כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איילת מילר איפור כלות וערב

איילת מילר איפור כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0527333367
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
dana   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
את איילת אני מכירה כבר שנים! איפרה אותנו לחתונה של אחותי, ולחתונה של חברה.איילת אלופה ותותחית, מקצועית וכל כך נעימה! מקשיבה ותמיד מחייכת!התמונות מדברות בעד עצמןממליצה בחום!!
הצג עוד

שירז   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אנושית, מיומנות, מקצועיות, כיף לדבר איתה ולהעביר את הזמן, עם כל הלחץ היא מאוד הרגיעה, נתנה הרגשה של ביטחון, שהכל בסדר ואת עבודתה רואים בתמונות.כל האורחים נתנו מחמאות על הניראות, יודעת לכסות את מה שצריך ולהבליט את מה שקיים.בעלי מאוד אהב את האיפור, אפילו אמר שהייתי הבחורה הכי יפה באירוע (אבל הוא משוחד 😉).
הצג עוד

יפית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה הייתה מהממת נהנתי מכל רגע שאיילת איפרה אותי והיא תמיד דאגה להשרות רוגע ושלווה בתוך כל הטירוף והלחץ בקיצור לא יכלתי לבקש יותר טוב מזה!
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לקראת היום הגדול חיפשתי מאפרת שתאפר אותי ואת אמא שלי. כשראיתי את העבודות של איילת החלטתי ללכת לפגוש אותה, ו...הוקסמנו. מדובר בקסם של אישה. עדינה, מצחיקה, קלילה, בראש טוב, והכי חשוב- מקצוענית מהמעלה הראשונה ומדוייקת להפליא. היכולת שלה לראות אותי וישר להתאים לי את האיפור שהכי יחמיא לי, באופן הכי מדויק, מחמיא, קפדני ומקצועי - היא אחת מהאנשים שבזכותם הרגשתי הכי יפה והתמונות מדברות בעד עצמן....תראו . אז אם אתן מעוניינות ביום חוויה, להראות מיליון דולר .איילת מילר זה מה שאתן צריכות אל תתפשרו.
הצג עוד

פריאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המהממת אין עליה חייבת לה המון המון תודה אז עם איילת סגרתי גם בחתונה וגם בחינה האיפור היה וואוו אין דברים כאלו אז נתחיל מההתחלה כבן אדם שמתאפר אין אני לאירועים לא יוצאת בלי איילינר אין זה חובה מבחינתי זה חלק ממני מודה שכהיא אמרה לי היום נעשה בלי איילינר פחדתי חששתי אבל אמרתי נזרום אני סומכת עליה לא סתם לקחתי אותה גם לחינה ולחתונה ואז כשהיא סיימה לאפר וואווו אמרתי מהההה יש דברים כאלו ?? וזה עוד בלי אייליינר . יצא מושלם אהבתי והתאהבתי באיפור שהיא עשתה לי הוא היה מושלם. באולם בחינה כל מי שהיה החמיא ואמר שאני נראת מעולה והאיפור יושב מושלםם ברחבת הריקודים כשכולם הזיעו את נפשם וגם אני כמובן שום טיפת זיעה לא העזה להופיע לי על האיפור האיפור פשוט לא זז לא זז לא נזל כלום כלום עמד ככה כמו שיצאתי ממנה עד שפניי פגשו בסבון פנים להורדת האיפור השוס היה שהבעל שלי אמר לי וואוו האודם שלך נשאר גם אחרי כמה שעות טובות , הוא רגיל שאחרי איזה ביס זהו כבר אין לי אודם . בחתונה לקחתי את איילת לליווי עד השעה בערך 22:00 בערב איילת נכנסה באנרגיות חיוביות עם חיוך רחב לאותו יום עם מתנה מהממת . איילת הרימה את היום , צחקנו , שרנו ,ייעצה כשצריך , הינו באוירה מעולה שמחה , דאגה שנאכל ונשתה כמו שצריך עזרה עם כל מה שאפשר היתה נתונה לדגמן אצל הצלם . גם כשהצלם לקח לה את הפנס לצילומים היא לא כעסה ולא התרגזה היתה הכי זורמת עם זה בעולם , צלחה בחיוב לכל שגועי הצלם . זה כל כך חשוב שהספק שאתה לוקח גם יזרום ויתחבר עם שאר הספקים והיא היתה בסינרגיה מושלמת עם שאר הספקים. והכי חשוב שהאיפור לא זז הטאצ אפים שהייתי צריכה היו מינורים לחלוטין האיפור ישב טוב האודם לא ירד הריסים היו מושלים חשוב לי לציין שאיילת איפרה אותי ועוד 3 בנות מהמשפחה שלי (2 אחיות ואת אמא שלי ) גם בחינה וגם בחתונה איפור זה מומחיות , מעור צעיר ועד עור בוגר האיפור על ארבעתיינו ישב בול , לא כבד ולא קליל מידי , הוא היה נוכח ומחמיא כמו שאיפור ערב צריך להיות. קיבלנו המון המון מחמאות על זה
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
לאיילת הגעתי דרך הפייסבוק איילת מדהימה הייתה לצידי בבוקר הלחוץ עודדה והייתה קשובה לכל בקשה האיפור לא זז גם לא ביום שלמחרת פשוט אלופה!!!
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איילת מקסימה וכל כך קשובה לכל דבר , מוכשרת ברמות ! האיפור שלי לא זז מילימטר ביקשתי ךהיות נסיכת דיסני וזה בדיוק מה שקיבלתי ❤️

  כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
קודם כל איילת אישה שהיא פלפל, עושה מצב רוח טוב, מצחיקה מקצועית בצורה מדהימה!!! אני לא אוהבת איפור על עצמי והיא קלעה בול!! הייתי כל כך יפה עם האיפור שלה.
הצג עוד

noyanava1902   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני 5 שנים , איילת איפרה אותי בחתונה של אחי הגדול ומאז סיפור אהבה ידעתי שביום שאתחתן איילת תאפר אותי , וכך היה. מקצועית ברמות ,קלעה בול לטעם. איפור שלא זז לשנייה גם אחרי כל כך הרבה שעות בשיא החום . אלופה אלופהההה
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
איילת אלופה !!! מקצועית, מאפרת מספר 1 ! האווירה והחוויה איתה חלומית, ממליצה בחום.. לא מפסיקים לשמוע מחמאות כשיש את איילת 🙏
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up