כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מעיין לוי-מאיר

מעיין לוי-מאיר

שמלות כלה
טלפון:0505864242
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רביד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
הגעתי למעיין בתקופת המלחמה, היא פתחה את הסטודיו שלה ואת הלב שלה אליי ומדדתי המון שמלות שאהבתי, היה קשה לבחור!
הצג עוד

Daniel   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
ואוו, אין לי מילים לתאר את התהליך שעברתי עם מעיין!! מהרגע שנכנסתי לסטודיו, פשוט. התאהבתי גם בשמלות הנדירות וגם באופי המדהים של מעיין, לא נתקלתי במישהי כל כך רגישה לכל בקשה, לאורך כל הדרך הקשיבה לכל בקשה קטנה ודאגה שכל חלום או חשש קטן יקבלו מענה, ומעבר לכך, מעיין הגשימה לי חלום של שמלת החלומות והתהליך בדרך היה מלאה בהנאה, הקשבה וסבלנות בלתי נגמרת. באמת משהו מיוחד ונדיר !!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה, מעייני לא רק מעצבת מושלמת ותותחית לשמלות כלה אלא גם לשמלות ערב. אני הגעתי למעיין לשמלת ערב לחתונה של אחי. רציתי שמלה להרגיש איתה נסיכותית.מעייני תפרה לי שמלה מהחלומות! הרגשתי כלה בשחור. אני כל כך שמחה שמעייני הייתה הבחירה שלי. הליווי איתה, הדאגה, הסבלנות, ההקשבה, האכפתיות, היחס החם והאוהב! והכי חשוב הכישרון והמקצועיות שלה.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
מהממת, סבלנית, שמלות מדהימות!לא יכולתי לדמיין בחירה יותר מוצלחת!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
למעיין הגעתי אחרי חיפוש מתיש של מישהי שתתפור לי את אוברול החלומות שלי.בפגישה עם מעיין היא בשניות הבינה מה אני רוצה, ותפרה לי אוברול מהחלומות שגרף הרבה מחמאות!!! בחורה מדהימה, סבלנית, נעימה, שירותית ברמות!!! בקיצור, אני חייבת להתחתן שוב כדי לעבוד איתה שוב, פשוט מלכה!
הצג עוד

הודיה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי למעיין ממש במקרה, ממישהי ברחוב ששמעה שאני עומדת להתחתן. היא הראתה לי את הבת שלה שעומדת להתחתן וסגרה יום לפני את השמלה שלה, ונתנה לי באופן יזום משלה את הטלפון של מעיין, ואמא שלי הכריחה אותי להתקשר באותו הרגע, למרות שלא רציתי. התקשרתי, שאלתי את מעיין אם אני יכולה להגיע, ומסתבר שהייתי במרחק הליכה ממנה. אחרי 15 דקות הגעתי אליה, ואחרי 40 דקות סגרתי את שתי שמלות חיי ☺️ כל הזמן הייתי בטוחה שבחיים לא יהיו לי שתי שמלות לחתונה, אבל… מרוב שאלה היו שתי השמלות הכי יפות שראיתי, וסגנונות שונים.. החלטתי לקחת את שתיהן ❤️
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהתחלתי בחיפוש שמלת הכלה שלי לא ממש ידעתי מה אני רוצה. לאט לאט נחשפתי לכל מיני סגנונות וגיבשתי לעצמי את שמלת החלומות שלי. טיילתי בכל מיני סטודיואים שונים עד שפגשתי את מעיין ומאותו רגע הבנתי שאני רוצה שהיא תלווה אותי ותתפור לי את שמלת הכלה שלי. פגשתי בחורה קסומה מלאה בסבלנות והקשבה ובעיקר מקצועיות ומלאת תשוקה לעבודה שלה. בסבלנות רבה מעייני הלבישה אותי בכל הדגמים שאהבתי, מודדות, בודקות- הכל מלווה בהסברים ובהקשבה מלאה למה שאני מכוונת ואוהבת... ואז מדדתי את אחת השמלות מהקולקצייה החדשה. מצאתי את האחת אבל עם רצון עוד טיפה להוסיף ולדייק אותה כדי להגיע לשמלה שאני מדמיינת. מעייני הייתה קשובה ומכילה, חשבה ביחד איתי מה כדאי להוסיף ואיך, מה יהיה הכי מדוייק ויפה לשמלה וכל זה בצניעות וברוגע שלה ובתשוקה שלה ולוא לרגע אמרה כי זהו העיצוב שלה ולא ניתן לשנות דבר לעומת מעצבות אחרות. התרגשתי בכל מדידה להגיע למעיין- גם למדוד וגם לפגוש אותה!! בבית החם שלה זכיתי שהיא תגשים לי את החלום ותתפור לי את השמלה שאני מדמיינת. בכל מדידה עמדנו מול המראה, דיברנו והמשכנו לדמיין, להוסיף ולהתייעץ איך ייראה הלוק הסופי. נהנתי להתייעץ עם מעיין על הכל- שיער, איפור, תכשיטים ועוד... מעייני הייתה תמיד זמינה לכל שאלה. קניתי שמלה שנייה בחנות בדיזינגוף- מעייני תמיד רצתה שהראה לה ואף עשתה לי תיקון קטן בשמלה השנייה, הכל כדי שאני ירגיש הכי יפה ביום החתונה שלי. את המדידה האחרונה זכיתי לעשות בסטודיו החדש והמהמם שמעייני השיקה לאחרונה. כמובן שמעייני ציידה אותי בכל מה שצריך ליום הגדול, היא הכינה לי עם השמלה את המחטב, השרוולים הנשלפים, ההינומה ולצד זה לא שכחה ערכת תפירה. בבוקר החתונה מעייני לא שכחה לברך אותי, לרגש אותי ולאחל לי להנות מהיוםם הזה. הרגשתי כמו נסיכה מהאגדות. השמלה הייתה מדוייקת!! מהודרת, חגיגית וקלאסית. לא הפסיקו להרעיף עליי מחמאות ולדבר על השמלה. אני מקנאה בכלות שעוד מעיין תלווה אותן, לא יכולתי לבקש חוויה טובה ממנה!! זכיתי להכיר בחורה מהממת, מלאה בסטייל, בחן ובצניעות רבה. המקצועיות של מעייני ניכרת מהפרט הגדול ועד הכי קטן והיא לא מוותרת על יחס אישי וחם- הכרתי חברה חדשה!
הצג עוד

סיון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מעייני שנכנסה לליבי מהרגע הראשון! הגעתי אליה אחרי כמה מקומות שהייתי ובאמת לא מצאתי שמלה שמשקפת את מי שאני ושאני מתחברת אליה.. חיפשתי קו נקי, ועם זאת עם טוויסט מיוחד. איך שפגשתי את מעיין היה לנו חיבור וזה אמר הרבה! ראיתי את השמלות וכל שמלה שמדדתי אהבתי, עד שבחרתי את השמלה שהיא הכי אני! מיד אחרי זה, חשבנו שניקח גם שמלה שנייה והאמת? שהיא לא נופלת מהראשונה, כולם פשוט כולם לא הפסיקו להחמיא!!
הצג עוד

שירה וירון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את מעייני אני מכירה עוד מהתקופה שלמדנו ביחד עיצוב אופנה בשנקר. אחרי התואר עבדתי כמה שנים אצל מעצבת מאוד מוכרת בארץ- ועדיין היה לי ברור שמעיין היא הבחירה הכי מושלמת שאני יכולה לעשות!!!! מעבר לכשרון המטורף שלה, כל ביקור אצלה הוא פשוט כיף, ואת זה אמרו גם מי שבאה איתי ולא הכירה את מעיין לפני... :) הצורה הרגישה שבה היא ניהלה כל מדידה, באף שלב לא גרמה לי להרגיש שאני צריכה להתאים את הגוף שלי לשמלה, והמדד הכי נכון היה שבכל פעם כשהגעתי למדוד אותה- לא רציתי להוריד :) מעבר לזה החלטתי דיי קרוב לאירוע שאני רוצה לעשות שמלה שניה ולמרות הלחץ בזמנים היא הייתה שם בשבילי באותה גישה מרגיעה ודיוק טכני שאפשר התאמה מושלמת של השמלה בזמן כלכך קצר. שתי השמלות היו לי נוחות ברמות, קלילות, אבל מחזיקות, ויפות כלכך!!! כל מי שבאה איתי למדידה התאהבה במעיין ואמרה שהיא רק מחכה להזדמנות לעשות אצלה שמלה.
הצג עוד

Noia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הקליק ביני לבין מעיין היה עניין של שניות! פשוט כי היא נותנת לך את ההרגשה הכי נעימה, זורמת וקשובה שיש. הגעתי למעיין עם ויז'ן די מגובש של השמלה שרציתי ומהר מאוד הבנתי שהיא האחת 😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up