כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אופק פרבדה

אופק פרבדה

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0544800880
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נוף   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את אופק דרך חברים שלקחו אותה כמנהלת אירוע. כבר אז ראיתי כמה היא מנהלת את כל העניינים כמו בוסית ואחראית על הכל!איך שסגרנו תאריך ידעתי שאין ספק שאנחנו סוגרים את אופק, והיא הראשונה שפנינו אליה אחרי שהיה לנו תאריך ואיזה מזל שהיא הייתה פנויה !!!הייתי כלה קשה, חייבת לדעת הכל עד הפרטים הכי קטנים, לא הצלחתי לשחרר וחודש לפני החתונה כשנפגשנו עם אופק היא פשוט אמרה לי ״מעכשיו הכל אני- הדבר היחיד שאת צריכה לעשות מעכשיו זה להנות!״ והיא פשוט הצליחה לגרום לקונטרול פריק שאני לשחרר וסמכתי עליה בעיניים עצומות.ביום האירוע אף אחדדדד לא פנה אליי, אופק דאגה להכל ובאמת באמת שלא התרכזתי בשום דבר חוץ מנטו להנות!!!!!!היא הדבר הכי טוב שקרה לנו ובאמת שאני לא יודעת איך היום הזה היה נראה בלעדיה.בזכותה לא היינו צריכים לתת תפקידים למשפחה וככה הם נהנו ביחד איתנו בלי לדאוג לשום דבר ❤️אם אופק פנויה בתאריך שלכם זכיתם ותרוצו לסגור איתה!!!!!!
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אני רוצה לתת פה את הביקורת הכי חשובה שהייתה לי בחתונה! שהתחלנו לארגן את החתונה לא חשבנו בכלל על מנהלת אירוע , אמרנו נסתדר עם המשפחה , חברים . לאחר הרבה מחשבה כמה חודשיים לפני החתונה נתקלתי בפוסט של אופק ואמרתי נשמע מה יש לה להגיד. מהשיחה הראשונה אופק הייתה כל כך מתוקה וסבלנית והסבירה בדיוק מה תפקידה בפועל ולאחר השיחה איתה היא פשוט קנתה אותי ואמרתי לבעלי שאנחנו לא יכולים לוותר עליה. ובעלי אמר לי דבר אחד אם את תהיי רגועה ושלווה זה שווה לי הכל . ובאמת כך קרה. ברגע שאופק הגיעה לאירוע פשוט שחררתי ולא כי היה צריך כי פשוט היא נתנה לי את ההרגשה הכי טובה והכי רגועה שאפשר להיות ! אני אומרת לכם בתור ניסיון אל תוותרו על מנהלת אירוע ובכלל לא לוותר על אופק 😀 תודה לך אופק על ההרגשה הכי טובה שנתת לנו בחתונה ואיך עידו אומר שאת ההוצאה הכי טובה שהייתה לנו בחתונה! תודה😍
הצג עוד

topazsh4   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כנראה אחת הבחירות הכי טובות שעשינו בחתונה. בהתחלה בכלל התלבטנו אם יש צורך במנהלת אירוע חיצונית, ובסוף החלטנו ללכת על זה. המשפט שהכי חזר על עצמו לפני, במהלך ואחרי החתונה זה- איזה מזל שהיה לנו את אופק. פשוט מדהימה, דואגת להכל, גם לדברים שלא ידענו שצריך לדאוג להם בכלל. מקצועית ונעימה, נתנה לנו הרבה עצות ועשתה לנו המון סדר בראש, ובעיקר- בזכותה היינו ממש רגועים ביום האירוע, ידענו שיש על מי לסמוך, ואנחנו והמשפחות יכולנו להנות בראש שקט בלי לחשוב על כלום. גם המשפחות שלא הבינו את הצורך במנהלת אירוע חיצונית אמרו בסוף שזאת הייתה אחת ההחלטות החכמות שקיבלנו, והיו מאוד מרוצים. בעניין של ניהול אירוע באופן כללי- יש הרבה שמות למנהלי אירוע שחוזרים על עצמם בקבוצות כי הם וותיקים בתחום, אבל גם אם אתה חדש יחסית, אם אתה טוב אז אתה פשוט טוב! אופק הייתה 100% מקצועית והורגש שהיא מנוסה ויודעת מה היא עושה. אל תתלבטו.
הצג עוד

elisheva   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין לי מילים כדי להסביר את ההערכה שיש לנו כלפי הבחורה האלופה הזאת! אופק עשתה עבודה מעולה, היא הייתה בכל מקום, בכל זמן, ודאגה לכל הפרטים הקטנים של החתונה. האישיות שלה פשוט כובשת, היא הופכת להיות החברה הכי טובה שלך בין רגע! לתחושתי היא הייתה המנצחת על כל התזמורת, היא משרה נחת, ביטחון ותחושת פיקוד על הכל. אופק דאגה לכל הדברים הקטנים והאישיים שהיינו צריכים באותו יום, תקשורת מול הספקים, דאגה לאורחים ספציפיים (לנו היו כמה עם נכות), סידור עיצוב אישי, הבאת דברים לחופה, דאגה למשפחה, תשלום בסוף האירוע וכו'. אנחנו גם נעזרנו בה רבות בשבועות שלפני האירוע, בנושא המספר להתחייבות, סידור שולחנות וסגירת פינות אחרונות. אני הכי ממליצה עליה בעולם ומתבאסת שהחתונה כבר עברה כי בא לי שהיא תמשיך להיות בחיים שלנו!
הצג עוד

Yamit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל אופק הגעתי בהמלצה מחברה. כמה דקות איתה בטלפון גרמו לי להבין שהבחורה מבינה עניין ויודעת את העבודה, אז כמובן שסגרתי איתה. מאותו רגע, אופק הייתה זמינה לכל התייעצות ועם המון המון סבלנות. עשינו פגישה מקדימה בה עברנו על כל מה שחשוב לנו, ועוד יותר נרגענו, אופק הייתה מקסימה ומקצועית, רשמה כל וכמובן גם אחרי המשיכה ל עזור לנו עם סידורי ההושבה ואמרה לנו כל מה שחשוב. ביום האירוע עצמו: אופק הייתה פשוט מדהימה! הכל תקתק ועבד כמו שצריך, היא הגיעה עם עוזר, ובידח הם פשוט כיסו כל נקודה, לא היה דבר שהתפספס. זה הרגיש כאילו אופק הייתה פשוט בכל מקום בו זמנית, כמו הרמיוני ג'יינג'ר מהארי פוטר ושען החול הקסום :) היא דאגה למשפחות שלנו, דאגה לוודא שכל מה שסגרתי עם הספקים מתקיים, לשלם להם, דאגה לנו לאוכל, שתייה ובעצם להכל. היא נשארה איתנו עד הרגע האחרון ופשוט ידעתי שאני יכולה להיות רגועה. אופק היא בחורה מהממת וכבר ממש הפכה לחברה, בלי קשר היא צילמה לי את כל הפרטים הקטנים באירוע ואת כל הרגעים היפים, ככה שי לי עוד מזכרת עם תמונות מהממות מכל הלב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up