כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אסי סי | Asi-C

אסי סי | Asi-C

תקליטנים
טלפון:0542111131
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lotembader   כתב/ה חוות דעת לפני 10 שעות
100 מתוך 100
Asi c הוא הבחירה הכייייי טובה שלנו בחתונה ! הדי-ג׳יי הכי מטורף ומוכשר , מי שאוהב לרקוד ולשמוח ורוצה מסיבה שמחה ומטורפת אסי הוא הכתובת . דבר ראשון סמכנו עליו בעיניים עצומות , אז ממליצה פשוט ללכת איתו ולהקשיב לו כי הוא יודע מה הוא עושה. הוא פשוט קרא את הרחבה תוך כדי וקלע בול ! דבר שני הוא קיבל אין ספור מחמאות מכל האורחים בכל הגילאיםם … גרם גם למבוגרים לרקוד בטירןף. ולצעירים לא לרדת מהרחבה .חשוב לציין שהיה חוויה לאורך כל התהליך. גם הפגישות שפשוט זרמו ולא הרגשנו כאילו אנחנו מול ספק .. כי הוא פשוט אוהב את מה שהוא עושה ורואים את זה על העמדה .כל אחד צריך באירוע שלו ASI C שישרוף את הרחבה !!!!
הצג עוד

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את אסי קבעתי לפני שסגרנו חוזה עם האולם!ידעתי שהוא הספק שהכי חשוב לי, ולא הסכמתי לוותר עליו בשום אופן.בן הזוג שלי לא הכיר את אסי מחתונות קודמות - החליט לסמוך עליי למרות שציין ״האחריות עליך״. אמרתי לו ״עליי״ ;)וזהו, יצאנו לדרך, אסי היה הכי זמין שיש, וויבים טובים בכל שיחה או הודעה, ואז הגיעה הפגישה שבועיים לפני החתונה - ועפנו בסטודיו שלו באוויר! הוא פתח לנו את ההתרגשות וחיכינו שירקיד לנו את הצורה - והוא לגמרי עמד בציפיות ביום החתונה! ידע להרקיד את כולם!!! מבוגרים, צעירים - קיבלנו פידבקים מכולם תוך כדי האירוע ״מי זה הדיגיי המטורף הזה?״! אני אישית פחדתי ללכת לעשות פיפי או להחליף נעליים כדי לא לפספס אף שיר 😂אם יש ספק חשוב בחתונה שלכם - זה הדיג׳יי, ואם יש דיג׳יי שאני מאחלת לזוגות להכיר ולזכות בו - זה אסי! אל תחשבו פעמיים, כי הוא פשוט ייתפס לכם (;
הצג עוד

אוהד   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מזה שהיינו בכמה חתונות שבהם אסי היה דיג׳יי, ופשוט ידענו שאנחנו לוקחים אותו ויהי מה.נפגשנו על קפה, וסגרנו הכל!אסי הוא הדיג׳יי מספר 1 בארץ!!!!תודה רבה!!אוהביםםםם,יעל ואוהד
הצג עוד

ירדן נוי   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
את אסי אני מכירה כדיג'י מדהים עוד כבליינית צעירה ועוד לפני שידעתי מי יהיה בעלי - ידעתי שאני רוצה את אסי בחתונה שלי וכך היה! עברנו שתי דחיות של החתונה בעקבות אירועים לא פשוטים ואסי היה הכי מדהים, מבין, קשוב ומקצועי שיש וברגע האמת - כשהחתונה סוף סוף קרתה - ואו! איזו הצגה! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות עד עכשיו על המוזיקה ובאופן אישי, כמי שמוזיקה היה הדבר שהכי הכי חשוב לה בחתונה, אני הכי שמחה בעולם שבחרנו באסי!
הצג עוד

אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
וואו התחתנו בסיטרוס אבן יהודה ב2.4.2024 (עדיין מתאוששים) אסי פשוט הייתה הבחירה הכי הכי טובה שיכולנו לעשות אנשים בטירוף מהחתונה שלנו הרים אותם ובכללי כל התהליך איתו היה כאילו ישבנו עם אחד החבר׳ה אין עליו בעולם הבחירה הכי טובה שתעשו
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
100 מתוך 100
הגענו לאסי דרך המלצה של חברה שהיא מנהלת אירועים. ברגע שנפגשנו עם אסי ישר קלטנו את האנרגיה ואת החיבור וידענו שהוא הדיג'יי שלנו.ידע בדיוק לקרוא את הקהל והרים בטירוף!הקהל שלנו היה מעורב ממש וידע לקלוע לכולם (משירים דתיים מאוד עד להכי קלאסי).אני הכי בטטה באופי ואמרתי לאסי שאני האתגר שלו ופשוט לא הפסקתי לרקוד.לא הפסקנו לקבל מחמאות כמה שהוא היה מעולה ומדויקת.היינו בראש שקט כל האירוע כי ישר קולטים את המקצועיות שלו, באמת פשוט מומלץ מאוד!
הצג עוד

Ariel   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל??? אנחנו לא מפסיקים לקבל הודעות מרימות על אסי. עוד מהפגישה הראשונה באולפן הרגשנו כמה בוערת בו המוזיקה ושאסי הבחירה המושלמת בשבילנו להוביל את החלק הכי חשובה מבחינתנו בחתונה – המוזיקה !!!! אסי ידע לקרוא את הקהל שלנו בצורה מושלמת. זה מתחיל מהמקצועיות בהתאמת שירי החופה והעריכה שלהם שהייתה מדויקת למה שרצינו. אסי הרים לנו מסיבה שכל האורחים שלנו עפוו על המוזיקה ברחבה והיו איתנו עד הרגע האחרון באירוע. מה שהופך את אסי למקצוען אמיתי שקיבלנו גם הרבה מחמאות מהאורחים המבוגרים שיכלו לדבר בשולחנות והתאמת בצורה מושלמת את הווליום שתהיה לנו רחבה פסיכית ובמקביל שכל האורחים המבוגרים ייהנו גם. כל ההתנהלות מול אסי הייתה יוצאת דופן וללא ספק אתה הבחירה הכי טובה שהייתה לנו בחתונה!!!! הפכת את התהליך של ההכנה לחתונה למרגש ומהנה. תודה שעשית לנו חתונה מהסרטים ולא יכולנו לבקש יותר טוב!!!! מחכים לפגוש את אסי כבר בחתונות של חברים!!
הצג עוד

obadash50   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
בקצרה, תסגרו עם אסי.ובאריכות, את התאריך לחתונה שלנו אנחנו בחרנו בהתאם לתאריך שבו אסי פנוי ולדעתי זה אומר הכל. כשנתקלתי באסי באינסטגרם זה היה לפני שהצעתי נישואים לאשתי ואמרתי לעצמי "זה הדיג'יי שיהיה לי בחתונה", הזמן עבר כרעתי ברך ולא הייתה שום התלבטות- קבענו עם אסי פגישה וכבר למחרת חתמנו חוזה.פגישת תיאום המוזיקה הייתה מעולה, היה אפשר להרגיש את הניסיון שיש לאסי, אמרנו לו מה אנחנו רוצים וסמכנו עליו. אסי ערך לנו במקום את השירי כניסה לחופה ככה שיתאימו לנו בול כמו שרצינו וגם נתן את הטאצ' האישי שלו.אסי היה זמין תמיד אלינו, להתקשרויות ולהתייעצות, ותרם לנו רבות מהניסיון שלו.החתונה שלנו הייתה פשוט וואו וזה הרבה בזכות אסי, רחבת הריקודים פעלה למשך כל החתונה ועד השעה 0200 לא הפסקנו לרקוד, אסי יודע להחזיק רחבה, להתאים את השירים לקהל, ולנגן את השיר המדוייק ביותר לאותו הרגע. המשפט הראשון שאנחנו שומעים בשיחות על החתונה שלנו הוא "תשמעו, ה-DJ היה פשוט מטורף".אז אסי מעבר לזה שאתה DJ מטורף, אתה בן אדם מדהים וכיפי שנותן ווייבים מדהימים ונותן תחושת רוגע בכל הנוגע לתחום שלך בחתונה ואלה דברים שעושים את כל ההבדל. תודה רבה על הכל, נהנינו בטירוף!
הצג עוד

Dor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
100 מתוך 100
היה לנו מדהים עם אסי, מההתחלה בפגישה הראשונה היה לנו חיבור עם אסי שנמשך לאורך כל התהליך, מההתחלה אמרנו לאסי שאנחנו רוצים מסיבה מטורפת והוא נתן לנו הופעה מטורפת כל הלילה ! מעל כל הציפיות שלנו 🙏🏽
הצג עוד

בר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מאיפה מתחילים?????אנחנו כבר מאוהבים קשות והאורחים שלנו? לא מפסיקים להתקשר ולשבח את הדי ג'יי המטורףףף שהיה לנו בחתונה! איזה כיףףףףף לנו שזכינו בך!!!! קודם כל אתה אדם כל כך מיוחד! פשוט תענוג לעבוד איתך! קשוב, נעים, איכפתי, מקצועי בטירוףףףף, עם אנרגיות מדהימות ואש בבטן לעשות את האירוע הכי שמח ומושלם שיש! אתה שם לב לפרטים הקטנים, קורא את הקהל בצורה מדוייייקת באופן שעולה על כל דמיון ומתאים באופן מושלם את השיר לאווירה ולקהל! אנשים לא רצו לעזוב את הרחבה! ואנחנו? היינו פשוט בהיי מרוב אושר. באמת שהכל היה מושלם מושלם מושלם. איזה כיף לנו שהיית הדי ג'יי שלנו ביום החתונה המיוחל והמרגש שלנו... 🤩תודה על הדרך המשותפת, עשית לנו אותה הכי מדהימה שיש. תודה על הכל!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up