כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אחוזת הספא

אחוזת הספא

מקום להתארגנות
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רבקה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
30 מתוך 100
הגענו בתור לקוחות חוזרים ומרוצים בפעם האחרונה לקחנו סוויטה והיה זוועה כל החדר היה עובש!! ריח חזק של עובש חדר לא נקי מלא בשיערותחיכינו מעל שעה וחצי בשביל לקבל מים ,אפאחד לא דיבר איתנו לאחר האירוח הנורא הזה ולא קיבלנו שום התייחסות ושילמנו מעל 1000 שקל ! ממש לא ממליצה לא יודעת מה עבר על המקום בהחלט לא היה ככה
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
שרות מתחת לכל ביקורת!לא מודים בטעויות שהנציגים שלהם אומרים ולוקחים אחריותארוחת בוקר עלובה ולא מגוונת בעליל! החביתה שאני מכינה בבית יותר טעימה מנהל הקבלה לא שרותי בכלל וצריך לעבור הדרכה בלתת שרות.אומרים שיש בריכה מקורה והיא לא מקורה בשום צורה שמו ברזנט ואמרו שזה ״מקורה״ אומרים שהבריכה מחוממת והיא ממש לא !המסאז׳ היה נחמד מטפלות נחמדותלא מצליצה להתקרב ממש לא שווה את המחיר התאכזבנו ובטוח שלשם לא נחזור!
הצג עוד

leebee1999   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
מקום מהמם עם המון פינות יפות לצילום. הייתי בלילה לפני החתונה עם המלוות שלי והתארגנו ביום החתונה. כל הבקשות שלנו נענו, מאוד ממליצה

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
הזמנתי לילה לזוג לליל הכלולות.שילמתי על חבילת פינוקים של בלונים ושוקולדים. הם חזרו מהחתונה לחדר מבולגן עם מגבות רטובות. את חבילת הפינוקים הם לא קיבלו והחתן היה צריך להחליף את המגבות והמצעים ב3 לפנות בקר. שרות גרוע - לא מומלץ!!!
הצג עוד

רונה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
חוויה מטורפת ...הכל היה מושלם מרגע ההזמנה ועד לרגע עזיבת האחוזה
הצג עוד

Viale   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
90 מתוך 100
מקום מהמם עם המון מיקומים לצילומים מטורפים החדר גדול ומתאים להתארגנות. סוגרים דרכם חבילת כלות הכוללת כסא גבוה, כבלים מאריכים, מראה, תאורה ופינוקים לאורך היום כדי שיהיה הכי מושלם שיש! בנוסף לזה יש ארוחת בוקר ביום החתונה וארוחת בוקר ביום שלאחר החתונה. השירות היה מעולה והצוות היה מאד קשוב ורגיש לכל בקשה שלנו. יצאנו מאד מרוצים ! ** ממליצה לבקש חדר עם חלון ולוודא שיש מספיק אור למאפרת.
הצג עוד

אילנית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
45 מתוך 100
קטסטרופה! הגענו 4 בנות מוקדם כדי לאכול ארוחת בוקר. היה יום גשום וקר, מתחם האוכל לא היה מחומם וקפאנו. ביקשנו להדליק מזגן ולסגור דלתות.. לא קרה, אלא אחאי שעה!! לא לקחו הזמנה והאוכל לא הגיע בזמן גם לא ללקוחות אחרים.. ויתרנו. החלטנו לאכול אחרי הטיפול. המטפלות היו מקצועיות, אך המקום לא מנוהל כלל ויד ימין לא יודעת מיד שמאל. נכנסנו לסאונה, היא לא פעלה, לא טרחו להדליק אותה ועוד ביום גשום. הקפה הוגש קר. במהלך הארוחה קולות של קידוחים.. המנהלות התנצלו וביקשו להפיק לקחים.. ממש לא עזר ובטח לא על חשבון לקוחות. בקיצור: חובבני ביותר, אווירה מזעזעת, מקום לא מנוהל ברמה של טעויות אחת אחרי השניה. זוועה. חבל על הכסף.
הצג עוד

בת שבע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מקום יפה ונקי, שירות מעולה! צוות עובדים חייכן ודואג להכל שיהיה מושלם ,מאד נהננו ואין ספק שנחזור שוב
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בשתי מילים מלון מהאגדות! מלון מושלם לחתן-כלה. תמיד יש במלון אווירה רומנטית, שקטה ושלווה, נותנים לכם להרגיש מלכים בשהות שלכם. היינו בסוויטה מהממת עם ג'קוזי בחדר. הניקיון בחדר מאד מוקפד. כל נותני השירות במלון (מלצריות, חדרניות, עובדי קבלה, מטבח) תמיד נכונים לעזור ועם חיוך על הפנים, יש הרגשה של שירות כמו בחו"ל, לא משהו שרגילים אליו בארץ, וכל זה ברחובות! המלון עצמו יפהפה, יש מלא צמחייה ופרחים והכל מתוחזק ברמה גבוהה. יש כמה מתחמים במלון של בריכות וג'קוזי, תמיד אפשר למצוא פינה אינטימית. בקיצור פשוט מקום חלום✨
הצג עוד

design   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חייבת לציין לטובה את אחוזת הספא בכל כך הרבה פרמטרים!! הכל התחיל מפוסטים שעלו בקבוצות מתחתנים בפייסבוק, ממש שבועיים לפני החתונה, אחרי שלא התקבלה שום החלטה על התארגנות ואחרי 2 דחיות שלפני הקורונה... מיד לאחר ההזמנה, חייגתי לוודא את הפרטים הקטנים מולם, והתקבלתי בנעימות ובאדיבות יוצאת דופן ! הגענו למקום ההתארגנות לילה קודם והתאהבנו !!! למחרת קיבלנו ארוחת בוקר ושירות בהחלט מעולה, דאגו לנו לפרטים הקטנים למרות שקצת שיגענו אותם. נשארנו לילה נוסף גם לאחר החתונה, קמנו לארוחת בוקר בבריכה....ואיזה שירות... צוות פשוט מדהים!!! נחמדים כל כך ובאווירה שכיף לקבל לאחר חתונה. היה מושלם, כל כך מרוצים שבחרנו במקום, מחיר הוגן, יחס מושלם ואווירה קסומה. תודה רבה לכל הצוות ולמנהלים :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up