כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
זברה | ZEBRA

זברה | ZEBRA

תקליטנים
טלפון:036132705
98
98 מתוך 100
לפי 955 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 5 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
batchenh   כתב/ה חוות דעת אתמול
verify
100 מתוך 100
אור תיקלט בחתונה שלנו ופשוט עלה מעל לכל הציפיות. בפגישת היכרות הוא הדגים לנו מה הוא יודע לעשות, ולמרות שיש לנו טעם מאוד שונה במוסיקה הוא גרם לשנינו להתלהב, מיד קלט אותנו ואת הסגנון ואת האמצע המשותף שאפילו אנחנו לא ידענו להגדיר. התקשורת עם אור הייתה כל כך נעימה לכל אורך הדרך. מחיר הוגן, מקצועיות שיא ואווירה כיפית ונינוחה. האמת היא שסמכנו עליו בעיניים עצומות והכי כיף להגיע לחתונה ככה!
הצג עוד

Ofri   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכרנו את עמי יחזקאל ממסיבות שהיינו בהן לפני החתונה ומההתחלה ידענו שהוא הדי-ג׳יי הכי טוב שאפשר לבקש ולא היה לנו ספק שניקח אותו. קשוב, זמין וזורם ממש על כל טעם מוזיקלי ובאופן כללי הכי מקצועי ומרים שיש!
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
החתונה המקורית שלנו הייתה צריכה להיות בנובמבר ונדחה בעקבות המלחמה לתאריך 26.3.24, בן הזוג שלי שמע על אור הקטן, ומהרגע שהתחלנו לחפש דיג'יי הוא ידע שאותו הוא רוצה!זו הייתה הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! אור היה חמוד, קשוב וזורם עם הבקשות שלנו. היה לנו כיף איתו בכל מפגש שהיה!הוא ללא ספק הרים את הרחבה, כל האורחים שלנו לא הפסיקו להחמיא לנו עליו ועל המוזיקה ועל כמה שהיה מטורף! אנשים לא רצו ללכת!ללא ספק ממליצים על אור, הוא יודע את העבודה ועושה אותה בצורה הכי טובה שיש! אלוף!!
הצג עוד

נעם   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
האחד והיחיד- בריינדד (חן טוחנר). את חן הכרנו לפני 5 שנים הוא הגיע לסט אורח בחתונה של אחי ומאז היה לי ברור שנלך עליו, ברמה שאפילו לא דיברנו עם אחרים וכמה שזו הייתה ההחלטה הנכונה! תקשיבו, היה לו כל כך חשוב שהמוזיקה תהיה כזו שאנחנו אוהבים ברמה שהשירים בקבלת פנים היו מפלייליסט שהכנו כדי שנתחבר ונאהב גם את זה!!! זה באמת ירידה לפרטים ברמה הכי קטנה וטובה שגרמה לנו להתאהב עוד יותר. המלצה ממש רותחת.
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היינו חודשיים לפני החתונה ועוד לא סגרנו כלום כי לא היינו בטוחים אם נדחה אותה או לא. ברגע שהחלטנו שמתחתנים לא משנה מה, התחלנו לחפש דיג׳י. בהמלצת המקום בו התחתנו הגענו לעמי המהמם!! אנחנו גרים בחו״ל ועמי היה סופר זמין לעשות איתנו שיחות, לתקשר דרך קבוצת ווטסאפ משותפת ופשוט לתקתק איתנו יחד הכל. היה מאוד קליל, פשוט וכיפי לעבוד יחד עם עמי. שהגענו לארץ ממש כמה ימים לפני האירוע הספקנו להיפגש ולהכיר לפני החתונה ועמי, כמו בשיחות לפני, נתן לנו הרגשה של ביטחון, זרם עם שינויים בדקה ה-90 וכל מה שרצינו.באירוע עצמו פשוט לא הפסקנו לרקוד! וגם רוב האורחים. עשינו אירוע ממש קטן וזה היה אחד הפחדים הכי גדולים שלי אבל אנשים היו ברחבה כל הזמן והמוזיקה פשוט התאימה לכולם!
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בחתונה קטנה של 230 אנשים ולזוג שאינו רוקד כדרך קבע - אחרי חיפושים רבים הגענו לאלעד - הבחור הכי מגניב בייקום והיה ברור שמשהו טוב קורה. מהפגישה הראשונה דרך פגישת מוזיקה ועד האירוע עצמו הכל היה באווירה נינוחה ששמה אותנו במרכז. בלי מניירות, בלי דרישות - אלעד בנה איתנו את האירוע שלנו עם המוזיקה שלנו. בלי מזרחית, להיטים ישנים וחדשים, בלי גרסאות מוזרות - פשוט מוזיקה טובה. היכולת של אלעד לחבר שירים להרמוניה אחת מתוחכמת לאורך כל הרחבה היא מדהימה. והכי חשוב - הוא קרא את הקהל שלנו מעולה - ההורים, המשפחה, החברים והכי חשוב - אנחנו - נהנו באופן זהה ממוזיקה מדוייקת והרחבה הייתה מלאה עד סוף האירוע. אלעד לימד אותנו על מה חשוב באמת באירוע - וצדק בהכל. אלעד הוא ה-בן אדם שאתם צריכים באירוע שלכם.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים בכלל לתאר עד כמה הבחירה בבריינדד הייתה מושלמת. הייתי בעבר בחתונה שהוא ניגן בה וידעתי שלא משנה מה אני סוגרת איתו לחתונה שלי. לאורך כל הדרך הייתי רגועה בטירוף כי ידעתי שבכל הנושא של המסיבה אני הלכתי על ההכי טוב שיש ובאמת כך היה. הייתה לנו חתונה עם מלא צעירים והרחבה נשארה מפוצצת עד 230 בלילה. אנשים תוך כדי המסיבה צעקו :׳מה זה הדי-ג׳יי המטורף הזה???׳. בריינדד קלט אותנו בלי שנצטרך להגיד לו שירים מסוימים, הוא פשוט קלע בול והבין את האווירה. נשבעת שההחלטה ללכת עליו הייתה ההחלטה הכי מושלמת בכל החתונה. אנשים כתבו לנו אחר כך שזו הייתה אחת המסיבות הכי מטורפות שהם היו בהם.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
אז בעיקרון הסיפור הוא כזה - אשתי היקרה לקחה על עצמה חלק מאוד (!) נכבד ממשימות ארגון החתונה, והמשימה החשובה ביותר מלבד בחירת אולם הייתה בידיי. אז חיפשתי ונברתי ברחבי האינטרנט, עד שמצאתי את בריינדד הסופר מוכשר והאגדי. בעיקרון הספיק לי לראות אותו עושה מיקס אחד בשביל להבין שהחוזה סגור, אבל לא יכולתי שלא לחפש ביוטיוב כל מיקס או מאשאפ אפשרי, ואני אגיד לכם ככה חברים - כל אחד יותר טוב מהשני! קבענו להיפגש שלושתנו, והייתה פגישה מעולה, קליק לא נורמלי, ובאמת שלא היינו צריכים לחפש אף אחד אחר. אז חן טוכנר בריינדד היקר, תודה רבה שנתת בידיי את הבחירה הכי קלה שעשיתי בחיים (מלבד לבחור את אשתי), ותודה שנענית לכל בקשה אפשרית, ושעשית את כל המחוות הקטנות והמורגשות. מיותר לציין שהרחבה הייתה מלאה בכל רגע נתון, אנשים תוך כדי החתונה ניגשים אלי ושואלים אותי מי זה הדיג'יי האלוף הזה, ויש לי עוד שלל מחמאות אבל אני אסכם במשפט אחד - מי שרוצה רחבה מלאה מתחילת החתונה ועד סופה, אני לא רואה אופציה אחרת מלבד לסגור עם בריינדד.אוהבים מלא!
הצג עוד

Tamir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
בין הבחירות הכי טובות שעשינו בהחלט זה הבחירה בבריינדד, חן היה מקצוען בכמה רמות מעל כולם, קרא את הקהל שלנו וקלע בול בכל רגע נתון במהלך החתונה, מהרגע של הקבלת פנים, במעברים במוזיקת רקע הכל מהכל היה מושלם, העיף את הקהל והצליח לגעת בכולם, כולל המבוגרים הצעירים, בכל המגדרים
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו עם אור הקטן כDJ, זה היה ערב של מוזיקה מדהימה שלא נשכח איך שמחנו לרקוד לצלילה גם כשנהיה מבוגרים🕺🏼👵🏼🧓🏼החל מקבלת הפנים שפתאום שמנו לב לאיזה שיר מיוחד, תזמון מדהים של שיר שבירת הכוס וכמובן השירים שהרימו את הרחבה וגרמו לנו לשמוח- ממש מכל הסגנונות והצורות שאנחנו אוהביםאור סימפתי, מקצועי, חייכן ופשוט בן אדם זהב. זכינו🤍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up