כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אסטרו - שירותי בר לאירועים

אסטרו - שירותי בר לאירועים

שירותי בר לאירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Eliav   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שחיפשנו בר מקצועי עם אלכוהול איכותי אבל בראש ובראשנה כיוונו לשירות.קיבלנו מנועם והצוות המדהים של ואת השירות הטוב ביותר שאפשר לקבל.זמינות מלאה והכל בחיוך והמון אהבה.אין ספק שהחברה האלה יודעים לתת שירות ותמורה מלאה ושווה לכסף שאתה משלם.
הצג עוד

Netzer   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב שירות כנראה הכי טוב שקיבלתי בארץ מהמכירה דרך הטעימות ועד האירוע עצמו ! צוות מקצועי אכפתי ודוחף קדימה. אלופים ! כל האורחים קיבלו שירות מהמם ותמיד היה להם קוקטייל לקחת
הצג עוד

Sharon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
התחתנו שישי האחרון באירוע צהריים ואני חייבת להרים לastro המושלמים שהרימו את האירוע שלנו ממדהים ל-וואו!! אין ספק שבר טוב באירוע זה אחד הדברים הכי חשובים. אנשים לא מפסיקים להגיד לי על הקוקטיליים המדהימים שהיו. אי אפשר שלא לדבר על נעם המושלם שהיה הכי כיף בעולם לעבוד איתו והצוות שלו שהרים והיה באמת מעל הציפיות, דאגו לי ולבן זוגי לשתייה לכל האירוע, היו הכי כיפיים ומתוקים. הם תקתקו הכול ועבדו הכי מהר שיש. אחת הבחירות הכי טובות שלנו לחתונה🤗 ממליצה מכל הלב
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל ואומר, שעוד לפני שבכלל סגרנו את אסטרו כ בר קוקטלים, נועם המנהל דאג לערב של זוגות העומדים להתחתן שם טעמנו את כל 12 סוגי הקוקטלים. אני לא מבינה איך אפשר לסגור בר ללא טעימות וגם ללא הערב המטורף הזה. קיבלנו שם יחס אישי, ישבנו על הבר, דירגנו את הקוקטלים בדף מסודר (וכל אחד היה טוב יותר מהשני!!) וכל זה מבלי להתחייב שאנחנו סוגרים את אסטרו.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
ביררנו עם הרבה ברים אבל אסטרו היו בפער הכי טובים. אלכוהול איכותי, שירות ברמה גבוהה, זרמו עם כל דבר שהיינו צריכים (והייתה לנו אקסטרה לוגיסטיקה במקום)כל ההתנהלות מולם הייתה מדהימה.הערב טעימות קוקטיילים היה אחד הערבים הכיפיים.הדבר שאנשים הכי אהבו בחתונה שלנו זה הקוקטיילים ובכללי הבר. באמת שאין לי איך להסביר במילים כמה זה שדרג לנו את החתונה. אנשים נהנו לשתות וזה היה ממש ״אטרקציה״. פשוט קוקטיילים ושתיה טובה וצוות מדהים וזה עובד מושלם.
הצג עוד

סתיו   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז בתור אחת ששותה קוקטיילים בכל מקום שאנחנו יוצאים אליו, היה לי ברור שיהיה לי בר קוקטיילים בחתונה. ואם נשים בצד את זה שהקוקטיילים של אסטרו זה הדבר הכי טעים ששתיתי (וזה לא פשוט לשים דבר כזה בצד), החוויה שקיבלנו אפילו מתעלה על זה.איך שפנינו לחבר׳ה נקבע לנו מפגש טעימות עם עוד מס זוגות, ביחד טעמנו את כל הקולקציה המטורפת של הקוקטיילים והמבחר הוא באמת ענק. בחרנו את אלו שהכי אהבנו.
הצג עוד

Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
רצינו חוויה שונה ומיוחדת לאורחים שלנו ולא יכולנו לדמיין איזו הצלחה מסחררת הבר קוקטיילים יהיה!! אסטרו עובדים ברמה של חו״ל- שירותיות, מקצועיות, אדיבות, מענה, קשב, חווית הלקוח, עיצוב, טעמים- הכל 10 מ-10! האורחים לא הפסיקו להחמיא לנו על הבחירה לעשות בר קוקטיילים ויצאו כולם שיכורים ונפעמים מהטעמים של הקוקטיילים. ממליצה בחום, שידרג לנו את החתונה ברמות!
הצג עוד

Nadav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאסטרו מכיוון שהמקום בו התחתנו עובד רק איתם. בהתחלה חששנו אבל אחרי סבב הטעימות שעשו לנו במיוחד הבנו שנפלנו על בר קוקטיילים ברמה מטורפת. ישנה בחירה של ארבעה קוקטיילים מתוך 12 וכולם פשוט מעולים ומגוונים. מעבר לטעם הקוקטיליים מאוד יפים (כן גם זה חשוב) ורואים שהושקעה בהם מחשבה ויצירתיות. הינו בהרבה חתונות עם בר קוקטיילים ובאמת שאסטרו הם היחידים שראינו שמרימים בר קוקטיילים שלא היה מבייש גם את המקומות הכי טובים בתל אביב. המחיר לא נמוך אבל התמורה היא באמת יוצאת דופן. האורחים לא הפסיקו לדבר על הקוקטיילים והרבה הראו התלהבו מכך ששתו את כולם. ממליצים מאוד!
הצג עוד

Shir Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום!! קוקטיילים הכי טעימים שיש!!! צוות מדהים עשו מאמץ ענק בשבילנו באירוע עם הרפורמה החדשה של המקומות אירועים. נתנו מכל הלב באו מוקדם הקימו עמדה מדהימה טעימה ויפייפיה כל האורחים שתו מלא קוקטיילים נהנו ולא הפסיקו לדבר על זה כל הערב, נכנסו למסיבה כבר באווירה טובה ובכיף המלצה קלה וטובה ואפילו ערב בחירת הטעמים לקוקטיילים היה חוויה
הצג עוד

taltula111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אסטרו שדרגו לנו את האירוע ! אנשים עפו על הקוקטלים! בחרנו 4 קוקטלים שהעיפו את כולם באויר , שירות מדהים, נעם מקסים , ובאמת שיש להם קוקטלים וואו! בחתונה עצמה ההתרגשות לא נתנה לי להנות כמו שצריך מה קוקטלים וזה אחד הדברים שהכי מבאסים אותי! כי ממש רציתי ! אסטרו הם הצגה מכל הבחינות , השואו, השירות, הטעםםם שזה הכי חשוב ואפילו הריחות חחחח 🤣🫶🏽♥️
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up