כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עדי ברקת Adi Bareket

עדי ברקת Adi Bareket

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Navah   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל עדי מהמלצה של חברה. כבר מתחילת ההתכתבות איתה היה חיבור ותחושה שאנחנו הגענו למישהי שמשקיעה ויוצרת במיוחד לאירוע שלנו. בפגישת ההיכרות ישבנו שעתיים בהן היא התעניינה בנו, מי אנחנו ומה חשוב לנו שיהיה מבחינת המוזיקה. עדי עזרה לנו לדייק מה יהיה נכון עבור מגוון בני המשפחה והאורחים שלנו, לכל שלבי הערב.באירוע עצמו היא זרמה עם הרגע ושילבה שירים שאנחנו מאוד אהבנו יחד עם חידושים והפתעות שמאוד התאימו. לא פחות מהריקודים, המשפחה ואורחים מאוד אהבו את המוזיקה בקבלת פנים!
הצג עוד

דני   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
זו ההמלצה הכי קלה שאפשר לכתוב כבר מההתחלה כשפגשנו את עדי ידענו שמצאנו את האדם הנכון לחגוג איתו בחתונה שלנו. הפגישה האישית איתה הייתה נעימה ומקצועית, ובעיקר קשובה לרצונות שלנו בקשר למסיבה שדמיינו בראש. ממש הרגשנו כאילו שאנחנו נפגשים עם חברת נפש אבל השיא באמת היה במסיבת חתונה עצמה... עדי (ואורן) היתה דיג'י מטורפתתתת!! כולם נהנו ולא הפסיקו לדבר על כמה כיף גם הרבה אחרי החתונה המוזיקה הייתה מחוברת לרצונות שלנו וגם קשובה לקהל ולוייב של הרגע, והערב היה פשוט מדויק, מקפיץ, ומלא באנרגיות של שמחה כולם שאלו אותנו על עדי אחר כך, ואמרו שזו הייתה אחת החתונות הכי כיפיות שיש... אנחנו מלאי הערכה ותודה אמיתית לתהליך שעברנו יחד עם עדי עד לרגע השיא בחתונה, ואנחנו עוד בהיי רק מהמחשבה על הערב המטורף שהיה לנו ביחד
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצות מחברים על עדי ומהשיחה הראשונה היה לנו ברור שזאת היא. לאורך כל הדרך היא הייתה מדהימה וקשובה ובאירוע עצמו הפציצה בגדול, כולם רקדו, מהצעירים ועד המבוגרים, עשתה חיבורים מדהימים והרימה את כל האירוע לרמה הכי גבוהה שיש! עדי מדהימה וממש ממש ממש מומלצת! אין כמוה!!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איך התברכנו! כל כך שמחים על הבחירה בעדי כדיג'ית שלנו בחתונה.הבחירה בעדי הייתה דרך הלב! מבלי היכרות מוקדמת ומבלי להיות במסיבות שלה.מהמפגש הראשון יצאנו מאוהבים ונרגשים להמשך.עדי הייתה זמינה עבורנו כל התקופה, דיברנו בטלפון, שיחת זום והרבה נחת.ובאירוע עצמווואי וואי וואיהבחירה שלה במוזיקה הייתה מקצועית, אינטילגנטית, רגישה וכל כך מדויקת לנו!האנרגיה שעדי הביאה איתה דרך הצלילים החזיקה את המרחב ואפשרה לכולםן לחגוג ולשמוח.היית חלק מהלב הפועם של האירוע שלנו, ברכה עלינו!ממליצים בחום רב🪇
הצג עוד

שירה   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
את עדי שמענו בפעם הראשונה בפסטיבל בדרום, במשך כל הסט שלה לא ישבנו לדקה! כשהחלטנו שאנחנו עושים מסיבת חתונה, הדבר הראשון שהיה לנו ברור זה שאנחנו רוצים את עדי איתנו! ובאמת מרגע הראשון היה קליק, עדי היית נעימה וקשובה לאורך כל ההכנות והבינה בדיוק מה אנחנו רוצים (ובעיקר ומה אנחנו לא רוצים 😁). הרחבה והמוזיקה בחתונה הייתה בול(!) מה שדמיינו; שמחה, מיוחדת עם מלא חיוכים לאנשים קופצים ומרחפים, הרחבה בעטה עד השעות הקטנות של הלילה ובסוף שאלו אותנו מי זו הדיג׳אית עם החיוך שלא יורד ??לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה 🤸🌈🎆
הצג עוד

נעמה שירלי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מבחינתי החלק הכי חשוב בחתונה זה המוזיקה. אז בזכות עדי הייתה לנו את החתונה הכי טובה בעולם!!! התהליך איתה היה כל כך מדויק ונעים. עדי היא אישה קסומה עם האנרגיות הכי טובות שיש, ובאמת שהיא הDJ הכי טובה שיצא לי להכיר!!! העיפה את כולנו באוויר לאורך כל המסיבה, התאימה את הסגנונות לכולם ובעיקר הייתה קשובה לרצונות שלנו. איזה מזל טוב יש לנו שבחרנו בעדי. הלוואי שתתקלטי בכל החתונות שנלך אליהם בעתיד! אוהבים אותך 🤍
הצג עוד

רועי כהן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
עדי הייתה הספקית הראשונה שסגרנו. מהרגע הראשון שדיברנו איתה היה קליק והמפגש איתה אישר לנו אפילו יותר שהיא בדיוק מה שחיפשנו! גם דיג'יית שקשובה לקהל ולבקשות של הזוג, מקצועית ברמות ויודעת לשלב עולמות וסגנונות שונים לתוך מסיבה אחת גדולה ומטורפת, וגם את הפן האישי והמיוחד שהיא מכניסה למוזיקה, שהוא הרבה יותר מיוחד מכל אחד אחר שיצא לנו לשמוע. כל כך הרבה אנשים החמיאו לנו על הבחירה בה ואנחנו נהנינו מכל רגע!
הצג עוד

orishemer100   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
שמעתי את עדי המושלמת בכלל בסאונד קלאוד במקרה, והתקשרתי אליה לתאם פגישה. בפגישה ישר הבנו שהיא מהממת והאדם שנרצה איתנו ביום המשמעותי הזה (בלי שבקושי שמענו אותה מנגנת..) ואז הגיעה החתונה. והיא הייתה הספק המועדף עלינו בפער (וזה לא היה פשוט) כי היא הרגישה את הרחבה וניגנה הכי בהתאם לקהל שלנו- בין מיינסטרים למוזיקה מיוחדת אוריינטלית ומרימה. ממליצה הכי בחום!!
הצג עוד

Meir   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
עדי היתה ה- DJ בחתונה של ביתי בחאן עין גדי ב-14.4.2023.עדי מקסימה, פשוט להתאהב בה.מקצועית ואיכותית ברמות.ממליץ בכל ליבי לבחור בה, כי אין עליה !!!
הצג עוד

Michal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עדידוש זו אהבה של שנים ! עפה על התקלוטים שלה במסיבות, עם מלא וייבס ושמחה בלב. לא ידעתי איך היא מתקלטת בחתונות, אבל ידעתי שעדי היא אדם קשוב, עם לב ענק ואוזן משובחת, והיא האדם הראשון שהתקשרתי אליו, מיד אחרי שסגרנו תאריך, עוד לפני אמא שלי :) עדי מבינה אנרגיות של קהל, יודעת בבטן מה צריך, מה מתאים, מה ירים, מתי להוריד כדי לעלות שוב. פשוט מלכה. העיפה אותנו באוויר. גם בפגישה ובשיחות המקדימות עדי היתה נהדרת. עזרה לנו למקד את הכיוון שלנו, היתה מלאת רעיונות ודיוקים והיתה פשוט היא :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up