזה, יותר טובה מכל מלווה שיכולתי לבקש (והיו לי 6), היא כמובן גם ליוותה אותי ביום החתונה וזאת פשוט ההמלצה הכי טובה שלי - בנות - קחו ליווי!!נוי הייתה מקצועית ברמות, הידיים שלה פשוט ידי מלאך, לא הרגשתי כלום!כבר בפגישת הניסיון היה בינינו חיבור מדהים וידעתי שעשיתי את הבחירה הכי נכונה שישנוי הפכה אותי באמת לנסיכה ליום אחד ותודה ענקית לך על זה.עוד בפגישת ניסיון אמרתי לה שאני לא בטוח ארצה אסוף ללוק השני והיא צחקה עלי ואמרה לי "חכי חכי", מה אני אגיד? היא צדקה, 20 דקות אחרי החופה נכנסתי אליה והתחננתי שתעשה לי קוקואין עלייך בעולם נוי, תודה רבה על הכל
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
נוי עיצבה לי את השיער לחתונה ולא הפסקתי לקבל מחמאות על השיער:)ולא פחות חשוב מזה ביום החתונה, נוי מהממת, מרגיעה וכיפית!

להמשך גלישה באתר
up