כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מאי סטודיו- סטודיו לאיפור כלות וערב

מאי סטודיו- סטודיו לאיפור כלות וערב

איפור כלות
טלפון:0525812229
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
liatmsc   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
הגענו מהמרכז לחתונת הבן בצפון.סגרנו עם מאי המקסימה חצי שנה לפני וכבר בשיח המקדים הבנו שיש על מי לסמוך.מאי הגיעה לאפר אותנו יחד עם אימה שעיצבה לנו תסרוקות. שתיהן השרו אווירה מקסימה ונעימה.מאי הסבירה לי( בתור אחת שלא מתאפרת) בכל שלב מה היא עושה ובדקה שזה מתאים.האיפור יצא טבעי ומקסים,החזיק מעמד כל הערב גם אחרי שבכיתי מהתרגשות כל זמן החופה! אין עלייך מאי במקצועיות וביחסי האנוש הלבביים,זכינו!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז את מאי הכרתי דרך חברה טובה וברגע שראיתי איך היא מאפרת ידעתי שאותה אני רוצה לחתונה שלי! דבר ראשון היחס שלה פשוט מושלם, מקלילה את האווירה, גורמת לתחושה טובה ודבר שני האיפור שלה פשוט נפלא!!! קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האיפור במהלך האירוע והוא אפילו נשאר עד תום האירוע.ממליצה מאוד על מאי ובטוחה שלא תתחרטו מהבחירה!!
הצג עוד

Ma'ayan   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהשיחה הראשונה עם מאי, הבנתי שהגעתי למאפרת הנכונה עבורי. הבינה אותי ואת הרצונות שלי. מאי ולימור (אמא של מאי) איפרו ועשו לי את התסרוקת ולא הפסקתי לקבל מחמאות כל האירוע! בנוסף הן גם עשו עוד שלוש מלוות שלי. האווירה במקום ההתארגנות הייתה מהממת, והיה פשוט כיף להעביר איתן את היום! ממליצה מכל הלב!
הצג עוד

Karin   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אמאלה ואבאלה! אבל ממש. מאי המוכשרת איפרה אותי לחתונה וממש ליוותה אותי במשך שנתיים בתהליך, בגלל דחייה בעקבות הקורונה. נתחיל בזה שעשינו איפור ניסיון בשביל התאריך הראשון ומאי הייתה מדהימה לאורך כל הדרך ובגלל שעבר זמן היא הציעה לעשות לי איפור ניסיון שני לקראת התאריך החדש, שזה סופר לא מובן מאליו ומאוד מקצועי מצדה. מה שכן - לא לקחתי את ההצעה כי פשוט סמכתי עליה. מאי מתאימה את עצמה אלייך לגמרי - גם למראה החיצוני וגם לאופי ולבקשות האישיות ולדגשים של הלקוחה. אני לא מתאפרת בכלל ביום יום וממש רציתי איפור טבעי, קצת חששתי כי תמיד בעמודי האינסטגרם של המאפרות רואים משהו מאוד ספציפי וקשה לדמיין את זה על עצמנו. אבל אחרי האיפור ניסיון הראשון לקחתי את מאי לאפר אותי ועוד חברה, לפני החתונה שלי, לאירוע של חברה אחרת. היינו מרוצות ממש והאיפור החזיק כל הערב וכמובן שגם קיבלנו מלא מחמאות... וגם נראינו כמו עצמנו :) מאז - מאי, אני ואיפור זה סיפור אהבה. הזמנו אותה לאפר אותנו (כמה חברות מלוות) בעוד שני אירועים שונים של חברות עד שהגיעה גם החתונה שלי ובכל פעם יצאנו יותר מרוצות מהפעם הקודמת. האווירה איתה טיל, היא מצחיקה וכיפית ובאמת חשוב לה לדעת מי הלקוחה שלה ואיך היא תהיה הכי מרוצה שיש. כמובן שמאז עוד 2 חברות שלי סגרו אותה לעצמן ואני מחכה לפגוש אותה שוב ♥ ממליצה בחום גדולללל!!!!
הצג עוד

guy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהיכרות אישית עם מאי יכול להעיד שמעבר למקצועיות וליכולת שלה להוציא את המיטב מכל אחת, החוויה איתה ביום המיוחד שלך תהיה קלילה, מצחיקה, זורמת ונעימה! מאי יודעת לגרום לכל אחת להרגיש בנוח ולהקרין את היופי מבפנים החוצה! מומלצת בחום!
הצג עוד

סער   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מומלצת בחוםם!!! לפני כחודש מאי איפרה אותי ואת המלוות שלי לחתונה... וואו!! כ"כ אדיבה ומקצועית פשוט מהממת!!! כמות המחמאות שקיבלתי במהלך האירוע פשוט עשה לי טוב על הלב!!! ממליצה לכל כלה שמחפשת להיראות מושלם ולקבל תמורה למחיר❤
הצג עוד

סיגל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על מאי!!! מאפרת מקצועית ביותר. נעימה וסבלנית מאי איפרה אותי לאירוע משפחתי (בהמלצת חברה) הייתה קשובה לבקשותיי וידעה להתאים את האיפור לגוון עורי בצורה מושלמת. יצא מהמם. ללא ספק אחזור אליה בעתיד
הצג עוד

גאיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
מאי איפרה אותי פעם והיא פשוט מהממת גרמה לי להרגיש הכי יפה בעולם אירחה אותי בצורה חברית ומקצועית ביותר אין עליה בעולם! ממליצה בחום ! מספר 1 בתחום
הצג עוד

hagarm.hm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הגעתי לסטודיו של מאי מהמלצה של חברה טובה שלי שהתאפרה אצלה והייתה סופר מרוצה! כשעברתי על עמוד האינסטגרם שלה ועל העבודות שלה ידעתי שזאת הבחירה הנכונה שלי.. בדיוק הסגנון שאני אוהבת. כשהגעתי אליה הייתי לחוצה מכל היום הזה, אבל כשסיימנו הייתי רגועה לגמרי ולא יכולתי לחכות שכולם יראו אותי. למאי היתה המון סבלנות לבקשות שלי וצ׳יקצ׳ק הבינה מה אני רוצה וצריכה. אני זוכרת את ההרגשה שסיימנו, לא הרגשתי כלה, הרגשתי נסיכה. מאי היקרה, הפכת את היום שלי להרבה יותר מיוחד ומרגש עבורי, לא הצלחתי לספור כמה מחמאות על האיפור קיבלתי באותו ערב! ממליצה בחום ❤️
הצג עוד

Yarden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למאי דרך המלצה של חברה, מהרגע הראשון אהבתי את היחס והאדיבות, הגעתי לאיפור ניסיון ומאותו רגע היה לי ברור שרק מאי תאפר אותי בערב החשוב בחיי, היה מושלם!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up