כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועם רוט וידאו

נועם רוט וידאו

צלמי וידאו
טלפון:0507799268
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
koral   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עריכה וצילום מהממים!! היה שווה לחכות

hilstrumza   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
נועם ממש הרגיש לנו כמו חבר שהצטרף אלינו ליום החתונה מהבוקר עד סוף האירוע. נענה לכל בקשה שלנו, מקצועי ביותר ועובד עם ציוד מעולה! החתונה שלנו הייתה חתונת שטח+בריכה, ונועם תיעד אותנו עם רחפן בכל רגע אפשרי, בנוסף לצילומים הרגילים. ותמיד היה סביבנו. תודה ענקית נועם! אחת הבחירות הכי טובות שלנו! **ועכשיו כשקיבלנו את הסרטון סופסוף - אנחנו בעננים! הוא כל כך פרפקציוניסט והקשיב לכל הבקשות שלנו. הוא גם מצלם מדהים וגם עורך את הכל בעצמו והתוצאה פשוט מדהימה!**
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מינימום המאמי הלאומי - אחד שמרגיע ובא להרים עם הרבה אנרגיות טובות. נועם בא עם טונות פאשן - וזה גם מה שקנה אותנו בשיחות המוקדמות איתו - אתה מרגיש שאתה מתעסק עם מישהו שאוהב את מה שהוא עושה.
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מההתחלה כשפנינו לנועם השיחה זרמה יותר מאשר צלמים אחרים, ועוד באותו היום החלטנו לקבוע איתו צילומי וידאו לחתונה שלנו. נועם מקצועי, בן אדם מדהים שנעים שיהיה סביבנו כל היום הזה. הוא הסתדר ממש טוב עם הצלם סטילס למרות שהם לא עובדים יחד אז אין מה לחשוש מזה. גם באירוע עצמו נועם לא הפסיק לצלם לרגע! אפילו כשהיינו לקראת הסוף וכבר אמרתי לו שילך הביתה הוא רצה להישאר ולצלם עד שהאורח האחרון ילך. ועכשיו לחלק הכי הכי חשוב- הוידאו יצא מדהים!!! קליפ ההילייטס היה לנו הכי חשוב והוא צילם וערך אותו פשוט מושלם! חיבר את כל הקטעים לכמה דקות שממש מעבירות את החתונה שלנו.
הצג עוד

tahel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ראינו סרטונים של נועם וישר ידענו שאנחנו רוצים אותו כצלם וידיאו. כל התהליך מולו התנהל בכיף ובמקצועיות. הוא נתן הרגשה חיובית במהלך יום האירוע והכי חשוב שהתוצרים מעולים 😊 ממליצים בחום
הצג עוד

roey   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם מקצועי, מיומן, איכותי, נעים אומנותי ויודע לעבוד טוב בצוות
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ואוו נועם הנשמה פגשנו בחתונה של אחי והתאהבנו בו וביכולות שאין לתאר שיש לו. כל כך שמחנו שהיה פנוי לצלם וידאו את החתונה שלנו הוא יצרתי מאוד, מענף עשה עץ ומגרגיר בנה ארמון מאחלת למי שרוצה וידאו ברמה ולא קשקוש של וידאו שעה שיהנה מראש מטורף ויעשה לעצמו טובה ויקח את נועם.
הצג עוד

hodaya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חתונת קורונה והרבה דברים לא היו סגורים. סגרנו עם נועם שלושה חודשים לפני החתונה והוא ליווה אותנו בכל התלבטות, בין מקומות לחתונה, צלמי סטילס, מקומות להתארגנות וסתם תהיות על המצב. ביום של החתונה הייתה אוירה מושלמת, מרגיעה ומצחיקה 😁 הצילומים היו אותנטיים והסרטון של החתונה יצא לא פחות ממושלם! קיבלנו המון מחמאות וכמובן שהמליצו ועדיין ממליצים לכל מי שמתכנן חתונה או כל אירוע ❤️ תודה על חוויה מושלמת!
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל בחתונת הקורונה כשלא היה לנו צלם שנייה לפני החתונה, מצאנו את נועם כי הוא שידר בלייב את החתונה בפטלפורמות שבחרנו. הוא עשה לנו מחיר הוגן גם לחופה וגם לאירוע עצמו שפוצלו בחודש. התוצר של הוידיאו היה פשוט מהמם! נהננו מכל רגע איתו!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לנועם הגענו דרך המלצה מקבוצות שונות בפייסבוק ולא התאכזבנו:) צריך לזכור שהאירוע הזה זה לא רק מה שזוכרים מהערב, אלא מה שהולך בכל היום עצמו, וחשוב להקיף את עצמכם גם בספקים מקצועיים ולא פחות חשוב שיהיו אנשים טובים שכיף וזורם איתם! כל יום הצילומים היה כיף ורגוע, קיבלנו גם קטעים עם רחפן וקליפים מצוינים וערוכים עם כל הרגעים שרצינו וגם רגעים טובים שבזמן האירוע לא קלטנו אותם. תודה רבה על המזכרת הנהדרת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up