כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה ארגוב

נועה ארגוב

תקליטנים / DJ
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
doronbnm   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
את נועה הכרנו משידורי הרדיו שלה, ורק מלשמוע אותה מדברת ומשדרת מוזיקה, הבנו שהיא האדם הנכון לתפעל את המוזיקה בחתונה שלנו. משיחת הטלפון הראשונה הבנו שנועה היא בראש ובראשונה קסם של בחורה. במפגש ההיכרות בינינו, הבנו שהיא גם סופר קשובה ויסודית. היא ישבה איתנו בסבלנות אינסופית במשך יותר משעה וחצי, התעניינה בנו ובמי שאנחנו, התרשמה מהטעם המוזיקלי שלנו ורשמה לעצמה את כל בקשותינו. חווית המוזיקה בחתונה שלנו הייתה לא פחות ממושלמת. נועה היטיבה לשלב בין השירים באופן קולח כיאה למוזיקאית שהיא, הרגישה היטב את הקהל ואת הדינמיקה של האירוע, ועשתה בחירות מצוינות לכל אורכו. נקודה נוספת וחשובה לזכותה של נועה היא עיצוב הסאונד שהיה פנטסטי, ובניגוד ללא מעט אירועים שבהם נכחנו, לרגע לא הייתה לנו ולאורחינו תחושה של חוסר נוחות באוזניים. אנחנו ממליצים בחום להזמין את נועה לאירוע שלכם. אין לנו ספק שתצאו הכי נשכרים שיש.
הצג עוד

דורית   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
נועה מושלמת. גם זוגות שכבר התחתנו שאלו אותי מה השם שלה אחרי האירוע, המנהלת אירוע לקחה את השם שלה והחמיאה לה, חברות שלי ביקשו להישאר לרקוד אחרי שרציתי ללכת, אפילו הצלם עשה הפסקות ריקוד. היא הכי קלטה את האורחים ואותנו והרקידה והרימה ועשתה לנו את החתונה. ומעבר למוסיקה ולרחבת ריקודים היא מתוקה שאין דברים כאלה.
הצג עוד

Niv   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועה ארגוב, איזה שיק! נועה היא קודם כל חברה, חשוב לה הקשר האישי והחברי. נפגשנו פעמיים לפני החתונה, למה? כדי שיהיה חיבור כיפי לפני היום המרגש והמלחיץ. נועה, אספה את כל השירים שאהובים עלינו, על החברים והמשפחה ובנתה סט מעולם אחר. הרחבה היתה מלאה מההתחלה ועד הסוף, כשכל שיר עשה לנו חשק להישיר אליה מבט ולהרים אגודל בהערצה. לרוב כשומעים על דייגי טוב חושבים על אוסף של מוזיקה איכותית וקהל מקפץ, אנחנו זכינו בזאת והרבה מעבר לכך. אצלנו אנשים היו פשוט מופתעים מהמסע בזמן שעברו תוך כדי החתונה, מהנוסטלגיות של כל הלהיטים והשילוב שלהם עם מה שעכשווי. מאחלים לכולם את נועה, אם זה בחתונה שלהם או בימי ראשון כשהיא כובשת את כולם בליין המדהים שלה בגלגלצ
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up