כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תמר גרינשטיין

תמר גרינשטיין

איפור כלות
טלפון:0545461387
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לתמר דרך חברה משותפת, וכבר משיחת הטלפון הראשונה היה בנינו קליק! תמר הייתה סבלנית, מקצועית וקשובה לאורך כל הדרך. היה לה הכי חשוב שאצא מרוצה ואכן כך היה! ממליצה בחום לכל מי שרוצה איפור עדין וטבעי.

רויה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את תמר אני מכירה הרבה שנים ולחתונה שלי זה היה כמעט מובן מאליו שאפנה אליה. החוויה הייתה מרגשת, נעימה והתוצאה בסוף, וואו. תמר הייתה קשובה לאורך כל התהליך והייתה האדם הנכון במקום הנכון, רגע לפני שיצאתי להתחתן
הצג עוד

Chava   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה, עד פגישת ההכנה ויום החתונה עצמו, תמר גרמה לי להרגיש הכי בנוח, הבינה ישר את הסגנון שמתאים לי ועשתה הכל במקצועיות, בנועם ושמחה. היה פשוט כיף איתה!
הצג עוד

Achinoam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
תמר המהממת עם האווירה הכי רגועה שאפשר ביום שלך! תמר מאפרת עדין ויפה בטירוף ונתנה לי להרגיש הכי נסיכה יפהיפה. יש לי עור רגיש, ותמר הייתה הכי עדינה ובדקה איתי כל הזמן אם האיפור מרגיש לי נוח או לא, והשתמשה בחומרים הכי איכותיים שיש. אחרי איפור הנסיון, האודם האדום שניסינו ירד מאוד מהר והיא הפכה עולמות כדי לצוא אודם אחר ולא לוותר על חלום האודם האדום שלי. וואו! לא ירד לרגע אחד עד סוף הערב אחרי אוכל שומני וכל טוב, וגם האיפור נשמר בצורה מהממת גם ביום חם של חודש יולי! אין על תמר בעולם 3>
הצג עוד

Nina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כל התהליך עם תמר מהשיחה הראשונה בטלפון עד האיפור בחתונה היה כיף, נוח, נעים ומקצועי מאוד. היא מאורגנת בטירוף עם טיפים לכל הדרך וממש מוכשרת! היא איפרה את אמא שלי, אחותי, ואותי (הכלה) וכל אחת יצאה יפה בטירוף וטבעי באותו זמן. תמר היא גם דמות מרגיעה וכל כך (אבל כל כך) שמחתי שהיא הייתה איתי ביום החתונה. ממליצה למי שרוצה איפור שגורם לך להרגיש הכי יפה בעולם וגם הכי את :)
הצג עוד

Merry Ann   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שדיברתי עם תמר ידעתי שעשיתי את ההחלטה הכי טובה שיכולתי לחתונה. החל משיחת הטלפון לבירור פרטים, דרך איפור הנסיון ועד הטאצ׳ אפ האחרון ביום החתונה - כל התהליך היה פשוט מושלם. תמר הבינה מיד מה רציתי, הלכה איתי ובו זמנית הציעה רעיונות משלה שהיו בדיוק בראש שאליו כיוונתי. כבר באיפור הנסיון הרגשתי שהכל מושלם ומאוזן בין תחושה קלילה וטבעית על הפנים שלי לבין נגיעות גלאם וזוהר שהולמים כלה, וביום עצמו זה אפילו התעלה על עצמו. מעבר לזה תמר הכי מתוקה ומוכשרת והנוכחות שלה בהתארגנות הייתה מדוייקת ונעימה לכל האורך. אין ספק שאני ממליצה עליה המלצה חמה בלב שלם לכל מי שאי פעם תשאל. בנוסף היא איפרה את אחת המלוות שלי וגם זה יצא פשוט יפהפה!
הצג עוד

K   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמר מאפרת מכל הלב, עם המון עדינות, במקצועיות ושלווה. מעבר לתוצר הסופי, חווית האיפור מרגיעה ומרימה :)
הצג עוד

nitzangal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
אז בכלל לא ידעתי אם ארצה להתאפר לחתונה, אבל כשהחלטתי שכן מאוד חששתי להתחיל לחפש מישהי שתתאים ובעיקר תבין אותי. ואז נזכרתי שתמר מאפרת ולא היה לי ספק שהיא תתאים לי. תמר מקסימה וקשובה מאוד למה שמבקשים והתוצאה מקצועית ביותר!!
הצג עוד

Talya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תמר עשתה לי לגמרי את הבוקר של החתונה:) היא נעימה, מרגיעה ועושה את האיפור הכי יפה שיש! את האיפור ניסיון עשיתי אצלה בבית ולכן הגעתי רגועה ליום החתונה. גם המחיר היה טוב יותר ממאפרות אחרות באותו סגנון. מומלצת!!!
הצג עוד

שי-לי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מעבר להיותה מקצוענית ומוכשרת, תמר היא לב גדול ונשמה יפה שיודעת בדיוק לתת ללקוחה מה שהיא צריכה, בעדינות ורגישות ואהבה גדולה

להמשך גלישה באתר
up