כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ברגע בטבע

ברגע בטבע

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0586881511
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
barmenis12   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
90 מתוך 100
החוויה שלנו עם קייטרינג "ברגע בטבע" הייתה נפלאה. החל משלבי התקשורת הראשוניים עם הדס הרגשנו שיש שיח נעים. הצעת המחיר שקיבלנו הייתה לרוחנו ושמחנו לדעת שאפשר לקיים חתונה גם בלי לשאת על עצמינו עול כלכלי גדול. דרך כל שלבי התכנון של האירוע ותיאומי הציפיות הרגשנו יחס אנושי ומכבד, הקשבה וגמישות בהתאם לצרכים שמשתנים לאורך התהליך. אף פעם לא נתקלנו בנוקשות אלא תמיד באוזן קשבת ועל כל דבר שרצינו לשנות ניתנו לנו אלטרנטיבות לבחור מהן. היינו צריכים להתמודד עם פערים בין הקייטרינג לגן האירועים בשל שיטות עבודה שונות אבל הרגשנו שהדס עשתה מאמץ רב כדי לגשר על הפערים ולשים את טובת האירוע בראש סדר העדיפויות.האירוע עצמו היה בהתאם לציפיות ולתקוות שלנו. צוות הקייטרינג הגיע בזמן ועם אנרגיות טובות וחיוניות, היו נחמדים מאוד ומסבירי פנים. החתונה הייתה טבעונית והאוכל היה טעים מאוד. לקראת סוף האירוע, בשלב הקינוחים הרגשנו שכמות הקינוחים הייתה מצומצמת ביחס לכמות האורחים, גם על כך שוחחנו עם הדס בתום האירוע והגענו להבנות ששיפרו את התחושה שלנו. בתום האירוע הצוות התקפל ביעילות, ניקה ופינה את השטח בצורה יפה ומקצועית. אנחנו מאוד ממליצים על "ברגע בטבע" ומודים להם מכל ליבנו על השירות שנתנו לנו. הם אפשרו לנו לקיים אירוע ברוח שבה קיווינו לקיימו- באווירה נינוחה ונעימה, עם אוכל טעים ובתקציב נוח. הדס הייתה נפלאה, מקצועית ואחראית, שידרה לנו בטחון ורוגע לאורך כל הדרך.
הצג עוד

Dror   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
וואו איפה להתחיל? מהרגע הראשון היה לנו ברור שהדס והצוות של ברגע בטבע הם בדיוק מה שאנחנו מחפשים. צוות חייכני ומקצועי באווירה משפחתית ומחבקת. ההכנות והאירוע עצמו התבצעו בצורה הטובה ביותר וללא תקלות בכלל. בקיצור. מעולים!😘
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התאהבנו ביחס והשירות מהרגע הראשון! נותנים את התחושה שיש עם מי לדבר, להתייעץ, והכל נעשה בחיוך ושמחה. הקשיבו לכל ההערות שלנו והרימו לנו חתונה הכי כיפית שיש. פשוט מהממים!

נריה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב2.9.2022 בחוות התבלינים- רותם במדבר. היה אירוע מהמם ויפה שתאם את כל הציפיות שלנו והדברים שסיכמנו לפני. היה ממש כיף, מרגש ויפה. תודה להדס המקסימה על התמיכה, הארגון וההתאמת החתונה לנו :) ממליצים בחום על ההפקה ועל אביה התותחית על עיצוב מושלם! גל ונריה.
הצג עוד

rinat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
90 מתוך 100
אז רצינו לעשות חתונה בכפר סטודנטים בירוחם , וחיפשנו מישו שיעוף איתנו על החלום ולא יבהל מכל שינוי , ההפקה בהובלה של הדס היו נעימים חבריים אנושיים וזרמו איתנו על כל שטות גם ברגע האחרון ! הייתה חתונה מרגשת ומיוחדת ושמחים מאוד שבחרנו ברגע בטבע .
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חברה אחת, מיוחדת במינה, שמגיעה לכל מקום בארץ ודואגת להכלללל בחיוך, בסובלנות ובמחיר נוח לכל כיס.
הצג עוד

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הלו הראשון בטלפון העביר לי מיד את התחושה, שיש שם אנשים רגישים, צנועים ומקצוענים. זו הייתה החלטה הטובה ביותר. כל מה שביקשתי שאלתי נעמתי במיידי. המקום היה מרוחק מאזור מגוריי כך שלא הכרתי אנשי מקצוע נוספים שהייתי צריכה לחתונה, כמו צלם, מאפרת ודיג׳י. הם מיד איתרו עבורי אנשים מקצועיים ואמינים . החתונה הייתה מתוקתקת מהרגע הראשון הגעה בזמנים, בציוד ובהתארגנות המהירה והטעינה לקבלת הקהל שבא מרחוק.
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אחרי כמה שיחות עם חברות הפקה אחרות, השיחה הראשונית עם הדס הייתה כמו אוויר לנשימה! סופסוף מישהי קשובה ונעימה שהבינה מההתחלה בדיוק מה אנחנו מחפשים. בתור זוג שגר בחו״ל, רגע בטבע היו הידיים והרגליים שלנו בארץ ועזרו לנו לתכנן את האירוע של חיינו בצורה קלה ונוחה. החתונה הייתה מעבר לכל דמיון ורגע בטבע ידעו ללוות אותנו בכל צעד ובקשה.
הצג עוד

oz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היי חתן וכלה לעתיד. דבר ראשון תהנו, חוויה של פעם בחיים. דבר שני כדי שהחתונה וההכנות באמת יהיו חוויה ולא סיוט בבקשה תבקשו את הדס המקסימה. היא ניהלה לנו את האירוע משלב הרעיונות ועד ל"שיכורים עוזבים את האירוע בסופו" פגישות של לפני, תכנונים, והתנהלות מול ספקים הכל הדס. אין מילים כמה שאנחנו מעריכים אותה ואת כל מה שהיא עשתה בשביל שנגיע לאירוע ונעוףף על הכללל. הדס אוהבים אותך, תודה על האנרגיה הטובה.
הצג עוד

אושרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מקצועיות אנושיות ואכפתיות מהרגע הראשון. הרגשנו עטופים ומלווים לאורך כל הדרך
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up