כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רחלי דהן איפור ועיצוב שיער כלות

רחלי דהן איפור ועיצוב שיער כלות

איפור כלות
טלפון:0559704462
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
הסיפור עם רחלי התחיל אי שם לפני שנתיים כשקבעתי איתה לאפר אותי בתור אורחת לחתונה שהייתי מוזמנת אליה, מה שבסוף לא קרה בגלל אילוצי לו״ז שלי. כשהתחלתי לסגור ספקים לחתונה שלי, זכרתי במאחורה של הראש את המאפרת המקסימה ששוחחתי איתה, שהייתה כל כך נעימה ומקצועית באותה שיחת טלפון שהייתי חייבת לברר אם היא מאפרת כלות ופנויה ביום החתונה שלי. למזלי (!!) רחלי הייתה פנויה בתאריך ולאחר השוואה מול ספקיות איפור ושיער אחרות לא היה לי ספק שהיא הבחירה שחייב לחזור אליה ולסגור מיד! רחלי לא רק מקצועית עם יד מטורפת, היא גם נעימה ומקסימה ופשוט כיף לעבור איתה יחד את היום הלחוץ מאוד הזה. מה גם שהחבילת איפור-שיער-ליווי שלה במחיר משתלם מאוד מאוד♥️ היא ארגנה אותי ואת אמא שלי ושתינו יצאנו מרוצות עד השמיים והייתה קשובה לכל שינוי או תיקון בלוק הראשון או השני. הייתי אני רק בגרסה זוהרת וזה בדיוק מה שחיפשתי.
הצג עוד

Nastia   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
סגרתי עם רחלי לעיצוב שיער וליווי לאולם לאחר שדחיתי את החתונה עקב המצב וזה הדבר הכי טוב שעשיתי!רחלי מדהימה, מקצוענית, וחברה !מעלה את המצב רוח , ועושה עבודה מושלמת היא עשתה עיצוב שיער לי ולכל המלוות שלי וכולן יצאו מרוצות מעל ומעבר !!ממליצה בחום לסגור עם רחלי ולא לחשוב פעמיים!!
הצג עוד

talmendelson910   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אני לא מהבנות שמתאפרות אפילו לא מסקרה והייתי בטוחה שאיפור יעשה אותי כבדה ופחות יפהרחלי עשתה לי איפור עדין ולא כבד, האיפור היה מושלם ברמות שלא הצלחתי להפסיק להסתכל על עצמיוהשיער היה בכלל מושלם!!היא שמה לי תוספות בשיער שלגמרי היה צריך והכל היה נראה ממש טבעי, יפה וגם נוח.בשמלה השניה החלטתי לעשות קארה ורחלי זרמה איתי ויצא מדהיםהכל החזיק מהבוקר עד הלילה, בקושי היה צריך לעשות טאץאפמעבר לזה רחלי באמת בנאדם מדהים וקשוב ואני ממש התאהבתי בה!!
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
קודם כל, אתחיל בזה שרחלי בחורה מהממת ומקסימה שפשוט כיף להיות איתה וזה עשה לי את היום בחתונה.רחלי איפרה אותי ביום החתונה וגם ליוותה אותי לאולם.רחלי הייתה פשוט מדהימה, איפרה ועשתה תסרוקות לי ולשתי המלוות שלי, היא צחקה איתנו והשתלבה איתנו נהדר בבוקר ההתארגנות ופשוט היה כיף איתה. רחלי הבינה בשניה מה אני רוצה ופשוט הוציאה אותי הכי יפה שיכולתי לדמיין.עשתה לי טאצ'אפים ושינוי תסרוקת באולם וגם נתנה יד כשהיה צריך עזרה להתלבש וכל בדבר אחר.
הצג עוד

Tomer   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אחרי שיחת הטלפון הראשונה עם רחלי ידעתי שאני יכולה להפסיק לחפש. רחלי הייתה נעימה ודיברה בגובה העיניים. סגרנו איפור ושיער עם ליווי, במחיר הוגן ביותר (דרך הטבה). רחלי הייתה זמינה לשאלות לאורך כל הדרך. הגעתי לפגישת הניסיון עם רעיונות וביחד הגענו ללוק שרחלי התאימה בול! 🥰 לאורך כל הערב רחלי הייתה כמו עוד מלווה, שידעה להרגיע ולהרים. ממליצה בחום!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
לא הכרנו לפני, אבל במלחמה תכננו לי חתונה בזמן המילואים בבסיס ומסתבר שרחלי התנדבה לעשות לי איפור שיער בחינם.. אומנם החתונה בבסיס לא יצאה לפועל. אבל כשסגרנו חתונה באולם ידעתי שאבחר בה גם מבלי להכיר. רק על הכוונה הטהורה שלה והנתינה. בדיעבד זו הייתה הבחירה הכי טובה שלי בחתונה.
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
רחלי סופר מקצועית ונעימה, קלעה בול למה שרציתי ליוותה אותי לאורך כל היום, הכי טובה שיש!! היא עשתה גם איפור שיער לאמא שלי ואחותי ויודעת לעבוד גם עם עור מבוגר כולנו היינו נראות כמו נסיכות
הצג עוד

Meitar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים עם 30 (!!!) מאפרות שונות חזרתי לרחלי, ששבתה אותי מיד בשיחת הטלפון הראשונה שלנו. רחלי מקצועית בטירוף, לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור והשיער וכמובן שהכל החזיק ולא זז עד סוף הערב. לקחתי גם ליווי וזאת הייתה החלטה מצויינת שנתנה לי הרבה ביטחון. רחלי לא עזבה אותי לרגע והרגשתי הכי מתוקתקת בעולם בכל רגע באירוע.כחודש לפני החתונה רחלי גם עשתה לי איפור ניסיון ןהחלטנו ביחד מה נעשה.מעעבר לכל זה היא נעימה מאוד, סבלנית, מרימה ועושה אווירה טובה שזה מאסט ביום המלחיץ הזה. גם המחיר הוגן ממש ושווה כל שקל. ממליצה בחום!!
הצג עוד

meital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
החיבור עם רחלי נוצר כבר משיחת הטלפון הראשונה, רחלי הייתה קשובה ומקצועית מאוד ופגישת הניסון ישר קלטה במדויק את הסגנון שהכי מתאים לי וקלעה בול למה שרציתי.בשל המלחמה נאלצנו להזיז את התאריך ורחלי גילתה הבנה רבה וגמישות.ביום האירוע האיפור רחלי הגיעה בדיוק בזמן דאגה לאוירה רגועה וכייפית, אפילו עזרה לי עם השמלה וסיימה לארגן אותי לפני הזמן. האיפור והשיער היו מושלמים וגרפו ים מחמאות. ולא זזו למרות שהתחתנו בשישי בצהריים בחוף הים ברמה כזו שלארוחת ערב באותו היום הגעתי עדיין עם האיפור והשיער מהבוקר😂ממליצה על רחלי בחום רב היא מקסימה ומתוקה ומקצועית ברמה הכי גבוהה שישללא ספק הבחירה הכי טובה שעשיתי!
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
רחלי מקסימה, חייכנית, לבבית ומקסימה! בהחלט עשתה לי את היום. יש משהו באווירה שלה שמרגיע, דואג ומרים לצד מקצועיות מטורפת. לקח לי המון המון זמן לסגור איפור ושיער בגלל טראומה מהעבר בה איפרו אותי בצורה שלא מתאימה לי. רחלי נתנה לי להרגיש הכי בנוח (עם פעמיים של פגישת ניסיון) עד שהרגשתי הכי שלמה ובטוחה שיש. פשוט זרמה עם הראש שלי ולאט לאט הרימה לי את הביטחון להיות עם איפור. ידעה להתאים את האיפור והשיער לפנים בצורה הכי מקצועית ונכונה שראיתי והכל באהבה ומהלב. ממליצה לכל אירוע ❤️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up