כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קאי ריזורט אירועים | Kahi Event Resort

קאי ריזורט אירועים | Kahi Event Resort

אולמות אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לפני שנתיים היינו בחתונה של חברים במקום ומאז התאהבנו. האולם אירועים הכי טוב שקיים בארץ ישראל ובפער!! מקבלים חוויה שלמה לא אירוע של כמה שעות. המקום חדש, יפיפייה יש חדרים שחברים ומשפחה יכולים להישאר לישון אחרי האירוע וקמים לארוחת בוקר מטורפת ובריכה בגג.כל הדברים האלו רק תוספת לגולת הכותרת האמיתית האוכל - ואוו ואוואו וואוו !!! כמות האנשים שאמרו לנו שזה האוכל הכי טעים שהם אכלו בחיים שלהם בחתונה היא עצומה. הכל עשוי בצורה מעולה וברמות הכי גבוהות שיש. הקאי זה חייזר בעולם האירועים, עם כל הכבוד לשאר המקומות אין מקום שמשתווה לו. תודה לכם על חתונה מושלמת !!!! בא לי להתחתן שוב 3>
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
סגרנו אירוע בקאי בזכות כל היתרונות שלו: הבריכות, החזרים, ארוחת הבוקר, בר חברים, אירוח בלופט חברים, אופציה ללינה לילה לפני האירוע (במידה ואתם מתחתנים בראשון) ועוד מלא פינוקים שאין במקום אחר!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמענו על קאי עוד לפני שהחלטנו בכלל להתחתן, וברגע שהתחלנו לחפש אולמות ידענו שאנחנו קודם כל הולכים לראות את קאי. אחרי שרואים את המקום, קשה לחשוב על אולמות אחרים... המקום יפיפייה, מהאולמות הכי יפים (אם לא הכי יפה) שיש בארץ. השינה שם לאחר מכן מדהימה, ההתארגנות בחדרים נעימה, השטח של החופה וקבלת הפנים מדהים. האוכל - וואו!! אחת המחמאות הגדולות שקיבלנו על החתונה היא האוכל. מעבר לזה, כל התהליך והעבודה התנהלו ברמה הכי מקצועית ואנושית שאפשר. מנהל האירוע שלנו ליאור הוא חלק גדול עבורנו מאיך שהרגשנו באירוע. דאג לכל הפרטים, מהגדולים ועד הקטנים ביותר. היה זמין לאורך כל התקופה שלפני החתונה, בכל שעה ובכל יום, תמיד עזר וסייע באופן מהיר ונעים. העבודה מול דיאן וניר הייתה מדהימה... באמת, יש לנו רק דברים טובים לומר. האירוע היה ברמה כל כך גבוהה (האורחים ציינו גם את השירות הטוב שקיבלו) זה ממש היה חלום. לא יכולנו לדמיין משהו טוב יותר מזה. ממליצים בחום!!!!
הצג עוד

מירי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החתונה נערכה ביום שישי בתאריך 2.12.22 המקום קבלת הפנים האוכל הטעים ההגשה המדהימה אין דברים כאלה אחראי אירוע עומר היקר שפו לך המלצרים המקסימים אין מילים וטיוח של יום שישי בערב ושוב שף יקר תודה לך על האוכל שהטעם נשאר בפה והתמונה שלו נמחקת מהעין והאירוח בבקתה מושלם מושלם לא היה דבר שביקשנו ולא קבלנו צוות משכמו ומעלה ושוב תודה רבה מכל ❤️❤️ מאחלת לכל זוג אירוע במקום המדהים הזה תודה רבה שף יקר
הצג עוד

Miri   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו בקאי, והיינו מוקפים בצוות סופר מקצועי וסופר תומך. התהליך התחיל עם אלון המקסים מצוות המכירות, שהיה סופר זמין וענה לנו על כל השאלות והבקשות, ואח״כ המשיך עם ליאור, מנהל ההפקה הכל יכול שלנו שפשוט לא הפסיק לדאוג לנו במהלך האירוע, תוך כדי שהוא דואג שכל האירוע עצמו יתקתק בצורה הכי מושלמת שיש. באופן כללי - כל הצוות בקאי מקצועי, אדיב, ו״יודע את העבודה״. האורחים אמרו לי שלרגע לא היה חסר להם משהו, ושאם ביקשו דבר מה - קיבלו צ׳יק צ׳ק. המקום עצמו, כמו שאפשר לראות, מהמם ומיוחד, והקונספט שמאפשר אירוח עם האנשים הקרובים אליך לאחר החתונה הופך את כל החוויה למעין פסטיבל חתונה סופר סופר מרגש ומיוחד. האוכל בניצוחו של השף מושיק רוט היה מדהים ולא הפסקנו לקבל עליו מחמאות גם חודשים אחרי האירוע.
הצג עוד

hadas.levy94   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו הכל היה יותר ממושלם אבל עומר המנהל ארוע שהיה לנו פשוט היה מעל המצופה בזכותו הארוע שלנו היה נראה אחרת!! מצרפת את ההודעה ששלחנו לעומר להמחשה כמה שהוא מדהים ומקצועי! בטח אתה מקבל מליון הודעות שמתחילות ב-״אז אחרי שהתאוששנו״ אז אני לא אתחיל ככה כי זה יהיה שקר להגיד שהתאוששתי אבל מצאתי את הזמן כי היה חשוב לי לכתוב לך תודה. כבר בפגישה ידענו והרגשנו שאנחנו בידיים טובות אבל לא באמת הבנו עד כמה.. עברת איתנו על הכלללללל על דברים שאנחנו לא חשבנו עליהם בעצמנו, היית הכי סבלני שיכול להיות, דאגת לכל מה שרצינו ושהיינו צריכים והכל עם חיוך ומלא אהבה.. תוווודה רבה על הכל תודה שידעת איך להרגיע לפני החופה, אפילו לסדר את השמלה שלי בחופה דאגת, אין לנו מילים היית מעל המצופה!!! תודה רבה אלוףףףף עולםםם אוהבים אותך מאוד❤️🙏🏼
הצג עוד

noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ביום שישי חתונת צהרייםת כל ההתנהלות מול האולם הייתה תענוג אנשים מקצועיים, נחמדים, אדיבים וזמינים. עומר היה המנהל ארוע שלנו, מנהל ארוע מהחלומות! תקתקן שאין דברים כאלה, דאג לנו בכל רגע ורגע מהארוע, הרגיע, תמך והיה פשוט תותח! קיבלנו אין סוף מחמאות על האוכל, השירות, המקום עצמו ובאמת שלא יכולנו לאחל לעצמנו חתונה יותר טובה!
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הכל התחיל שבאנו לאירוע של חברים ונדהמנו מהאוכל והיופי של המקום עומר מנהל האירועים !!!! אני יודעת שכבר אמרתי לך, אבל היית מדהים ואתה באמת תותח בתקתוק דברים והכל היה מושלם🤍 בלעדיך זה לא היה קורה וחשוב לי להגיד לך תודה רבה, הרגעת אותי ממש! ונהנינו בטירוף!!! וקיבלנו מלא תגובות טובות על האוכל😃 ועל השירות .
הצג עוד

בר עיצוב פנים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כמעצבת פנים היה חשוב לי הנראות של המקום בנוסף לניהול הקולינרי של השף המוצלח מושיק רוט הכל התחיל ברגל ימין.המקום מעוצב לעילא ולעילא . המוטיב המרכזי של הריזורט קלאב מלדיבי עם בתקתות מעוצבות לאורחים היושבות על בריכה ענקית. פגשנו את אלון איש המכירות המקסים, שנתן סקירה על כל האופציות בשקיפות מלאה .לקח לנו בדיוק חצי שעה להחליט ללכת על האופציה הזו .למעשה זה המקום ה 2 שראינו פיזית. לאחר מכן פגשנו בליאור מנהל האירוע שניהל הכל בצורה מקצועית לפני ובמהלך האירוע הכל תקתק למופת כל הספקים אנשי הקשר הכל תועד ונרשם . שכרנו את כל הבקתות לחברים לשישישבת כולל ארוחות זה היה הההי לייט של כל האירוע השרות מקצועי והעיקר מאוד חביב . כמעצבת פנים נתתי את העיצוב שלי לחופה ולחלל הפנימי וזכיתי לשיתוף פעולה מלא מצד הלוגיסטיקה וגמישות .באירוע עצמו הוספנו את בר הקוקטלים היה שווה את ההוצאה הנוספת, אין ספק שוס . היה מושלם אורנה בר -לוי 050-6446284
הצג עוד

tamar.hazan10   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מהרגע שמגיעים לפגישה בקאי מקבלים את היחס והשרות הכי טובים שאפשר לדמיין! והכי כיף שזה לא מסתיים אחרי החתימה. זה ממשיך וממשיך לכל אורך התהליך עד אחרי שהאירוע שלכם יסתיים אתם תהיו מרוצים מכל דבר הכי קטן מהשירות, היחס, האוכל, הצוות, האיכות והחשיבות שמקדישים לכל דבר באירוע שלכם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up