כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיג׳יי נינה - DJ NINA

דיג׳יי נינה - DJ NINA

תקליטנים
טלפון:0502234430
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Osher   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
החוויה עם נינה הייתה מושלמת ממש מהפגישה הראשונה, לא היה לנו ספק שאנחנו נהנה בטירוף ביחד והיא הבינה אותנו לגמרי. הרגשנו לגמרי שנינה מבינה אותנו דרך המוזיקה.שהתחלנו את התכנונים לחתונה ידענו שאנחנו רוצים חתונה עם שירי דיסני, שנות ה-90 ומיינסטרים שנות האלפיים ונינה פשוט הייתה מדויקת לנו, פשוט עשתה לנו חתונה מהסרטים וגרמה לנו להזכר בשירים שאנחנו כל כך אוהבים.כל רגע בתהליך המשותף שלנו יחד איתה היה מושלם, מהזמינות עד להכלה, 100 מ-100! מיותר לציין שכמות המחמאות המטורפות שקיבלנו עליה היא לא נורמלית!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
היא מושלמת יחס חם וויב נדיר וכיפי!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ניצן מדהימה והייתה איתנו לאורך כל הדרך כולל שתי דחיות. הליווי האישי והטיפים בבחירת השירים, אין ספק שניצן הרימה לנו כל הערב וקראה את הקהל בצורה הכי טובה שיש!

נינאל מור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מקצועית בתחומה! תותחית על!!! כל כך שמחים שהיית הדיג'יי אצלנו בחתונה האורחים לא מפסיקים להחמיא על המוזיקה הסאונד והוויב הכללי! פשוט מלכה!!!!

Carmel   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ניצן היא חוויה והיא נותנת את כל הלב והנשמה. משלב ההיכרות ועד לשלב הבנייה. החתונה עצמה היא כבר סיפור אחר. אין דברים כמוה!!! הרימה לנו מסיבה הכי טוב בעולם. מגוונת, חשה את הקהל, ולא נותנת לכדור ליפול.פשוט מדהימה! ממליצים בחום הכי גדול שיש.
הצג עוד

noy   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על נינה מחברים שהיו באירוע שהיא ניגנה ואחרי שיחת הכרות הרגשנו שאנחנו יכולים לגמריי לסמוך עליה. בחתונה לא היה רגע אחד שהפסקנו לרקוד והיה שמח בטירוף ! וכמובן הגיעה באנרגיות טובות ודאגה להרים איתנו צייסר לפני החופה ;)
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
בפגישה הראשונה כבר ידענו שאנחנו רוצים לבחור בנינה לחתונה שלנו. לאורך הדרך כולל דחייה של החתונה בעקבות המלחמה נינה הייתה זמינה עבורנו וקשובה לסגנונות שאנחנו רוצים ומעדיפים. בחתונה קיבלנו הרבה מחמאות על המוסיקה ועל האנרגיות הטובות שלה, השירים היו בול וכולם רקדו בלי הפסקה.ממליצים באהבה!
הצג עוד

Aviv   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
את נינה שמענו לראשונה בחתונה של חברים טובים, ישר היה ניצוץ והיה לנו ברור שגם אצלנו היא הולכת לנגן, האווירה והמוזיקה שלה התאימו כל כך לקהל, למרות שאנחנו אוהבים מוזיקה קצת שונה מזו שניגנה קיבלנו ממנה תחושה טובה כבר באותו אירוע. כמובן שהיא ידעה להתאים את עצמה אלינו בצורה מושלמת וגם להביא את הסגנון הייחודי שלה לרחבה.
הצג עוד

לי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון כשנפגשנו עם ניצן התאהבנו. כמובן קלישאת הקלישאות, אבל אמיתי. הרגשנו כל כך בנוח והיא הבינה אותנו ואת הראש והכיוון מהרגע הראשון!בחתונה עצמה היא הייתה מושלמת כמובן והרימה ברמות... ואינספור פעמים במהלך החתונה ואחריה, אמרו לי כמה שהמוזיקה הייתה טובה!!באמת אחת הבחירות המוצלחות שלנו, מאז היינו בעוד חתונה של זוג חברים שסגר איתה גם בעקבות החתונה שלנו!בקיצור לא להתלבט ולסגור.
הצג עוד

אוריה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון ידענו שאחרי האוכל עניין הרחבה והריקודים הוא מה שקובע את הטון של האירוע , בסופו של דבר רצינו מסיבה , רצינו לשמוח עם כולם ולרקוד עד השעות הקטנות של הלילה ולא פחות חשוב רצינו שהמוסיקה תתאים לכל האורחים ! נינה הייתה שם בשבילנו מהרגע הראשון ובעיקר דאגה להתאים לנו סט של השמחות שהאורחים שלנו דיברו עליו שבועות אחרי שהחתונה הייתה! ממליצים בחום !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up