כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שמואל לוי - צילום חתונות

שמואל לוי - צילום חתונות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0507764666
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואו, הבחירה הכי טובה שלנו! באמת. נתן לנו אווירה טובה ולא לחוצה, הכל היה בקליל וזורם והתמונות אין דברים כאלההההההה!!!!! רואים שעושה את זה מאהבה ובאהבה, תודה❤️
הצג עוד

Orin   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מתחילת הדרך שמואל היה כל כך נעים, והשרה רוגע ותחושה שיש על מי לסמוך, עוד לפני שנפגשנו איתו. ביום של החתונה הוא הגיע והשרה אווירה כל כך טובה, מהתחלה ועד הסוף. החיוך הענק שלו שווה את הכל, הוא זרם על כל דבר שרצינו , והצליח לגרום לנו להשתחרר ,כי אנחנו הכי לא זוג שאוהב להצטלם. וגם מעבר לזה שאנחנו מתביישים להיות במרכז. בזכותו , היינו נינוחים , הרגשנו במקום הטבעי שלנו ,ויצאו תמונות מהממות! הוא ידע לתפוס כל רגע, והוא מאוד יצירתי. ממליצים עליו בחום! הוא הצלם שיעשה לכם את החתונה בהבטחה!!! אגב, כולם עפו עליו! ויש כבר כמה חברים שסוגרים אותו לחתונות הבאות,...אז אנחנו הכי ממליצים, אתם תודו לנו אחר כך!(:
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
שמיל המלך!!!! אין מילים לומר כמה שאנחנו מרוצים וממליצים. שמיל מביא איתו אנרגיות כל כך טובות, לאורך כל היום הוא היה קליל ומתוק והפך את כל האווירה לחיובית בשבילנו. הסגנון שלו מאוד מאוד התאים לנו - לא מביים אם לא רוצים, זורם עם מה שאנחנו מביאים (למשל צילם את התכשיטים על פסל הקוף שאנחנו אוהבים חחח), ולאורך כל האירוע השתלב בצורה ממש נעימה בין האורחים ובחופה, כמעט לא הורגש לפעמים! מבחינת התוצאה, היינו בהלם מכמה שהתמונות מהממות. שמיל תפס רגעים קטנים ואותנטיים שלנו, של האורחים, תמונות שגורמות להיזכר באווירה ובשמחה של האירוע. אין מילים להגיד כמה הוא היה חלק חיובי ומשמעותי ביום שלנו ואנחנו ממליצים עליו בלב שלם (ברמה שחברים שלנו כבר סגרו אותו לחתונה שלהם).
הצג עוד

עומר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
קשה מאוד לתאר במילים כמה אני ממליצה על שמיל! הייתי כלה מאוד לחוצה ושמיל ידע להכיל בסבלנות, מקצועיות והכי חשוב להיות קשוב לרצונות שלי התמונות הגיעו אלינו במהירות שיא ואי אפשר שלא להתלהב, לצחוק ולהתאהב !!!
הצג עוד

avitalgoldb   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
בתור אחת שלמדה קולנוע ומבינה בצילום, לקח לי לא מעט זמן למצוא צלם שענה על *כל* הדרישות שלי, כולל מחיר הוגן.שמואל פשוט צלם מעולה. נגיש, זמין, רציני וחייכן בו זמנית, עם עין חדה וגישה אומנותית, יודע היטב את העבודה ולא פחות חשוב- עם אנרגיות פצצה!! שמואל הבין את הראש שלנו, זרם איתנו וניהל לנו את הצילומים בצורה מקצועית ובטוחה. ממליצה בחום!
הצג עוד

Matan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמואל תיעד והצליח לתפוס את כל מה שהיה מדהים ומיוחד ביום הזה! תמונות שלנו, של המקום המיוחד, של חברים ובני משפחה ואת כל ההתרגשות שהיתה על הפנים שלנו ושל כולם.
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמיל שמול שמואל הצלם המושלם שלנו, לא משנה באיזה שם אתה המלךךךך שלנו! מהשיחה הראשונה הבנו שאנחנו באותו ראש ולא משנה איך יתגלגל היום, נעבור את זה איתך בשלום. היום עבר איתך בכיף, בצחוקים, בהבנה מלאה של הסיטואציה מצידך וזרימה איתנו בכל מה שנרצה, גם אם זה אומר לקצר את הצילומים :)ומעבר לאישיות הכובשת אתה סופר מקצועי ומקורי, מתאבד על כל תמונה, נותן את הנשמה וזה מורגש בכל רגע של היום, ויעידו כל החברים שליוו אותנו.את הכל עשית בסינרגיה מושלמת עם צלם הוידיאו והרגשנו שאנחנו מצטלמים עם חברים, זה היה שווה הכל!את ההמלצה שלנו חד משמעית קיבלת והלוואי וניפגש בעוד אירועים, תודה על הכל ימלך❤️
הצג עוד

תם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו שמאול (או יותר נוכן שמיל) היה כלכך מדהים, נחמד וידע להוציא מתאינו את המירב!,הוא ועידן צמד מנצח ושאין עליהם והתמונות ואווו!תמונות טבעיות לא מרגיש מצועצע וגם נראות אוטנתיות !הצליח עם כל השגעונות שלנו וכל ההצקות של המשפחה ,באמתש אין עליו !
הצג עוד

Jaron   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
שמואל דאג לנו לכל דבר, לקח אותנו ללוקיישנים שווים ביפו,ותיעד כל רגע בחתונה! מומלץ++
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמואל לוי מומלץ מאוד,הגענו אליו מבולבלים, עשה לנו סדר בדברים, הציג מגוון רחב של אופציות, מהכי זולה עד להכי חלומית ומפנקת, והכל בחיוך ולב רחב.במהלך האירוע היה זמין קשוב ונעים לכולם, ובסוף כמובן שהתמונות היו מהממות ומושלמות!הכל היה קליל וכיף - תודה ענקית לך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up