כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שירה פיש

שירה פיש

תקליטנים
טלפון:0542287191
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
הדר   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שהיינו בחתונה של חברים והיה כל כך כייף שזכרנו את שירה.פנינו אליה לפני החתונה שלנו ומאז הכל היסטוריה
הצג עוד

רוי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
שירה מדהימה, נתנה לנו הרבה אופציות לבחירה של מוזיקה ועשתה אירוע שכל האורחים ממש נהנו בו.
הצג עוד

Yonatan   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
אנחנו מכירים את שירה הרבה שנים, לא חשבנו שבכלל נעשה חתונה והיה לנו ברור שאם כן נעשה משהו אז שירה תיהיה אחראית על המוזיקה, האווירה והריקודים. כשהחלטנו כן להתחתן בסוף, היא הייתה הטלפון הראשון. שירה ליוותה אותנו באופן אישי משלב התכנון והמחשבה על הסגנון והאווירה שאותה רוצים ליצור ועד החתונה עצמה. אנחנו שיתפנו אותה במוזיקה שמשמחת אותנו והיא לגמרי תפסה את הטעם שלנו ואת מה שרצינו ליצור - ועשתה את זה בענק. רקדנו מ18:30 בערב ועד 3:30 בלילה בלי הפסקה. מבוגרים, צעירים, ילדים - כולם מצאו את עצמם והצליחו להנות יחד איתנו מהערב המיוחד הזה. החתונה שלנו לא הייתה שלמה בלי שירה שתפסה מקום ממש מרכזי בכל הסיפור.נהננו כל כך ויצרנו יחד איתה חגיגה נעימה, שמחה ומשוחררת, בלי לחץ ובלי מעורבות שלנו בכלל הזמן האירוע.ממליצים בחום ואהבה!!
הצג עוד

Hagai   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
החיבור עם שירה היה מהשניה הראשונה, כבר בשיחת טלפון הראשונה ידענו ששירה היא האחת בשבילנו- מיד הבינה מה אנחנו רוצים, ואנחנו הרגשנו שהיא נכונה לנו. לאורך הדרך שירה הראתה לנו שיש על מי לסמוך, שהיא מגבה אותנו ודואגת לסגור את כל הפינות אפילו שהחתונה הייתה 4-5 שעות נסיעה מהבית שלה.ובאירוע עצמו היא הייתה הכי קולית, שמה מוזיקה מדהימה, הייתה מאוד קשובה לבקשות ולרצונות שלנו, אלו שביקשנו מראש, ואלה שידעה שאנחנו נרצה בלי שביקשנו.פשוט לא הפסיקה להרים את הערב, כל החברים נהנו בטירוף ולא רצו לרדת מהרחבה עד שפשוט סגרנו את השאלטר, גם המבוגרים אמרו שאף פעם לא רקדו ככה בחתונה. הכי מומלצת ואהובה.
הצג עוד

daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
אל שירה הגענו דרך המלצות חמות שקיבלנו מהמון אנשים!
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצרנו קשר עם שירה אחרי שהיינו בשתי חתונות בהן היא תיקלטה.נדלקנו מיד על המוזיקה שלה ועל היכולת שלה להרקיד את כולם, כן גם את אלה שיושבים בצד..היא אמרה לי בשיחת טלפון הראשונה שאנחנו לא חייבים לקחת אותה אבל לנו זה היה ברור שכן.אחרי שנפגשנו איתה נהיה לנו סדר בראש של איך החתונה תיראה. בחתונה עצמה היא ניגנה בדיוק את השירים שביקשנו ממנה. לא היה שיר אחד שלא היינו מרוצים ממנו. היא תמיד הייתה זמינה לנו ופתוחה לקבל עוד בקשות של שירים וסגנונות. אין כמותה, באמת!
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לשירה מהמלצה של חברה מהתחום. מהשיחה הראשונית שהיתה כיפית, זורמת ומעמיקה, דרך הפגישה בביתה המתוק ועד האירוע עצמו היה קליל, נעים ומקצועי!!! הדיג'יי היה הדבר הכי חשוב לנו בכל האירוע ולא התאכזבנו משירה אפילו במעט! היתה מסיבת חתונה מצויינת! :)
הצג עוד

liorpuny1   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
אחרי הרבה חיפושים הגענו לשירה- בלי הכרות מוקדמת, אבל עם תחושת בטן שזו הבחירה הנכונה עבורנו..וכל כך צדקנו!!ישבנו איתה אצלה בבית והיה הכי נעים וכיף,ובמהלך החתונה הרגשנו שהרחבה היתה מלאה כל הלילה ובדיוק בוויבים שרצינו- עפנו באוויר וכל החברים שלנו עפו איתנו! ההורים והדודים רקדו יחד עם החברים התל אביבים, היה ישראלי לצד מוזיקת עולם, שילובים מגניבים של מלא עשורים. בקיצור- היה פשוט פאן לאורך כל הלילה.הסימן הכי מעיד- אף אחד לא רצה לעזוב את הרחבה להחליף לקצר מרוב שהיה כיף.בקיצור- ממליצים מאוד!!
הצג עוד

esther   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שירה מהממת! הכי מוכשרת, רגישה, כייפית, טעם וואו במוזיקהיודעת להביא את העולם של הזוג ביחד עם הטעם האישי והשיקי שלה! אנחנו היינו חבורה ששלוש זוגות מתוך החבורה התחתנו שבוע אחרי שבוע והחתונה שלנו הייתה החתונה הסוגרת ובפה אחד אמרו שהיא המנצחת ביג טיים ! המוזמנים.נות שלנו היו מממש מגוונים וכולם.ן מצאו את עצמם.ן! מצעירים.ות למבוגרים.ות! היה ממש כיף לשבת עם שירה בלפני והרגשנו ביידים טובות!
הצג עוד

Shaked   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
על שירה קיבלנו המלצה חמה מחברים שהיו בחתונה שהיא נגנה בה, ישר שלחנו הודעה.כבר מהשיחות לפני המפגש הרגשנו טוב, ואחרי המפגש איתה החלטנו שאנחנו רוצים לסגור עוד לפני שנכנסנו לאוטו.ובכנות- אחת ההחלטות הטובות שלנו!!שירה הייתה מטורפת! האורחים לא הפסיקו להרים ולשאול מי זאת! עד היום אנחנו שולחים את המספר שלה לחברים המאורסים!שירה ידעה לקרוא את הקהל בכל רגע ולהתאים הכי טוב בעולם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up