כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

oopsy daisy

oopsy daisy

עיצוב אירועים
טלפון:0524847829
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Neta   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
דניאל המהממת. סידורי הפרחים היו מושלמים. החופה, סידורי השולחן שלט הכניסה היו מהממים - בול בצבעים שביקשתי, בול בסטייל שרציתי. עדין, צנוע, יפהפה. דניאל מציעה דילים משתנים במחירים הכי טובים בשוק וברמת ביצוע הכי גבוהה שיכולה להיות.המון תודה על הכל!אוהביםנטע שטייר 28.09.2023
הצג עוד

Shelly   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל נפלאה, מקצועית ומדוייקת. נפגשנו בזום בהתחלה ולקראת החתונה באולם. הרגשנו שהיא עשתה מעל ומעבר עבורנו והעיצוב היה מושלם. ממליצים בחום לכל הזוגות!
הצג עוד

ליאון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
העיצוב שדניאל עשתה לנו היה פשוט מושלם!! 🌺♥️🌺בחרנו ממש עיצוב קליל של עציץ בכניסה, עיצוב חופה עדין וסידור שולחנות שכלל רק עציצים שהאורחים יכולים לקחת אחר כך הביתה.דניאל לגמרי הייתה איתנו באותו ראש וקלעה בול למה שכיוונו. החופה הייתה יפהפיה ועדינה וסידור השולחנות היה מושלם. האורחים יצאו מרוצים ועם הרבה שלל הביתה 😉בקיצור דניאל הייתה פשוט אלופה, קשובה ואדיבה ואנחנו ממליצים עליה ממש באהבה ♥️♥️
הצג עוד

Iael   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
דניאל הייתה פשוט מקסימה! התקשורת איתה הייתה ממש נעימה, סבלנית, קלילה וכיפית. הצליחה להבין את הסגנון שלנו והאווירה שרצינו ממש תוך דקות, והביצוע בפועל היה יפיפה! הכל יצא מעודן, מסוגנן ומיוחד מאוד
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה נהדר לעבוד עם דניאל. תכננו את החתונה שלנו בשלט רחוק מארצות הברית אז היה לנו מאוד חשוב למצוא אנשי מקצוע אמינים לעבוד איתם. מיד עם פגישת הזום הראשונה ראינו שדניאל מקצועית, מבינה עניין ושניתן לסמוך עליה בעיניים עצומות. דניאל היתה זמינה לכל שאילה למרות הפרשי הזמנים, וגמישה עם שינויים של הרגע האחרון. ביום החתונה סידורי הפרחים היו לפי מהממים ולפי התכנית. אנחנו ממליצים עליה בחום!!Danielle was a pleasure to work with from start to finish. We planned our wedding from New York and she made the process extremely smooth. Danielle was flexible, knowledgeable and dependable. On the day of the wedding she created beautiful flower arrangements per the plan with fresh lovely flowers. Would highly recommend working with her!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
דניאל פשוט מדהימה!!!!!!נכנסתי לאולם והייתי פשוט בהלם!הכל היה כל כך הרבה יותר יפה משדמיינתי ודניאל התעלתה על כל הציפיות שהיו לי וקלעה בול לטעם שלי. מעבר לכך, לכל אורך התהליך היא הייתה גמישה ואכפתית וכל זאת במחיר הכי טוב שהוצע לי בשוק.המון המון המון תודה על הכל!
הצג עוד

Dolev   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לקח לנו המון זמן למצוא מישהי שתקלוט בדיוק את מה שאנחנו מחפשים, דניאל הייתה מושלמת. מהשיחה הראשונה יצאנו מבסוטים וידענו שאנחנו בידיים טובות. השירותיות והמקצועיות היו יוצאים מן הכלל ובאמת שאנחנו לא יכולים להמליץ עליה יותר. בדיוק כמו שחלמנו - עשתה.
הצג עוד

Or   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ברגע שסגרנו חתונת שישי צהרים ידענו שאנחנו רוצים שתהיה לנו חתונה באווירה אביבית וצבעונית. היה לי ממש חשוב שיהיו פרחים על השולחנות, שהחופה תהיה מקושטת ושתהיה עמדת שזירת פרחים כדי שכל האורחים יוכלו להתקשט. דניאל המהממת, שכל התהליך מולה היה נעים וכיף עיצבה לנו את הכל בצורה מושלמת! לא יכולתי לדמיין שיצא ככה יפה!! היא גם הכינה לי זר כלה יפיפה ברמות, ממש זר החלומות שלי! האורחים התלהבו ונהנו מעמדת השזירה וראינו הרבה מהם עם פרחים על השיער או החולצה, זה היה ממש יפה והוסיף לאווירה 🌸
הצג עוד

iris.goldshmid   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דניאל הייתה מקסימה וקשובה מהשניה הראשונה שנפגשנו. האורחים לא הפסיקו להחמיא על העיצוב של המקום. העיצוב היה פשוט מהמם, אלגנטי והכי קסום שיש, בדיוק כמו שחלמתי :) היה ניתן לראות את ההשקעה בפרטים הכי קטנים. פשוט אין מילים לתאר את היופי הזה.
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
דניאל המקסימה שמאחורי העיצוב היתה איתי לאורך כל הדרך. הביאה רעיונות מקוריים, היתה זמינה לשאלות והתלבטויות. היה כל כך נעים וכיף לעבוד איתה. יצרה בדיוק את האווירה שכיוונו אליה וממש אהבנו את התוצר. שמענו המון מחמאות מכולם על העיצוב המהמם.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up